Oslo lokallags torsdagsmøter

Anbefalte innlegg

Minner om lokallagsmøte hos Dolly Dimples - Ullevål stadion førstkommende torsdag kl 1900.

 

Minns å huske at noen trengte VAG-COM, så da tar jeg med PC.

 

Vel møtt

 

Hilsen

 

John-Arild og Arne

: rb :: gb :

Mat, da kommer jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om lokallagsmøte hos Dolly Dimples - Ullevål stadion førstkommende torsdag kl 1900.

 

Minns å huske at noen trengte VAG-COM, så da tar jeg med PC.

 

Vel møtt

 

Hilsen

 

John-Arild og Arne

: rb :: gb :

 

Vag-com! Da kommer jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilgale mennesker som samles? Da kommer jeg!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om lokallagsmøte hos Dolly Dimples - Ullevål stadion førstkommende torsdag kl 1900.

 

Minns å huske at noen trengte VAG-COM, så da tar jeg med PC.

 

: rb :: gb :

 

Jeg trenger litt VAG-COM geekhjelp til å fjerne noe lamper som blinker...

Det kommer opp i rulletekst "GAME OVER" på displayet i Køntry`n, og det er jo ganske teit vel : bh ::P

 

Husk å kjøre pent til Dolly da Arne, hehe

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge vare møte, er på skole til kl 20.00 og kunne tenkt meg en tur innom etterpå.......Mvh. db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge vare møte, er på skole til kl 20.00 og kunne tenkt meg en tur innom etterpå.......Mvh. db

 

Det går nok bra, vi sitter nok en stund lenger enn 20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist vi var der, så ble vi der til halv elleve noen av oss, så det er nok bare å komme det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist vi var der, så ble vi der til halv elleve noen av oss, så det er nok bare å komme det.

 

Jepp, men nå er det slik at ridetimen med hesten min har blitt flyttet til torsdag, og den er ferdig kl 19 : rolleyes Dette er i lillestrøm, så jeg vil bli noe forsinket.. Ikke sikkert jeg får spist med dere, men jeg skal ta meg en tur iallefall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men nå er det slik at ridetimen med hesten min har blitt flyttet til torsdag, og den er ferdig kl 19 : rolleyes Dette er i lillestrøm, så jeg vil bli noe forsinket.. Ikke sikkert jeg får spist med dere, men jeg skal ta meg en tur iallefall. :)

 

Ja, det bør du gjøre, for du har sviktet ei stund nå synes jeg? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ hørte det va pizza på gang så æ sneik mæ me... :o

 

Hær vente vi på pizzaen... nam nam... : rolleyes

pizza.jpg

pizza1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kar hadde tatt feil i krysset ved Heimdal, og havna sulten og omtåket inn på Dolly Dimples... :cool:

 

Og ei anna som har vært uheldig stakk også innom sammen med Luis.. ;)

ola.jpg

annemette.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har John Arild spist opp pizzaen, serviettene og kurven pizzaen var på... :confused: mens Kristian lurer på om hvem skal betale regninga. : eek : og Arne er som vanlig da... : rolleyes

 

Bjørn ser sultent på servitrisen, siden han ikke fikk no mat... :o

pizza2.jpg

pizza3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her har vi spionfotografen tatt på fersken. Synes det var urettferdig at alle bildene skulle være tatt fra samme kant ;)

spionbilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nykommer vil jeg få lov til å takke for igår, og få lov til å komme med tilbake melding vedr, dekselet som enkelte mente at manglet over batteriet etc. i bilen min.... første gjøremål var da idag og reise innom Audi for å finne ut av at det skulle være slik, sjekket t.o.m. andre biler der.... for så konstantere at det ikke manglet noe deksel, men kunne muligens bestilles som ekstra utstyr!! Phu! Mvh. db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uttrolig pent bilde av meg og spionfotografen... (Jeg må ha hatt det morro) :)

 

Dan: Da blir det å egenproduserer et deksel i polert rustfritt stål for show sessongen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uttrolig pent bilde av meg og spionfotografen... (Jeg må ha hatt det morro) :)

 

Har vi det ikke alltid gøy på OLs sine sammenkomster da :P;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uttrolig pent bilde av meg og spionfotografen... (Jeg må ha hatt det morro) :)

 

Dan: Da blir det å egenproduserer et deksel i polert rustfritt stål for show sessongen :D

 

Skal prøve meg på noe sånt, skulle da vært fin og tatt mål av er org. deksel, er det noen her som har det? er det samme dekslet som er på 2,7? db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var hyggelig å komme innom, selvom jeg ikke fikk vært der så veldig lenge. Nå gleder jeg meg skikkelig til pubkvelden, så lenge jeg ikke må operere noe, da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve meg på noe sånt, skulle da vært fin og tatt mål av er org. deksel, er det noen her som har det? er det samme dekslet som er på 2,7? db

 

Nei det er ikke samme deksel, prøvde å finne noe i familiealbumet, men fant ikke noe (klarte stort sett bare å finne motordeksler)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser lovende ut for Oslo lokallag med tanke på oppmøte og tilbakemeldinger vi får. Antall medlemmer som møter opp bare vokser for hver gang. Det er dessuten veldig hyggelig og gledelig at medlemmer fra andre lokallag tar seg tid til å komme. I går var Drammen, Follo, Hadeland og Trondheim lokallag representert.

Responsen ang. den forestående PUBKVELDEN 11.mars er veldig bra, så nå er det bare å møte opp. Siste frist for å melde seg på er 10 mars. Takk for en hyggelig kveld

 

Mvh Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kar hadde tatt feil i krysset ved Heimdal, og havna sulten og omtåket inn på Dolly Dimples...

:D:nana:

 

Strengt tatt ikke så sulten der da, grunnet en kokkeleringsivrig bestemor.

Nina-Marie kan bekrefte tilfredsheten over mat som student : haha :

 

Bra med slikt blanda oppmøte på treffene, er jo som det ble sagt på

McD Lørenskog at det er greit med et Oslo lokallag også.

 

Nina-Marie er hvertfall en som fortjener en liten sjennepreken om et og

annet. Skulke unna noe slikt, makan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D:nana:

 

Strengt tatt ikke så sulten der da, grunnet en kokkeleringsivrig bestemor.

Nina-Marie kan bekrefte tilfredsheten over mat som student : haha :

*nikke*

 

 

Nina-Marie er hvertfall en som fortjener en liten sjennepreken om et og

annet. Skulke unna noe slikt, makan...

 

 

:( Typisk, men mamma og de fant ut at de ville dra til tyskland, og da måtte jeg dra ned å hente bikkjene : bh : Måtte avlyse ridetimen også tenk : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men mamma og de fant ut at de ville dra til tyskland, og da måtte jeg dra ned å hente bikkjene : bh : Måtte avlyse ridetimen også tenk : gråter :

Og ingen RS4 med hjem i bagasjen til deg ??

 

Må dessuten bare legge ved denne til Håkon Sandberg:

...pizza er ikke bedre enn blondiner™ : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om siste "innemøte" for denne sesongen på Ullevål stadion førstkommende torsdag kl 19. Etter dettte møtes vi på Mc Donalds Lørenskog / Mandagsmøtene. Første møte er 4 april kl. 19. Se egen tråd. VEL MØTT ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan nok desverre ikke komme denne gangen, Arne. Jeg tar påskeferie Torsdag, så turen går nok hjem til Alvdal rett etter jobb klokken 17.

 

Men dere klarer dere vel fint uten meg dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.