Oslo: Treffplan for vår/sommer/høst 2008

Anbefalte innlegg

jeg kommer i kveld tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som dukker opp på lørenskog i kveld da??? selv om været ikke akkurat er bra.

 

Er flere som har meldt sin ankommst om du tar en titt i de siste innleggene før ditt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der rundt 17:50. Kjørte gjennom alle etg i begge P-husa og dro igjen rundt 18:15.

 

Men treffet starter 16:00 noe som for seg selv er alt for tidlig spør du meg.

Pleier dere bare være der 1,5 time? Eller mindere hvis du var en av de siste som dro. Hvis det er normalt tror jeg dette blir første og siste gangen jeg gidder å ta turen hvertfall. På lørenskog pleier vi da stå fra 19:00 til 22:00 hvis ikke lenger når det er fint vær. Gidder da ikke krysse byen for å si hei snu og dra igjen.

 

Nå har jeg vært på tur en ukes tid, så har ikke hatt tid til å kommentere denne.. Ikke for å lage sure oppstøt, men jeg dro fra taket ved McD kl. 18.17.53 og Per-Ivar dro rett før meg. Kl. 18.10 var Per-Kristian der også enda, men vi var de siste som dro. Vi står i hovedsak på taket ved McD, men er det dårlig vær står vi i etasjen rett under der det er tørt og fint :) Finner man oss ikke der, så er vi der ikke lenger, så ingen grunn for andre å ta seg hele turen rundt en annen gang : flau :

 

At vi starter såpass "tidlig" skyldes at McD på CC Vest stenger kl. 18. På Lørenskog er jo McD åpen til 23 for de som har lyst å bli igjen lenger enn oss andre ;) Derfor er det ikke så mye å ta seg til etter kl. 18.. Men vi tar en evaluering når denne sesongen er over, og da er det vel heller tvilsomt at vi gjør det på samme måten neste år : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur jeg også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha vært der i dag, men ble ikke ferdig på jobb før kl var 9. Det samme var min far så han spurte om vi skulle møtes så spanderte han middag så da var kl plutselig 10 før jeg var klar til å gjøre noe annet, men kommer hvertfall på cc vest til søndag og ikke minst hamar på lørdag:)

 

Men fortsatt med en skrikende 4 motion høyde:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar noen med vag-com på cc-vest på søndag? Jeg skulle fått slokka airbaglampa mi etter setebytte... fint hvis noen kan hjelpe meg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av oss osm ikke fikk nok av bil og bilkjøring i dag så er det treff på CC-vest i morgen:)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det fint vær i morgen kommer vi nok tuslende.. Føler vel har fått litt nok av bil for en stund, merkelig det altså : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet hjem fra Jakarta, og er klar for:

1 - Et annet kosthold enn ris og nudler

2 - Kjøre min egen bil

3 - Et trafikkbilde jeg forstår

4 - Se annet enn riskokere på veiene

5 - Kjøre min egen bil

 

Hvis ikke mye går galt sees vi i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det fint vær i morgen kommer vi nok tuslende.. Føler vel har fått litt nok av bil for en stund, merkelig det altså : klø :

 

Kan hente dere jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hente dere jeg;)

 

Hehe, men er det fint vær så går det helt fint å gå også ;) Har da ikke vondt av det vettu :P Eller? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kommet jeg også, meeen sitter nå i en campingvogn i strømstad, og skal vel egentlig gjøre det en ukes tid.. :) Nå er dem faktisk neeeesten ferdig med motorveien ned hit også, vare bare et par km ved fredrikstad det var 2 felt, ellers var det 4felt og 100 sone hele veien :) (etter du kommer ut av oslo da):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles meget slitne etter disse 2 ukene med ferie(som noen har valgt å kalle det), så vi holder oss hjemme i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles meget slitne etter disse 2 ukene med ferie(som noen har valgt å kalle det), så vi holder oss hjemme i dag.

 

Dere er unskyldt for denne gang, men ikke la det bli en vane da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke et McDonaldsmøte uten at det er noe skruing;) Denne gangen var det Rune som skulle vise luftfjæringen sin, noen tittet opp for og se hvordan det så ut oppi der og jaggu hadde ikke demperen løsnet/røket i feste: eek : Uansett var det greit med luftfjæring når det skulle mekkes: smil :

DSC00227.jpg

DSC00225.jpg

DSC00226.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er unskyldt for denne gang, men ikke la det bli en vane da;)

 

Tror du vi lar det bli det da? Vi dukker nok opp igjen på neste lokallags treff skal du se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du vi lar det bli det da? Vi dukker nok opp igjen på neste lokallags treff skal du se :)

 

Tror ikke det om dere nei, men kunne jo tenkes at dere hadde blitt litt lei alt som heter bil og trengte en liten pause :o Men i morgen er det jo en hel uke til vi sees igjen, så da har dere vel kommet dere etter de siste 14 dagene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AH! I dag var en BRA samling, mye ljuuug og moro!

Fikk vist det nye smykket mitt også... : rolleyes

 

(må si jeg ble litt misunnelig på fartøyet til Ørjan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er møte i morgen også selv om det er midt i fellesferien. McDonalds på Lørenskog som gjelder i morgen;)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi på plass igjen også :) Sees i morgen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi på plass igjen også :) Sees i morgen! : vinke :

 

Såååååå braaaaaa. Har hørt rykter om at det er skjedd noen forandringer/forbedringer på bilen siden sist;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såååååå braaaaaa. Har hørt rykter om at det er skjedd noen forandringer/forbedringer på bilen siden sist;)

 

Ja, har skjedd litt forskjellig i løpet av helgen gitt ;) Får se i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok ikke i morgan da fruen har bursdag. Kvelden blir nok fyldt opp med litt andre aktiviteter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok ikke i morgan da fruen har bursdag. Kvelden blir nok fyldt opp med litt andre aktiviteter.

 

Du får gratulere henne med dagen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok ikke i morgan da fruen har bursdag. Kvelden blir nok fyldt opp med litt andre aktiviteter.

 

Du får hilse og gratulere da :D

 

Jeg kommer også i morgen : ja : Tar med skiltplater og det jeg har igjen av klistremerker (ga bort en del til Stavanger Lokallag når jeg var på Roadshow : flau :)

 

Skal også prøve å huske bilder til Renate og DVD'en jeg lånte av Per-Ivar.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.