Hvilke justerbare sett senker mest?

Anbefalte innlegg

KW variant 1 til a4 b5 quattro tror jeg senker maks 120mm forran og 90mm bak. Hvertfall etter det jeg husker fra når jeg hadde den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er koni settet du har fått pris på justerbart bak også? Bror fikk pris på Koni settet til Passat 3BG, men det var bare justerbart foran, også var det fast senk bak. Eller om det gikk å flytte 2 eller 3 trinn bak eller noe bare..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry OT men;

 

Føtti katta den Passaten over her var RRRÅÅÅÅ!!! Grommeste jeg har sett: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coilovers selges med la oss si maks 70mm senk, fordi det er kun det som er TÜV-godkjent.. Det er som oftest gjenger langt forbi dette punkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men noen som har peiling på hva som er pen senk på audi 80 quattro med 17"??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men noen som har peiling på hva som er pen senk på audi 80 quattro med 17"??

 

60/40mm ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er koni settet du har fått pris på justerbart bak også? Bror fikk pris på Koni settet til Passat 3BG, men det var bare justerbart foran, også var det fast senk bak. Eller om det gikk å flytte 2 eller 3 trinn bak eller noe bare..

 

Jepp,til min er H&R justerbart både foran + bak. ;)

Blir nok KW V2 på meg nå. :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var Koni settet jeg nevnte :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager men opp igjen!!!

 

Hvilket senkesett senker mest til Golf MK6 ????

Jeg vil ha den "slammed" : smil :

 

100mm er å foretrekke, ikke luft på denne men om 2 biler til så tenke jeg at luft er noe å prøve :o;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R Ultralow ;)

 

TAKK

Da prøver jeg å bestille det jeg =)

 

"

Ultra Low Coil Overs

■Height adjustable to 3.0”+ on average

■Super low for serious tuners only

H&R Ultra Low Coil Overs are for the over-the-top enthusiasts who want extreme lowering. We suggest they be installed only by tuners who are familiar with the dynamics of ultra-lowered vehicles—issues such as fitting smaller tires and wheels, possibly removing fender liners, trimming fender wells, negative camber, etc. may need to be addressed. This kit is designed for show vehicles; Please consult with your installer before purchasing. "

 

LOLZ fant denne teksten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får verken H&R eller FK i bunn foran uten å lage plass til drivaksel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får verken H&R eller FK i bunn foran uten å lage plass til drivaksel :P

 

HAha ^^ såpass... Hva er en drivaksel? (den trenger man vell ikke?) :P

 

Jaja, hva anbefaler du da? Må jo ikke stå i bunn men må være så lavt at jeg ikke får det lavere

enn det som er mulig på en Golf Bluemotion 105TDI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAha ^^ såpass... Hva er en drivaksel? (den trenger man vell ikke?) :P

 

Jaja, hva anbefaler du da? Må jo ikke stå i bunn men må være så lavt at jeg ikke får det lavere

enn det som er mulig på en Golf Bluemotion 105TDI

 

hehe er ikke noe problem å lage litt mere plass til akselene da Julius ;) skal lage det på min nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du skikkelig lavt, må du lavere enn ultra Lows ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tak i sett som senker 130mm også, men tror neppe du kommer så lavt med en mk6 julius ;)

Skal svare deg på pm bare jeg er hjemme igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker også å spørre om det samme for første generasjon touran :) Hva senker mest? Får du ultra low på den bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du får det til Touran, men de fra Golf 5 passer vel rett på? Er det med godkjenning da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker også å spørre om det samme for første generasjon touran :) Hva senker mest? Får du ultra low på den bilen?

 

Du får LOW til denne Vw Touran Typ 1T med Ø55 fjærbein fra H&R , vanlig sett 30-60 framme og 40-70 bak

Low versjon 50-80 framme og 50-80 bak. Inkl TUV papirer for Touran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Member of Driveshaft Scrapers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får LOW til denne Vw Touran Typ 1T med Ø55 fjærbein fra H&R , vanlig sett 30-60 framme og 40-70 bak

Low versjon 50-80 framme og 50-80 bak. Inkl TUV papirer for Touran

 

: bh :

Jeg klarte jo bare å tenke på Ultra-Ultra-Lows :(

 

Ultra low settet til Golf går i hvertfall en del cm lenger ned foran enn det som er oppgitt i godkjenningen, mens Scirocco Ultra-lows ikke gjør det. Kommer jo an på hvilke deler det er i Touran settet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.