#76 Skrevet Juli 1, 2008 Det må du gjer vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 22, 2008 Hei har ikke fått genseren jeg bestilte av som jeg og har betalt for???Du når meg på telefon 91388288 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 22, 2008 Den ligger mest sannsynlig hjemme hos meg da vil jeg tro siden jeg har genserene. Den kan du hente når du vil eller du kan få den på neste lokallagstreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 22, 2008 Eg he jo og lagt inn bestilling, sende du meg pm om betaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 22, 2008 Eg og har lagt inn bestilling øve PM til deg Kjell. Bare å senda kontonr, så ska eg øveføra "monitas " !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...