#76 Skrevet Mars 15, 2005 Hvis jeg fortsatt er syk, så tar jeg nok turen innover.. Hvis ikke må jeg på jobb og få noe penger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 15, 2005 siden dere var så hyggelige og greie på pubkvelden lurte Kjetil B, og undertegnede på å ta en tur ... time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 16, 2005 siden dere var så hyggelige og greie på pubkvelden lurte Kjetil B, og undertegnede på å ta en tur ... time will show Hyggelig at så mange som mulig tar seg en tur til Ullevål i morgen. mulig jeg selv kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg. avreise herfra ca 1600, men jeg dukker i allefall opp etterhvert. Vel møtt, vi sees. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 17, 2005 Hyggelig at så mange som mulig tar seg en tur til Ullevål i morgen. mulig jeg selv kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg. avreise herfra ca 1600, men jeg dukker i allefall opp etterhvert. Vel møtt, vi sees. Hvis du kjører rett hjem rekker du det med god margin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 17, 2005 Hvis du kjører rett hjem rekker du det med god margin Felles avreise med buss er stikkordet, men jeg kommer så fort jeg kan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 17, 2005 kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg Ja rekker du det da Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 17, 2005 'er denne litt jeg så ingen glemmer det. Er noe som glemmer hele tiden vet dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 17, 2005 Må nok stå over i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 17, 2005 Må nok stå over i dag... Da "kulhetstrekk-plasteret" ikke kommer melder jeg også avbud . dermed kan dere i dag benytte anledningen til å prate åpent og sarkastisk om Køntry`n min Ha det hyggelig, mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...