#251 Skrevet Mai 3, 2009 Takk for oppmøtet i dag folkens, greit å lufte BlueMotion'en litt og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 3, 2009 Takk for oppmøte idag ja Ble jo litt folk som kom også. Så noen som knipset litt bilder, så må gjerne slenge ut noen. Så får folk se at det kommer litt folk på lokaltreffene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 3, 2009 var fint å komme på treff i dag. vært gøy å sett noen bilder som ble tatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 3, 2009 2 fra meg. fant ut at jeg hadde mye dritt på sensoren, og endel av bildene ble uklare. men disse så greie ut. skal se om jeg få redda noen av de andre bildene mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) Akkurat det problemet fikk jeg og ser jeg! Fine, sorte flekker på bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 4, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 4, 2009 bildene ble da bra de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mai 4, 2009 Jepp, bildene ble riktig gode de. Arti at noen tar seg bryet med og fotografere litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mai 4, 2009 ser jo ut som det er tjæreflekker på fler av bilene. Men gjør seg alltid med litt bilder ja. Motorrommet ditt så riktig så bra ut Stig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mai 4, 2009 Nå må Julie få opp farta, så jeg får stille opp på treff! 2måneder siden sist nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mai 4, 2009 Hvem er det som kjører denne sorte varebilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mai 4, 2009 Hvem er det som kjører denne sorte varebilen? RS2en er Bendik sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mai 4, 2009 Felgene ble helrett på bilen Marius Flott noen gidder å ta bilder så tilskuerne får se litt òg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Når er neste treff? Bor for tiden i Oslo, men kommer fra Melhus. Flytter tilbake dit om 2 måneder etter å ha vært Oslo borger i 6 år. Hadde vært hyggelig å hilst på folket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mai 6, 2009 Det står vel at neste er 17 mai - om det gjennomføres vet jeg nå ikke helt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mai 6, 2009 Det står vel at neste er 17 mai - om det gjennomføres vet jeg nå ikke helt... Spørs om folk flest er opptatt da ja. Er på jobb i Oslo selv 17 mai.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mai 6, 2009 Furre: kom jo en Audi 100 quattro varebil og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mai 6, 2009 Furre: kom jo en Audi 100 quattro varebil og Så ingen bilder av den ovenfor Trodde Bendik kjørte den gule Golfen jeg. Men da har jeg nok sett han noen ganger tidligere i byen med RS2'en SHØØØ. Ser også at han er støttemedlem på samme gym som meg, aldri sett bilen utenfor der, slappfisk Må vel begynne å møte opp på disse treffene nå som det er blitt friskt i lufta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mai 14, 2009 Hvordan blir det på søndag da? regner med det ikke er så stor interesse for treff på søndagskvelden? skal vi ta noe en annen kveld bare for en gang skyld, eller skal vi vente enda 14dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mai 14, 2009 Finn en annen dag, med finvær, og kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mai 14, 2009 Finn en annen dag, med finvær, og kjør på Helt enig! Jeg er dessuten så heldig at jeg har eksamen dagen etter så det slo meg igrunn ikke før nå at søndag var 17. mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 14, 2009 Finn en annen dag, med finvær, og kjør på Var det jeg tenkte på også. Om det er enighet for det fra noen flere også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 14, 2009 jeg kommer gjerne en annen dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 14, 2009 Det KAN jo være en aktuell dag å finne på noe den 21 som er rødmerket f.eks. ? Og været ser jo kurrant ut også: http://www.yr.no/sted/Norge/S%C3%B8r-Tr%C3%B8ndelag/Trondheim/Trondheim/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 14, 2009 Helt enig!Jeg er dessuten så heldig at jeg har eksamen dagen etter så det slo meg igrunn ikke før nå at søndag var 17. mai Hmmmm..er det en offisiell eksamendag i tr.heim, eller går du på samme skole/klasse som brodern? Brodern har også eksamen 18.Mai.. Kommer en gang jeg også, når bilen er kjørbar og ferdig hos ES..Blir vell ikke før noe etter Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...