Delemarkedsdag 24 Oktober på Ullevål stadion

Anbefalte innlegg

Oslo lokallag inviterer herved til delemarkedsdag på parkeringsplassen til Ullevål stadion (ved Expert) Søndag 24 oktober mellom kl 1100 og 1400. Ta med det du måtte ha og selge, fyll opp bagasjerommet og selg derfra. Skriv gjerne en plakat/lapp med oversikt over hva du selger/pris/hvem. Vi kan desverre ikke tillate bord og telt osv. Varene som frembys skal være bilrelatert. Vel møtt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Oslo lokallag inviterer herved til delemarkedsdag på parkeringsplassen til Ullevål stadion (ved Expert) Søndag 24 oktober mellom kl 1100 og 1400. Ta med det du måtte ha og selge, fyll opp bagasjerommet og selg derfra. Skriv gjerne en plakat/lapp med oversikt over hva du selger/pris/hvem. Vi kan desverre ikke tillate bord og telt osv. Varene som frembys skal være bilrelatert. Vel møtt.

 

Tillates det å ta med stor varebil? ;) har nok av "skrot" i garasjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Tillates det å ta med stor varebil? ;) har nok av "skrot" i garasjen

Det går bra. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Det går bra. : ja :

 

Da er det bare å reservere en 34m3 skapbil å fylle opp :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg selge bilen min der da?

Bud?

1996 A4 Avant 2.6 V6

km 143000

im000621.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse extra gjordt med den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en kul ide, jeg for vel ta med meg litt selv hvis jeg for mulighet til å komme, håper plassen er stor når Brukt dele selgeren rudi kommer. heh ehe heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehhh. er det lov å komme med japse ? :rolleye:

 

dårlig med plass i "rocco'n": dum :

 

Takker for dette erverdige forslag for å bli kvitt masse som sikkert noen andre har bruk for : sikle :

Etter tre Vw- (nesten fire) prosjekter blir det jo noen "reservedeler": haha :

 

Kan jo hende jeg finner noe fint der også, Gleder meg som en unge på julaften.: cool : : cool : : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magnus Berg

ehhh. er det lov å komme med japse ? :rolleye:

 

dårlig med plass i "rocco'n": dum :

 

Takker for dette erverdige forslag for å bli kvitt masse som sikkert noen andre har bruk for : sikle :

Etter tre Vw- (nesten fire) prosjekter blir det jo noen "reservedeler": haha :

 

Kan jo hende jeg finner noe fint der også, Gleder meg som en unge på julaften.: cool : : cool : : cool :

Hvilken bil du har spiller mindre rolle, det viktigste er jo at man er medlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man vente til søndag, eller er det noen som vil gi ut et par teasere på hva de tar med?

 

Runar: Joda, plassen er stor nok den, hadde gått fint med alle som var på årets første til oslo-avdelingen hadde det ikke vært for fotballkampen den dagen. Tror forresten fotballkamper er det eneste som nesten klarer å fylle opp plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Må man vente til torsdag, eller er det noen som vil gi ut et par teasere på hva de tar med?

Det ryktes om : Bilstereo, komplett støtdempersertt, griller, lykter, høyttalere, felger osv... Søndag er det fotball kamp på kvelden, mens delemarkedet er fra 11-14, så vi går klar av denne med GOD margin...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult nok, skal bli moro å se hva som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Kult nok, skal bli moro å se hva som kommer.

Off topic: Ser ut som om vi er naboer. Bor 3 min fra Sognsvann ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve å ta meg en tur vel.. for å se om j finner noe som j kan trenge... skal lete igjennom om det er noe j kan selge... Skal ha lokallag treff i morgen så skal nevne det for di andre så kansje j får med meg flere:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Off topic: Ser ut som om vi er naboer. Bor 3 min fra Sognsvann ;)

 

litt mer OT: ikke så lenge, blir nok å flytte fra studenthybelen til et annet sted innenfor bomringen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av det jeg skal ha med:

 

Speil til golf/jetta 2 -->'88 med innvendig justering

en nesten hel 1,8 (8v)motor, med innsug til forg. (noen som har lastebil?)

to bærebruer med greie foringer til einser/scirocco

Svarte blinklys til skjerm og til '90 fanger

panser og to bakre sideruter til sciroccco

++ div

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte saker, jeg kommer har litt å selge seru.

Her er noe av polo delene jeg skal selge:

-316 kam:D

-porta topp for mekaniske løftere

-komplett topp fra en polo med 1050 ccm og 50 hk

+noe annet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kunne ta med seg en kupe-vifte til golf 2 ? Ei venninne av meg trenger sårt til sin 1986modell. Var visst trafikkfarlig å kjøre med henne hjem fra fotballtreninger ettersom det måtte gå over en viss fart for å få luftgjennomstrømming :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Er det noen som kunne ta med seg en kupe-vifte til golf 2 ? Ei venninne av meg trenger sårt til sin 1986modell. Var visst trafikkfarlig å kjøre med henne hjem fra fotballtreninger ettersom det måtte gå over en viss fart for å få luftgjennomstrømming :P

 

Om jeg kommer innover kan jeg sikkert ta med meg noen deler... Har komplett dash, vifte, strøkent GL interiør, div dørtrekk til 88 dører, ruter, lister, bakstilling osv osv, mao en hel golf2 nesten... Om noen er interessert si fra så jeg kan ta med meg noe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen som skal ditt har tenkt å selge ett syk midtarmlene til Audi A4 så ta kontakt med meg,gjerne PM!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midt armlene?

 

 

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Div. TT -deler.... herfra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av roy-vidar osan

Midt armlene?

noe småtteri bare....... men møt opp og se hva folk har med. Det blir visstnok mye av enhver smak og pris. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.