Streetmeet på Hamar, 21.Mars

Anbefalte innlegg

får si ifra da bØØrni

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får si ifra da bØØrni

 

Sier fra hvis jeg kommer brekkende bortom jeg vettu:p

 

Blir isåfall med Golf 4, Mk2 er ikke sjangs og få opp bakken her før snøen er borte uansett: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst til å komme jeg også, men har ingen barnevakt...

 

Noen som melder seg frivillig?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er forholdene på hamar?? er det snø eller er det sommerdekk føre??

er på hytte tur nå og her er det maaasssee snø, men vender snart hjemover.

 

 

btw: kommer mest trolig i en hvit RX-7 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, lurer på føret selv. står midt i byen og har ikke lange veien. men greit at det i det minste er bare bløtt ute :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått sånne:

21493.gif

 

Så da dukker Golfern opp på treffet i morgen;)

Liten vits med prøveskilt når det har kommet masse sånn i natt:

kopi-av-070304-09-hemsedal-083.jpg

 

Fikk jeg ihvertfall kasta bort en formue på prøveskilt uten at jeg fikk noe utbytte for pengene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan lage donuts på gårdsplassen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe her eller? Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da noen folk som møtte opp. jeg var der bare selv en time. men glatt og kaldt gjorde det ikke akkurat til en utrolig varm opplevelse. Fikk hilst på Tore og flere andre kjente. så hyggelig var det jo. men sommerdekk på isen er ikke akkurat kjempebra. måtte ta fart for å komme gjennom en undergang her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk meg iallefall en tur til toten og avslutta turen på Hamar på brekkekurs hos Joachim Vågen:p: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw: kommer mest trolig i en hvit RX-7 :P

 

Du som var der så tidlig da? =)

 

Jeg skulle kjørt idag, men klarte og få sleng på bilen i natt på vei hjem, så slo istykker ene bakfelgen og ødela hjullageret bak, så må jeg inn på noe firehjullskontroll og få stilt inn bakstillingen, tror den ble skev, rattet ble litt skevt ihvertfall, bra det er justerbar bakstilling, blir ikke så dyrt og fikse da..

 

Kjedelig uansett men :(

 

Jeg satt ihvertfall på i den sølvgrå golf 4'en som var der ganske tidlig sammen med ML'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som var der så tidlig da? =)

 

Jeg skulle kjørt idag, men klarte og få sleng på bilen i natt på vei hjem, så slo istykker ene bakfelgen og ødela hjullageret bak, så må jeg inn på noe firehjullskontroll og få stilt inn bakstillingen, tror den ble skev, rattet ble litt skevt ihvertfall, bra det er justerbar bakstilling, blir ikke så dyrt og fikse da..

 

Kjedelig uansett men :(

 

Jeg satt ihvertfall på i den sølvgrå golf 4'en som var der ganske tidlig sammen med ML'en.

 

dere som sto bak meg på statoil litt senere med sprekt front?

 

faen krydde av sølv 4ere nedi der jo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kom ikke i går :/

Skulle ta toget hjem fra jobb (Gardermoen),men NSB fant ut at de skulle kanslere det siste toget hjem.. så det ble en buss tur i stedet, så ble litt seint og alle var borte... så jeg havnet på fylla.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk ikke glipp av noe

ingen gikk ut av bilene sine en gang så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass.. folk er redd for nye folk vettu.. skummelt det..

Men sikkert mye pga snøen også.. Kan bli våt på beina vettu. Og få med seg snø inn osv..

 

Da var det kanskje like greit at jeg ikke fikk det med meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som sto bak meg på statoil litt senere med sprekt front?

 

faen krydde av sølv 4ere nedi der jo!

 

Japp det var oss ;)

 

Fronten blir fiksa når snøen er borte for godt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si drt var sørgelige greier det treffet, men ble det flere utover kvelden elelr,,? dro hjem litt over åtte jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dro hjem åtte selv. så usikker på folk. var det du som kjørte den røde 3/4'er golfen Glenn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dro hjem åtte selv. så usikker på folk. var det du som kjørte den røde 3/4'er golfen Glenn?

 

jepp, det var jeg som blinket med lysa.. hehe:) ser du ikke forskjell på 3 og 4`r golf eller?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, det var jeg som blinket med lysa.. hehe:) ser du ikke forskjell på 3 og 4`r golf eller?:P

 

Hehe, det var mørkt vett :P og hadde nok med å finne tørr asfalt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass.. folk er redd for nye folk vettu.. skummelt det..

Men sikkert mye pga snøen også.. Kan bli våt på beina vettu. Og få med seg snø inn osv..

 

Da var det kanskje like greit at jeg ikke fikk det med meg..

 

haha, sier noe der;) ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlig klær : vinke :

 

Japp det var oss ;)

 

Fronten blir fiksa når snøen er borte for godt :P

 

hehe;) fikk litt dilla jeg, KRYDDE av sølv golf 4, pluss den som er helt lik da så: p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som var der så tidlig da? =)

 

Jeg skulle kjørt idag, men klarte og få sleng på bilen i natt på vei hjem, så slo istykker ene bakfelgen og ødela hjullageret bak, så må jeg inn på noe firehjullskontroll og få stilt inn bakstillingen, tror den ble skev, rattet ble litt skevt ihvertfall, bra det er justerbar bakstilling, blir ikke så dyrt og fikse da..

 

Kjedelig uansett men :(

 

Jeg satt ihvertfall på i den sølvgrå golf 4'en som var der ganske tidlig sammen med ML'en.

 

ja jeg kom tidlig ned, bor ikke langt unna byen, ca 3-4 min kjøring ned men med RX'n tok jeg litt ekstra god tid. var litt halvskummelt med sommerdekk og et vist hesteantall på bakhjula. men det gikk greit.

 

synd værgudene ikke var med oss ja.

har sommer hjul på begge bilene mine men siden jeg hadde fått tak på prøveskilt måtte jeg jo seff da RX'n. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg kom tidlig ned, bor ikke langt unna byen, ca 3-4 min kjøring ned men med RX'n tok jeg litt ekstra god tid. var litt halvskummelt med sommerdekk og et vist hesteantall på bakhjula. men det gikk greit.

 

synd værgudene ikke var med oss ja.

har sommer hjul på begge bilene mine men siden jeg hadde fått tak på prøveskilt måtte jeg jo seff da RX'n. :D

 

Har du kjøpt den? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilen til Masoud dette vel? (RX7`n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dt er vel hannes enda vel;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.