Oslo: Treffplan for vår/sommer/høst 2008

Anbefalte innlegg

I dag er jeg ikke i form. Men jeg kommer på mcdon hos sharif i morra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er jeg ikke i form. Men jeg kommer på mcdon hos sharif i morra;)

 

Er det McD hos sharif i morra? Er det ikke bare lørenskog neste uke? Trodde jeg hadde lært meg det nå jeg, men blir stadig forvirra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det McD hos sharif i morra? Er det ikke bare lørenskog neste uke? Trodde jeg hadde lært meg det nå jeg, men blir stadig forvirra :P

 

Hehe. Ja det ble satt opp noen nye treff dager fra 5. mai 2008. De mandagene det ikke er treff på mcdon Lørenskog så er det treff på mcdon sharif for de som vil og har lyst til det. Så i morra er det jo ikke treff på Lørenskog men det er treff på mcdon sharif for oss som har lyst til å ta turen:) Så da er det bare å ta turen Kristian :)

 

Jeg kommer hvertfall en tur og hilser på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Ja det ble satt opp noen nye treff dager fra 5. mai 2008. De mandagene det ikke er treff på mcdon Lørenskog så er det treff på mcdon sharif for de som vil og har lyst til det. Så i morra er det jo ikke treff på Lørenskog men det er treff på mcdon sharif for oss som har lyst til å ta turen:) Så da er det bare å ta turen Kristian :)

 

Jeg kommer hvertfall en tur og hilser på:)

 

Men er dette da "offisielle" treff? Ser ikke noe om det i første post hvor de offisielle treffene står? Bare sånn i forhold til hvor mange som faktisk vet om dette møtet i morra? :P Er jo langt til sharif!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er dette da "offisielle" treff? Ser ikke noe om det i første post hvor de offisielle treffene står? Bare sånn i forhold til hvor mange som faktisk vet om dette møtet i morra? :P Er jo langt til sharif!! :P

 

Det er ikke offisielle treff nei, bare et annet medlem som tydeligvis synes det er for langt å kjøre over på vestkanten for å møtes, så han har satt opp egne treff hos Sharif.

De offisielle treffene er de som står først i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er jeg ikke i form. Men jeg kommer på mcdon hos sharif i morra;)

 

Er det McD hos sharif i morra? Er det ikke bare lørenskog neste uke? Trodde jeg hadde lært meg det nå jeg, men blir stadig forvirra :P

 

Hehe. Ja det ble satt opp noen nye treff dager fra 5. mai 2008. De mandagene det ikke er treff på mcdon Lørenskog så er det treff på mcdon sharif for de som vil og har lyst til det. Så i morra er det jo ikke treff på Lørenskog men det er treff på mcdon sharif for oss som har lyst til å ta turen:) Så da er det bare å ta turen Kristian :)

 

Jeg kommer hvertfall en tur og hilser på:)

 

Men er dette da "offisielle" treff? Ser ikke noe om det i første post hvor de offisielle treffene står? Bare sånn i forhold til hvor mange som faktisk vet om dette møtet i morra? :P Er jo langt til sharif!! :P

 

Er det så inn i h...... vanskelig og respektere at denne tråden SKAL KUN omhandle de treffene nevnt i første post: bråk :? Shariff treffene for de som ønsker og dra dit har en egen tråd så hold praten rundt de treffene i den tråden så lager vi ikke noe krøll og missforståelser i denne tråden her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg trodde ja, hadde egentlig rett :P Da sees vi neste mandag på McD lørenskog :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk buregermøte på Lørenskog i morgen:) Jeg tar i hvertfall turen

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi dukker nok opp som normalt vi også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp med bagasjen full av skiltplater og klistremerker til de som ikke har fått fra før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar meg nok turen jeg også gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke jeg deg ved McDonalds på Strømmen isted Arve ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg også, lurer på om jeg får baklyktene mine i morgen, har vært i tollen siden 21. mai, burde jo klare å få dem til postkontoret i morgen da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg også, lurer på om jeg får baklyktene mine i morgen, har vært i tollen siden 21. mai, burde jo klare å få dem til postkontoret i morgen da :P

 

Du må nok vente en uke til på den fortollinga: smil :

Men jeg dukker nok opp imorgen ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff for en dag! Ble bare stress på kvelden med ting og tang som måtte ordnes så fikk bare kjørt forbi i full fart ved halv 9 tiden. Hilste med tuta:) Så ut som det var en del på treffet i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morra:)

 

Joa, du var lenge innom :P Hyggelig og hilse på deg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, du var lenge innom :P Hyggelig og hilse på deg også :)

 

Som sagt. Det ble ikke tid:o

 

Men når det er sagt så er det jo mitt første fravær på Lørenskog så langt i år;)

 

Men ses jo på Treff til lørdag da uansett. Da har jeg tid. Hele dagen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt. Det ble ikke tid:o

 

 

: haha : du så den lave Passaten min du og turte ikke komme innom:nana:

 

Sees på lørdag: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikael: Og jada, jeg ble igjen etter alle hadde dratt jeg :D Som du så strengt sa jeg måtte...:P

 

Og tror du jaggu ikke det dukka opp et klubbmedlem til mens jeg og Kristian stod der og spiste is!

En kar i en nyere polo som nettop hadde fått skrudd sammen bilen etter montering av xenon-kit/bytte av pærer eller noe sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre enn meg som har tenkt seg på CC Vest i morgen ;) Jeg har iallfall med skiltplater og klistremerker til de som måtte trenge : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg nok en tur jeg også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal prøve å rekke dette vi også.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte det helt idag jeg, men jobba til 19:30 så jaja :P

 

EDIT: er i morgen, men da er jeg bortreist, stiller neste mandag på lørenskog jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.