Stavanger:Bestillingstråd Lokallagsgenser

Anbefalte innlegg

Når går bestillingen av stabelen? Legge du ut betalingsinfo her eller sende du te alle på pm??

 

Tatt fra første posten;

 

...Kontonummer til å overføre pengene på får dere ved å sende PM til meg. Dette er en lokallagskonto som jeg har opprettet i samarbeid med Øivind Løkset...

 

...La dette bli en ren bestillingstråd og ikke en diskusjonstråd om emnet. Spørsmål kan rettes til meg på PM...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn:Kjell Arvid Jøssang

Str:Herre XXL

Farge:Rød

 

Finnes denne i barnestørrelser også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt

 

PM om kontonr?? Isåfall har eg ikkje fått det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har heller ikke fått PM angående kontonummeret...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat sendt rundt kontonummer til de som har sendt PM til meg. Hvis du har sendt PM og ikje fått vennligst send en til . :) Beklager forsinkelsen med dette.

 

Fantastisk å se at vi har så mange som vil bestille gensere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har heller ikke fått PM angående kontonummeret...

 

Eg har fått...:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB NB NB NB NB!

 

Har nå fått vite at flere lønningskontorer har endret utebetaling av lønn til den 20. hver måned. Vi setter derfor bestillingsfristen frem ei uke til den 13.april og siste innbetaling til den 20.april. Regner med vi vil ha genserene før slutten av mai måned. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er siste dag i bestillingen! Har du ikke bestilt til nå og ønsker det må det skje ikveld! :)

 

For de som har bestilt er det bare å sende meg PM så sender jeg over kontonummer. De betalinger som ikke er inne til 20.april blir ikke med på bestillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikkje du setta opp kem du har mottatt betaling fra, så sleppe me å lura på om det har gått i orden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg har satt inn penger til dei.har du sett om de er inne så jeg vett at du har fått dem Kjell ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre så fort som mulig. :) Har fått kodekort til nettbank, men ikke den forbaska personlige koden så har ikke HELT oversikten pdd. Hvis jeg ikke har fått koden til imorgen stikker jeg innom banken og får en utskrift derifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! Da har jeg endelig fått den personlige bankkoden til kontoen. De hadde jo selvfølgelig skrevet mailen min feil slik at jeg aldri mottok koden. Ellers var de veldig koselig når jeg kom for å riste dem litt idag. ;)

 

Men, til det som er viktig....

 

Følgende personer har jeg mottatt betaling fra:

 

Kjell K. Roulund

Kjetil Aasnes

Finn Kristian Kleppe

Christopher Juvkam

Tore Warsla

Tommy Haglund

Trond M Tollefsen

Stig Haver

Stig Roald Hansen

John Morten Tårnes

Cato M. Olsen

Roald Tønnesen

Kjell Arvid Jøssang

Robin Andreassen

Andreas Selle

Jan Erik Kluge

Øivind Løkset

Christer Nygård

Stian Sele

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå levert liste og fått tilbakemelding om at de vil være klare om ca. 3 uker med forbehold om at shit happens! Hehe.. Det var visst stor pågang, derfor den litt lange ventetiden.

 

HUSK, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg masse :)

 

Håper vi får dem til Våler-turen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser frem til dette!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska bli kjekt å få disse her ja :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen ligge d ann me genserene? Hørt någe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Shit happens faktoren slo litt inn her som vanlig, jeg regner med at disse er klar for henting\sending førstkommende fredag, så de skal være fremme hos dere før dere drar på hovedtreff. Beklager litt sen respons da jeg er litt i eksamenståka om dagen.. 4 eksamner de neste 2 ukene som avgjør framtiden min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Shit happens faktoren slo litt inn her som vanlig, jeg regner med at disse er klar for henting\sending førstkommende fredag, så de skal være fremme hos dere før dere drar på hovedtreff. Beklager litt sen respons da jeg er litt i eksamenståka om dagen.. 4 eksamner de neste 2 ukene som avgjør framtiden min..

 

hehe... Avgjør framtiden faktisk, snakk om press..

 

Det er jo helt konge at vi får disse klart til Våler, det var vel det eneste vi håpet på..! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres veldig bra ut Ben! Gleder oss til dette. Bare gi meg beskjed om hvordan vi gjør det med henting/sending.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

------------------OPPDATERING-------------------

 

Snakket akkurat med Ben på telefonen og pga. av streik så ble de ikke ferdige til helga. MEN fortvil ei, Ben tar med alle genserene til Våler!!!! Så dar får vi dem på fredagen! :D De som ikke er med til Våler og har bestilt genser, kan kontakte meg på mandag 9.juni hvis de vil hente genserene fra meg privat, ellers tar jeg de med på neste lokallagstreff som blir den 6.juli.

 

De har nå tatt ryggen på alle genserene, så da er det bare fronten igjen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

------ENDELIG-----

 

Da har jeg fått genseren og de ligger trygt hjemme hos meg. :) Så veldig flotte ut. Kommer til å ta disse med på neste lokallagstreff. Hvis noen vil ha dem før det så kan de hentes hjemme hos meg. En ide da er å ringe først så man vet jeg er hjemme, på 95 80 35 85.

 

Da videre til alle dere som angrer FÆLT nå på at dere ikke bestilte. Det er fortsatt muligheter for dere. Snakket med Ben Øye på våler og det bli en "løpende bestilling". Dvs. at det er muligheter for å bestille, men da disse blir sendt inn 1 og 1 kan jeg ikke forsikre dere om at de kommer så kjapt ettersom han kommer til å samle opp en del gensere før de går for bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.