Oslo lokallags torsdagsmøter

Anbefalte innlegg

Hvis jeg fortsatt er syk, så tar jeg nok turen innover.. Hvis ikke må jeg på jobb og få noe penger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden dere var så hyggelige og greie på pubkvelden lurte Kjetil B, og undertegnede på å ta en tur ... time will show

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden dere var så hyggelige og greie på pubkvelden lurte Kjetil B, og undertegnede på å ta en tur ... time will show

Hyggelig at så mange som mulig tar seg en tur til Ullevål i morgen. mulig jeg selv kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg. avreise herfra ca 1600, men jeg dukker i allefall opp etterhvert. Vel møtt, vi sees. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at så mange som mulig tar seg en tur til Ullevål i morgen. mulig jeg selv kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg. avreise herfra ca 1600, men jeg dukker i allefall opp etterhvert. Vel møtt, vi sees. ;)

 

Hvis du kjører rett hjem rekker du det med god margin : smil :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører rett hjem rekker du det med god margin : smil :;)
Felles avreise med buss er stikkordet, men jeg kommer så fort jeg kan... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer litt senere da jeg akkurat nå er på kurs i Sarpsborg

Ja rekker du det da Arne? :D: haha ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: 'er denne litt jeg så ingen glemmer det.

Er noe som glemmer hele tiden vet dere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok stå over i dag... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok stå over i dag... :(

 

Da "kulhetstrekk-plasteret" ikke kommer melder jeg også avbud :D:nana: . dermed kan dere i dag benytte anledningen til å prate åpent og sarkastisk om Køntry`n min :jegerdum:

 

Ha det hyggelig, mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.