Glattkjøring på NAF øvelsebane på Vikeså.

Anbefalte innlegg

Skal lufte idèen da. Vi trenger noen folk til, og begynner vel å regne med at alle som har tilgang til forumet har fått med seg dette nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste i treffpunkt i dag at klubben hadde penger igjen som lokallagene kunne få til aktiviteter, dette er vel en aktivitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja hvorfor ikke søke om støtte? Dette er jo en klubbaktivitet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY INFO!!!!!!!!!!!

 

nye priser og info

Dette et et tilbud til ALLE medlemmer i klubben, både nye og gamle, om man har vært på lokallagstreff eller ikke før. Ny eller gammel bil. En fin mulighet til å blir kjent med Stavangerlokallag.

 

Så langt er det vel 9 stykker som har meldt sin interresse(Undertegnede,Øystein,Øyvind,Roar,Svein Kåre,Tommy,Kjell,Atle Dreier + kone,) Men vi tar sikte på å bli det dobbelte!

 

Nå har jeg fått i havn en god deal!!!! Nye priser bli som følgene:

200,- kr per medlem/bil som er med i VWAudi Cluben

350,- kr for ikke medlemer!

 

Det betyr at dette arrangemanget er åpent for alle, med folk som har medlemer i klubben for lavere pris. (fram med medlemskortene :P)

 

For nye folk som er intresserte er jeg avhengi av at man legger inn sin "på medling" i denne tråden. Og så kommer jeg tilbake med tidpunkt til uka og tidspunkt dette vil bli arrangert. Nå håper jeg at alle medlemmer har lyst og stiller opp på dette.

 

: rb :: gb :: rb :: gb :: rb :: gb :: rb :: gb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

[200,- kr per medlem/bil som er med i VWAudi Cluben

350,- kr for ikke medlemer!

 

 

Betyr det at jeg betaler 200 og kona 350? Eller er det bilene som gjelder? Er jo begge VW...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

Betyr det at jeg betaler 200 og kona 350? Eller er det bilene som gjelder? Er jo begge VW...

 

Det betyr at du betaler 200,- og din kone må betale 350,- så sant hun ikke har gyldig medlemskort :P

 

 

Prisene gjelder for medlemer/ikke medlemer og ikke bilene. For hvert eneste hode som har tenkt jeg utpå banen å ratte:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nødt å henge meg på jeg også da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er litt avhengig av tid/dato...

 

Arne K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er litt avhengig av tid/dato...

 

Jeg ser fortsatt med jeg. Og regner med å få min bedre halvdel til å kjøre en av bilene mine opp til banen slik at jeg stiller med to biler. Men har vært medlem så lenge nå at jeg har rotet bort medlems kortet mitt (Morten kan kanskje hjelpe med dette). Så jeg sliter med og visten frem det.

 

Hadde også vært fint om vi hadde landet på en dato så snart så muligt. Slik at alle som har meldt interesse kan sette av datoen på kalenderen.

 

(PS: Skriver på bokmål, for og please østlendingene i klubben. Foretrekker å skrive på dialekt i lokallags forumet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel neppe medlemskort =)

blir jo antagligvis forhåndsbetalt uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som jeg kjenner skal slippe å vise medlems kort :P

 

Jepp. dato kommer løpet av mandag/ tirsdag og det blir forhåndpåmelding! og forskuddsbetaling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato er 25 oktober

Håper dette passer for de fleste. Jeg trenger også noen intresserte til som vil bli med å kjøre. Så er det noen flere som har lyst til å kjøre, så skrik ut! Kun 200,- for medlemmer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror eg ska ud å lufta a3'en t mor en tur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, et medlem og et ikke-medlem er påmeldt!

 

Atle og Trudy Dreier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har me HP, Øystein, Øyvind, Roar, Tommy(2bila), Kjell, Atle+fru, Frode, Morten og Arne hvis han har anledning då... 11 stk.

 

kan jo bli løye!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Dato er 25 oktober

Håper dette passer for de fleste. Jeg trenger også noen intresserte til som vil bli med å kjøre. Så er det noen flere som har lyst til å kjøre, så skrik ut! Kun 200,- for medlemmer!

 

Någe klokkeslett for evt. felles møte før vi tar av gårde??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikkje du bare møda på statoilen i åse dalen i 2 tiå på formiddagen så ringe bare me når me reise fra kvadrat...i 5 tiå..

 

hehe.. nei, e dorr nogen åpningtie der borte? men noge sånn i 5 tiå på kvadrat ja... d passe vel?

 

edit: med nøyere lesing så sto åpningstie.. så...sånn e d...på en måde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

whoohooo!! GLEDER MEG ALLEREDE!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det plass til? Ser det står at prisen er 350kr for ikke medlemmer. Hvem skal dem sende mail til for å melde seg på?

 

spørsmål 2:

når skal pengene betales til og til hvem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er ute i nordsjøen...

Fremdeles usikkert når.

 

Arne K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgeli i kveldsukå mi!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

då har me HP, Øystein, Øyvind, Roar, Tommy(2bila), Kjell, Atle+fru, Frode, Morten og Arne hvis han har anledning då... 11 stk.

+ Svein Kåre og Cato. Da blir vi 13 stykker.

Kun to ledige plasser igjen!

 

Kommer med info om bindene påmeldig og forskudd betaling etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye priser

har en litten rettelse på prisen på glattkjøringen. Den vil ikke berøre de som er medlemmer.

 

Som før: 200,- for medlmer for kjøring.

Endring: 400,- (før 350,-) for ikke-medlmer for kjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Den vil ikke berøre de som er medlemmer.

 

Jo, når det er medlemmer som skal betale for sin bedre (?) halvdel som ikke er medlem, så.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster å være kar og det koster å ha "car" . Hmmm? dame= ekstra utgift post. (men de er jo greie å ha da)

 

Må vel uansett være fornøyd at jeg har fått ned prisen fra 470,- per medlem til 200,- og 400,- for ikke-medlemmer. Det er noen kroner spart det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.