Glattkjøring på NAF øvelsebane på Vikeså.

Anbefalte innlegg

Hehe! På ingen måte kritikk, HP! Slapp av! Bare 'trekke i deg' eg... Men ikkje sånn så kånå gjørr, DET får du klare sjøl! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg også hvis det fremdeles er plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johnny Mydland

Blir med jeg også hvis det fremdeles er plass.

 

Jepp! Da kaprer du foreløpig siste ledig plass.

Kommer straks med mer info om betaling o.l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vel egentlig ikke sagt at jeg skal være med. bare å gi plassen min til noen andre. Bilen min egner seg ikke til glattkjøringsbane uansett.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da er det forsatt èn ledig plass igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg er sikkert med og myser. moro å se på at dere sklir ukontrollert rundt på banen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av svein liland

E med på mysingå eg og!

Må ikke bare myse, må kjøre også!

Ledig plass igjen!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neehhh...har krasja nokk i det sista! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk verktøy til å skrue på fangeren med igjen da HP

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

husk verktøy til å skrue på fangeren med igjen da HP

 

:P:nana::P:touche::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaling og påmeldingsinformation

 

Stavanger lokallaglag arrangere glattkjøringskurs på NAF banen på Bue mandag 25.10 kl 18.00 Med oppmøte 17.15 for felles avreise ca kl 17.30. Oppmøte sted blir nederste etasje på parkeringshuset på Mc`n/kvadrat.

Opplegget vil bestå av en teoretisk og en praktisk del. På den praktiske delen vil man bli delt opp i 3 grupper av 5 biler for å kjøre de tre forskjelle løypene på tur.

 

Pris er som følgene: 200,- for medlemmer og 400,- for ikke-medlemmer. Dette bees å betales inn på konto nr: 3250 22 70760 Når jeg har mottat betaling blir man regnet som påmeldt.

 

Per dags dato er det 14 stykker som har vist interrese for kjøring, mens det forsatt er (iallefall) èn ledig plass igjen.

 

Håper flest mulige har mulighet til å delta, regner vel med det, de som tier-sammtykker :)

 

Så da er det bare å melde seg på til en nyttig å lærerik kveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalt for meg og Svein Kåre: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt for et medlem, og et ikke-medlem. Mye mylig det kommer en sliten Peugeot istedet for kona, for hun måtte i nordsjøen den mandagen... Men det tåler vi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Åssen e faren får å "ødlegge" bilen der nede ?, tenker da på grus/olje , dekkbarierer, osv, hadde ikkje så veldig lyst å herpe bilen etter 14 dager ;)

 

Skulle jeg være så uheldig å miste kontroll, havner jeg da i et autovern eller lignende ?

 

 

Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en bane laget for uerfarne sjøfører på glatt føre som kjører relativt nye skolebiler... Tror du du treffer autovern hvis det går gæærnt? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å ringe banesjefen angående dette i dag uten å lykkes å få tak i han. Prøver igjen i morra. Legger ut info så fort jeg vet noe.

 

Men ville tro deg skal være greit, så lenge man ikke kjører meg hue under armen, og armen i bind. Forstår deg veldig godt Kjell! Tror det er ingen her i klubben som har lyst til å herpe bilen sin. Men man må iallfall regne med å vaske bilen grundig etterpå tro jeg. (olje på bane o.l)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så oppfordrer jeg alle til å forhåndspåmelde seg og betale startkontigenten snarest. Så jeg får registrert dette. Har vel til nå mottat betalling av halvparten. Fremdeles +/- et par plasser ledige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va pengene på vei....

 

 

 

 

Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HP: fikk ikke med meg PM'n du sente igår fordi inbox'n var full. Men kan du ikke bare poste en liste over hvem du har motatt betaling fra og oppdatere denne ettehvert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på vinterdekka nå.. : oppgitt

Det var kjipe greier, ja... rustne stålfelger, slitte piggfrie dekk... huffameg.. Veggrepet er ikke hva det en gang var, nei. Og styreresponsen er ca 5 sekund forsinket.. ;) Gleder meg til sommeren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vinterdekk!? er jo måååånder til dem må på enda ;)

 

 

og jeg gleder meg til vinteren (men også sommeren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil heller skrape opp rustne stålfelger enn nye alufelger. Dessuten trengte de sårt en balansering or rotering uansett... De skal nok på igjen denne sesongen, ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med banesjefen i dag. Han sa følgene:

Rundt glattkjøringsstedene er er det sikerhetssoner. Disse er enten av asfalt eller betong. Uten for disse igjen er det sandfeller av fin kornet singel. Man skal vist ha stor fart for å hevne uti fellene. Men disse skal være av den art at man kan komme seg ut av egen maskin. Skal det bare virkelig til skogs, så har de også traktor til å trekke opp folk. :D

 

Så da er det bare å avpasse farten litt fra begynnelsen av, og satse på at man holder seg innen for sikkerhetssonen ved kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.