Stavanger:Bestillingstråd Lokallagsgenser

Anbefalte innlegg

Flott at dere er fornøyde, om det er interesse for det kan jeg få til en ny bestilling til Rudskogen treffet evt.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin genser, og dro til med en xxl, men etter å ha fått den i hus, foretok jeg en enkel måling og fant ut at denne genseren tilsvarer ca størrelse L.. det var ikke kult, så nå har jeg en genser til den som vil være meg : bh :

Så husk det dere som skal bestille senere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da alltid ønsket å være en Løkset.. :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!! det ville tatt seg ut.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er glatt med på en ny bestilling jeg, er godt fornøyd med min genser, og kunne tenkt meg flere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som er intr. kan sende PM til meg med samme prosedyre som det står i første innlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var alle ikke heilt i størrelse eller var det bare en som bommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det bare var en som bommet.. Min var kjempe bra..! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke bare er du som har vokst litt?

Fra spøk til alvor så har jeg informert om at størrelsene er litt små og anbefalt de som er S om å bestille L etc, men om du har bestillt XXL og den ser ut som en L så skal jeg sjekke litt rundt dette, og se om vi kan finne en mellomløsning på neste bestilling, på tide leverandøren av genserene øker enda en størrelse tror jeg, for du er ikke den første i XXL som sliter litt der..

 

Ha en fortsatt god dag og kommende helg!

 

Ben

 

Fin genser, og dro til med en xxl, men etter å ha fått den i hus, foretok jeg en enkel måling og fant ut at denne genseren tilsvarer ca størrelse L.. det var ikke kult, så nå har jeg en genser til den som vil være meg : bh :

Så husk det dere som skal bestille senere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke bare er du som har vokst litt?

bull bull bull bull... etc more bull... for du er ikke den første i XXL som sliter litt der..

 

Ha en fortsatt god dag og kommende helg!

 

Ben

 

Jasså?? egler til bråk eller?? : bråk : Jeg er vel ikke større nå enn jeg var for 6 mnd siden : bråk :

 

neida, er kjent med problemet store bokstaver og små størrelser, og det var en sjanse å ta :)

Genseren sklei rett på dama og nå er hun "merket" til neste party : haha :

 

Ville vært kult å få størrelser for oss over som stiller GODT over gjennomsnittet :) eller er det en mulighet til å få sendt inn et ønsket plagg å få sydd på??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin genser, og dro til med en xxl, men etter å ha fått den i hus, foretok jeg en enkel måling og fant ut at denne genseren tilsvarer ca størrelse L.. det var ikke kult, så nå har jeg en genser til den som vil være meg : bh :

Så husk det dere som skal bestille senere!!

 

 

Shit, og jeg som bestillte XL... Jeg er ikke så forferdelig liten sånn i kroppen jeg heller: rolleyes Jaja, vi får se om den går over hodet når jeg får den. Er det ikke inn med sånn "slimfit" for tiden da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når JEG klarer å presse på meg en XL, så klarer du det nok også satser vi på.. hehe.. Den var ikke større enn den måtte være, men kommer nok til å bestille XXL neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når JEG klarer å presse på meg en XL, så klarer du det nok også satser vi på.. hehe.. Den var ikke større enn den måtte være, men kommer nok til å bestille XXL neste gang.

 

 

nå har jeg ikke kjennskap til hvordan du ser ut, tror jeg... hehe! så vi får vente å se;)

 

 

EDIT: var det kanskje deg på bildet i den grilltråden? hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg er den berømte grilltrådmannen.. hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA...Grilltråd buleren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! mitt overflødige har satt seg litt mer på sidene istedet, samt at jeg muligens er litt breiere over skuldra... åsså tipper jeg at jeg veier en del mer og, hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah, skal du nå ikke være så sikker på.. hehe..

 

Grilltråd buleren ja.. Haha.. :P Fantastisk! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah, skal du nå ikke være så sikker på.. hehe..

 

Grilltråd buleren ja.. Haha.. :P Fantastisk! :D

 

 

hehe, du får ta med badevekta på grillfesten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp... det skal jeg.. haha.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange xxxx kan me få??? Passe d meg passe d alle!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du går vel for Xtra small svein? :D Får me disse på rudskogen elle får han sendt di øve før ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du det veit eg ikje.. spørs kor mange bestillinga han fer om de blir klar til rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååj....genseren min. Hadde eg heilt glømt! Har du ann ennå ellår har du sennt ann i retur ellår någe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, he ann ennå Stig! Tar de med på Roadshow lørdag og lokallagstreffe på søndag for de som ikje kjeme på lørdag. :) Ellers e d som sagt au mlig å henta ann hos mg hvis ingenting av detta passe.

 

Genserane vil ikje bli sendt i retur ettersom de e alle betalt for, så eg komme t å ha de liggande hos mg t de bli levert. Helst alle før mandag sian eg ikje he allverden med plass i leiligheten min og den e ganske stappa me bannere, gensera, telt, skiltplate osv.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se åm eg ikkje får potla meg ud t Fjetland på lørdag då. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.