Streetmeet på Hamar, 21.Mars

Anbefalte innlegg

Slipper heldigvis og ta opp igjen noen ting jeg :)

Oi, så du måtte betale for det?

 

heldig du:) ja. men fikk igjen av forsikringselskapet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha,men da er det jo "greit"

 

kanskje nok OT nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok OT nå ja. fler som skal på treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selveste Mads Kristian Fossen skal på treff, da med sjåfør på sin GTi siden Mads Kristian Fossen også er lappløs.

 

Men, treff er skøy uansett;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahahahha;p snart hele mjør regionen er uten lapp;)

Jørn kommer vel også med a4en sin :D den har blitt en av norges fineste nuh;) dt er jeg overbevist om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta turen dit ja;) få på sommersko så! er det den svarte a4`n med noen gedigne felger?

den er i såfall utroooolig fin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ta turen ned på 8meter'n selv da, men kjørte en tur der i dag og det ligger masse grus og søppel der etter årets vinter og strøing, så oppfordrer hvertfall folk som har litt vet i hodet å ikke å drive å "burne og ratte" vilt der slik at det går utover andres biler mtp stensprut osv.. forrseten er politikammeret rett ved siden av og de kommer nok til å "råne" litt rundt de å..:P

 

ellers så jeg at vikingskipplassen var kostet men der er det vel slik TG sak så da er det sikkert lukket område..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ta turen ned på 8meter'n selv da, men kjørte en tur der i dag og det ligger masse grus og søppel der etter årets vinter og strøing, så oppfordrer hvertfall folk som har litt vet i hodet å ikke å drive å "burne og ratte" vilt der slik at det går utover andres biler mtp stensprut osv.. forrseten er politikammeret rett ved siden av og de kommer nok til å "råne" litt rundt de å..:P

 

ellers så jeg at vikingskipplassen var kostet men der er det vel slik TG sak så da er det sikkert lukket område..: bh :

 

Av erfaring fra før så har det politihuset aldri stoppet noen.. Var jo streetmeet der en gang før og politiet sto og så på folk burna osv osv.. Men steinsprut håper jeg folk tenker på også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tør dessverre vedde mye på at det kommer en ellerannen smarting i en 240 eller Sierra som skal imponere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring fra før så har det politihuset aldri stoppet noen.. Var jo streetmeet der en gang før og politiet sto og så på folk burna osv osv.. Men steinsprut håper jeg folk tenker på også.

 

sant det med politet men de sto og lusket rundt omkring og skrev ned reg nr på de som de så sto og burnet osv, men hva som skjedde videre etter det har jeg ikke peiling på..

 

Bare sier i fra til folk at "vær litt ops" på det, dere som vil "leke" : rolleyes ellers har det gått greit ja, og du har jo uansett ikke så mye og miste..: haha : **ler spydig***...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tør dessverre vedde mye på at det kommer en ellerannen smarting i en 240 eller Sierra som skal imponere..

 

ja, for nå ligger grusen der så da greier de faktisk å burne å..... lol

 

men vi får håpe det går greit og at de som vil holder seg på "veien" i mellom parkeringsplassene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring fra før så har det politihuset aldri stoppet noen.. Var jo streetmeet der en gang før og politiet sto og så på folk burna osv osv.. Men steinsprut håper jeg folk tenker på også.

 

 

Han her, mistet lappen....rart.....(bilde 1)

Og samme person var passasjer i bilen sin resten av kvelden. (bilde 2)

Politistasjonen i bakgrunnen.

 

Gikk noen førerkort denne kvelden...

 

Håvard

burnout.JPG

burn out lappløs.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta turen dit ja;) få på sommersko så! er det den svarte a4`n med noen gedigne felger?

den er i såfall utroooolig fin!

 

Det stemmer;)

får ikke lov av eieren å poste noe bilde;) men du ser den nok den 21:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant det med politet men de sto og lusket rundt omkring og skrev ned reg nr på de som de så sto og burnet osv, men hva som skjedde videre etter det har jeg ikke peiling på..

 

Bare sier i fra til folk at "vær litt ops" på det, dere som vil "leke" : rolleyes ellers har det gått greit ja, og du har jo uansett ikke så mye og miste..: haha : **ler spydig***...

 

De brydde seg faktisk ikke, før noen var nære på og skade noen/noe, da stoppet de det. Tok lappen hans på stedet,men sa kom og hente det i morra. Ingen andre fikk bot, eller noe annet.

 

Jeg har ikke noe og miste nei :P

Vil det da si at jeg har lov og kjøre gris? ;)

Håper folk klarer og oppføre seg, er så kjett hvis det er noe som skulle skje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han her, mistet lappen....rart.....(bilde 1)

Og samme person var passasjer i bilen sin resten av kvelden. (bilde 2)

Politistasjonen i bakgrunnen.

 

Gikk noen førerkort denne kvelden...

 

Håvard

 

Da gikk det 2 førerkort den kvelden, for en kompis av meg mistet det den kvelden,men fikk beskjed om og hente det igjen dagen etter. Og det gjorde han. Ellers brydde politiet seg fint lite om dette.. Men klart, de kan jo som Raymond sa, stått og lusket og skrevet ned reg.nr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men klart, de kan jo som Raymond sa, stått og lusket og skrevet ned reg.nr.

 

Det er hvertfall det jeg hørte og selv så at de sto på "Smart" (bensinstasjonen) og drev å noterte noe greier på ei nottisblokk eller noe....

 

BARE SÅNN TIL INFO som sagt,for de som vil "leke"....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk må klare og oppføre seg uansett.. Kan bli en bra kveld, selv kommer jeg rett fra jobb nesten, og har fremdeles betalt ;)

 

Hvis folk oppfører seg slipper politiet og komme og snike forbi hele tiden. Også slipper de og stå på lur og vente på og få ta noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått sånne:

21493.gif

 

Så da dukker Golfern opp på treffet i morgen;)

 

Men kolonnekjøring, skulle man ha fått til det? Fra Lena, Gjøvik og eventuelt Moelven?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je er med på kolonne iallefall:) såfremt snøen itte ødelegger da,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen ser dt ut på andre siden i dag?

e6 er vel grei nok for å tusle over her, men ikke vet jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tengte og ta turen selv..;) men, her er det jo full vinter....15cm snø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom mye snø her også. Blir tur med vinterdekk da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ingen tur på meg ser det ut til, får mye snø:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snøen er borte her men skjønner dere sommerfelg gutta, men kjett uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min står begravd i snø her ute, og bruksbilen på sommerdekk. Skal ut og bytte tilbake nå. Men kanskje jeg kommer innom likevel siden jeg og en kamerat skal opp til raufoss først og se på en bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.