Delemarkedsdag 24 Oktober på Ullevål stadion

Anbefalte innlegg

Er jo det å ha tid da når man neste er tidsbundet 24 timer i døgnet da....

Om du skulle komme over et midtarmlene be de ta kontakt med meg,er jo nesten her hele tiden når jeg ikke er på jobben eller trening.....

 

 

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

noe småtteri bare....... men møt opp og se hva folk har med. Det blir visstnok mye av enhver smak og pris. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å repetere litt:

 

Delemakedet skal foregå på parkeringsplassen til Ullevål Stadion (ved Expert, dvs. på baksiden) søndag 24 oktober mellom kl 1100 og 1400.

 

Ta med det du måtte ha å selge, fyll opp bagasjerommet og selg derfra. Skriv gjerne en plakat/lapp med oversikt over hva du selger/pris/hvem.

Vi kan desverre IKKE tillate bord og telt osv. Varene som frembys skal være bilrelatert.

 

Vel møtt.

 

Hilsen John-Arild og Arne

 

: gb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta en tur i morgen så kanskje vi blir enige om noe ;)

Den er brukt bare en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber søndags morran,men fikk du ikke solgt startloopen,så ta kontakt....

 

 

 

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Du får ta en tur i morgen så kanskje vi blir enige om noe ;)

Den er brukt bare en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er delemarkedet avholdt. Ca 20 personer/biler innom i løpet av de tre timene vi holdt på. Med tanke på tidspunkt og temperatur, så var det bra oppmøte. Desverre var det mindre omsetning enn forventet. Oslo lokallag vil nok gjennomføre dette til våren igjen, men da til et annet tidspunkt. Takker alle for oppmøtet.

 

Arne Waadeland

Oslo lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var allright med en søndagstur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke tatt meg en tur :(

Måtte støpe ferdig verkstedgulvet ... men nå er det gjort da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Farsken, glemte d jeg... : dum :

På tide å begynne å skrive opp ting som skal skje? Du gikk jo glipp av HøstCruisingen også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er HøstCruising da?

 

 

 

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

På tide å begynne å skrive opp ting som skal skje? Du gikk jo glipp av HøstCruisingen også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av roy-vidar osan

Blir det ny HøstCruising da?

kanskje vintercrusing i stedet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av roy-vidar osan

Blir det ny HøstCruising da?

Klubbmedlemmene skal ikke se bort i fra at det blir VårCruising når sommerdekksesongen atter er her, men da i en helt annen retning. Jeg sier ikke mer :cool:

 

TO BE CONTINUED....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Klubbmedlemmene skal ikke se bort i fra at det blir VårCruising når sommerdekksesongen atter er her, men da i en helt annen retning. Jeg sier ikke mer :cool:

 

TO BE CONTINUED....

harry-tur??:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til vårt kjære naboland?? :D kjære å kjære...:D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bakken

Til vårt kjære naboland?? :D kjære å kjære...:D hehe

Jeg vil ikke avsløre noe nå, i frykt og redsel for at andre lokallag skal stjele idèene våre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;en blir det noe cruising i nærmeste framtid da Arne?

 

 

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg vil ikke avsløre noe nå, i frykt og redsel for at andre lokallag skal stjele idèene våre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av roy-vidar osan

;en blir det noe cruising i nærmeste framtid da Arne?

Desverre ikke. Oslo lokallag skal ikke arrangere noe Cruising før sommerdekkene atter settes på. Derimot vil vi komme med andre spennende ting i vintersesongen. Følg med her på Oslo sine lokallagssider for info :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Da er delemarkedet avholdt. Ca 20 personer/biler innom i løpet av de tre timene vi holdt på. Med tanke på tidspunkt og temperatur, så var det bra oppmøte. Desverre var det mindre omsetning enn forventet. Oslo lokallag vil nok gjennomføre dette til våren igjen, men da til et annet tidspunkt. Takker alle for oppmøtet.

 

Arne Waadeland

Oslo lokallag

 

Bra å høre at det gikk bra da, synd jeg ikke fikk vært der. : mad :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å høyre. Håper folk fikk delar dei ville ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlighet varer lengst ?

Det var vel egentlig svært få som fikk solgt noe særlig ved denne anledning ? Det er ikke dermed sagt at det var hverken suksess eller fiasko. Rent oppsummeringsmessig tro jeg det finnes følgende "forbedringspunkter":

Et slikt møte bør holdes på en "varmere" årstid, særlig hvis vi ikke skal leie eller oppholde oss i varme/varmere lokaler/forhold.

Møtet bør holdes på et senere tidspunkt på lørdag eller søndag. Arrangementet bør kunne appellere til flere som driver å bygger opp eldre biler eller til flere fra "Classic Car"-gruppa. Årsaken til dette siste er at flere av oss (eldre) har liggende massvis av deler som passer på eldre modeller av VW og Audi fordi vi har vært "fan" i flere år enn klubbens alder. Altså: Er du interessert(har behov for) deler til biler som ikke er av siste modell, har du faktisk en del åhente ved disse anledningene. For det blir vel flere ? Vennlig hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo helt klart at mye kunne vært anderledes, men et sted må man jo begynne. Oslo lokallag fikk gjennomført arrangementet uten problemer av noen art. Omsetningen var som nevnt veldig lav og tidspunktet kunne vært et annet. Dette er ting vi må ta med oss videre. Erfaring og ballast er alltid viktig. Man må jo ikke se ensidig på et slikt arrangement heller; mye bilprat var det, nye bekjentskaper skapes og erfaring utveksles. Det må også sies at det skulle være fotballkamp senere på dagen og derfor ble tidspunktet som det ble. I sum, så er undertegnede fornøyd og erfaringen vil komme godt med ved senere arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.