#1 Skrevet Mars 4, 2008 Hei Da kommer det endelig en bestillingstråd som mange av dere har ventet på. Etter prat med Ben Øye igår fant jeg ut at dette var rimeligste alternativ å gå for. Font holder vi på å få endret til VACN sin offisielle font. På ryggen vil det stå STAVANGER LOKALLAG. I tillegg til disse fargeprøvene er det også mulig å få sort genser. Det kan også leveres t-skjorter, men min tanke er at vi først går for gensere, deretter kan vi kanskje en gang i fremtiden også kjøpe t-skjorter. Dette for å gjøre det enklest mulig. Genserene vil koste 450,- kr derav 50,- vil gå til lokallags kassa. Det du gjør er følgende: Navn Hvilken størrelse ønsker du på genseren din? Dame S-XL Herre S-XXL Hvilken farge ønsker du på genseren? rød,orange,lysblå,mørkblå,oliven,brun,sort Bestilling vil gå fra dags dato til søndag 6.april. Kontonummer til å overføre pengene på får dere ved å sende PM til meg. Dette er en lokallagskonto som jeg har opprettet i samarbeid med Øivind Løkset. Siste frist for innbetaling er satt til 13.april. De som ikke har betalt innen da vil ikke komme med på bestillingen. Det vil da ta ca. 3uker har jeg blitt fortalt til vi får genserene. La dette bli en ren bestillingstråd og ikke en diskusjonstråd om emnet. Spørsmål kan rettes til meg på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Da ble jeg den første til å bestille!! :D Navn: Kjell K. Roulund Herre: XL Farge: Brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2008 Navn: Kjetil Aasnes Herre: XL Farge: Svart Flott at folk fikser slikt!! kjempe bra! NB vil ikke ha navn på genser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2008 Jeg har fått tilbakemeldinger på at disse kan være litt små i størrelsene, om det er folk som har blitt feitere enn de selv tror eller om det stemmer så vurder evt. å gå opp en størrelse avhengig av hvor dere er på f.eks "L" skalaen, sitter "L" meget godt så gå opp til "XL" istedenfor på disse. I forhold til Font så skal jeg finne en som passer best i forhold til klubb fonten, det ble gjort et forsøk på å skaffe den offisielle fonten som bl.a møller bruker, men dette førte til noe vanvittig forsinkelse på lokallagsgenserene til Telemark. Vi satser på at denne runden går litt mykere. Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2008 Navn: Øivind Løkset Herre: (X)XXL, Svart Navn: Joachim Løkset Herre: S, Svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2008 Navn: Finn Kristian Kleppe Str:L Farge: Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2008 Str:L Farge: Sort Uten navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2008 Navn: Roger Nesse Str: XL Farge: Sort +++++++ Str: XL Farge: Brun Vil ha begge uten navn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2008 6 stk bestillende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2008 6 stk bestillende?? Håper virkelig det kommer flere.. Jo flere, jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2008 Navn: Stian Sele str: XL Farge: sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2008 Navn: Jan Erik Kluge str: L Farge: Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2008 Navn:Tore Warsla Farge: Sort Størrelse: XXL eller større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2008 navn: Tommy Haglund str: XXL farge: Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2008 Navn: Trond M Tollefsen Str. XXL Farge: Brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2008 Str: L Farge: Rød Hvis det er mulig vil jeg gjerne ha uten navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2008 Tror ikke det skal bli noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2008 jeg vil også ha uten navn (trodde faktisk ikke de kom med navn på skikkelig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2008 Navn:Stig Roald H. Hansen Farge: Sort å brun Størrelse: XXL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 22, 2008 Navn: John Morten Tårnes (men jeg vil ikke ha navnet på genseren) Storleik: XL Farge: brun (som i første post) Edit: vet ikke om det var veldig opplagt, men jeg ønsker herrestørrelse ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 22, 2008 Jeg vil heller ikke ha navnet mitt på genseren min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 27, 2008 Navn : Cato M Olsen Str : L Farge: Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 27, 2008 Navn: Andreas Selle Str: Herre XXL Farge: Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 27, 2008 Navn:Roald Tønnesen Str:Herre XXL Farge:Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 28, 2008 Hei alle sammen. Så bra å se at det er mange folk som vil ha lokallagsgenser! Jeg begynner å få noen henvendelser ang. kontonummer og jeg må bare beklage at pga. mye kluss me banken har jeg ikke fått det enda. Har vært nedom de to siste dagene og det har vært ingen hjelp og få. Skal innom på mandag igjen. Beklager igjen dette her, skal sende det rundt til de som har sendt henvendelser med en gang jeg har det klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...