Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Skaff meg en servoslange mellom beholder og pumpe til 200 så kommer jeg når som helst:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hepp yttrer forslag om å legge treffet til søndag kl 19 i stede.

og evnt om vi skal ta en liten vote e.l på om vi skal ha det 1 eller 2 ganger i måneden :)

 

_1_ gang i måneden?! er du på styr? : eek : Jeg voter for 4 ganger i måneden : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den søndagsdiskusjonen har vi vel tatt en gang før, endskapen hver gang blir 10 stykker som mener 20 forskjellige ting.. ;)

 

 

Jeg foreslår at vi beholder mandager slik vi har det nå, med tanke på at det er det som er publisert i treffpunkt og det vi er vant med.. om noen er sterkt uenige har dere sjangsen til å protestere NÅ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

_1_ gang i måneden?! er du på styr? : eek : Jeg voter for 4 ganger i måneden : rock :

Er ingenting som hindrer klubbmedlemmer å stille opp etter eget ønske. ;)

Derimot er det kanskje greit for lokalt styre og stell å kun "måtte stille" 1 gang i måneden? Hvis det generelt er et litt

dafft oppmøte hver 14 dag kan månedlig være et greit opplegg slik jeg ser det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den søndagsdiskusjonen har vi vel tatt en gang før, endskapen hver gang blir 10 stykker som mener 20 forskjellige ting.. ;)

 

 

Jeg foreslår at vi beholder mandager slik vi har det nå, med tanke på at det er det som er publisert i treffpunkt og det vi er vant med.. om noen er sterkt uenige har dere sjangsen til å protestere NÅ :)

 

Jeg mener også vi holder oss til samme tid og dag som før :)

 

Angående antall møter i mnd så har det jo fungert greit med hver 14.dag. Tviler egentlig på att det kommer noen fler om det blir bare en gang i måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingenting som hindrer klubbmedlemmer å stille opp etter eget ønske. ;)

Derimot er det kanskje greit for lokalt styre og stell å kun "måtte stille" 1 gang i måneden? Hvis det generelt er et litt

dafft oppmøte hver 14 dag kan månedlig være et greit opplegg slik jeg ser det.

 

Vel, det er vel annenhvert treff at "styre og stell" er på plass på treffene uansett : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å bøye seg for flertallet da :P

For min del hvertfall så er det lagt inn søknad for 1 gang i måneden.

Må stikke litt tidligere fra jobb å greier på vinterhalvåret hvis en skal rekke å komme meg i vei, men det er jo bare logistik :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes 14 dager er mellom hvert møte fungerer bra jeg!... ang tidspunkt så er det vel egentlig ikke noe jeg bryr meg så hardt om er på søndag kveld eller mandag kveld siden jeg er student uansett : smil :

 

Georg... du har en s4, jeg foreslår at du bruker den. Det vil nok løse tidsproblemet ditt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er vel annenhvert treff at "styre og stell" er på plass på treffene uansett : rolleyes

 

Må inrømme det var domt av meg å foreslå førstkommende mandag i allefall. Skal jobbe på kvelden da jeg, så får ikke til å komme selv :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Georg... du har en s4, jeg foreslår at du bruker den. Det vil nok løse tidsproblemet ditt :P

 

Sitter med bare en bil for øyeblikket så unger som skal på allverdens arrangemang og damen som farter har 1 pri :) blir bedre når bil 2 kommer i hus :)

må bare si fra her hjemme litt tidlig så enn får planlagt det inn i kalenderen. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med treff nå på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med treff nå på søndag?

 

på tide å bestemme dette snart eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"by default" på mandag da eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde ikke noe at det ikke ble idag, fikk lakkert motorrommet på golfen isteden=D

 

Men Marius, sett en dato for neste treff da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"by default" på mandag da eller? :P

JA! Mandag 12 done deal :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det strengt tatt ikke partallsuke før neste uke, men vi kan godt si at det er møte imårra som første møte på nyåret. Jeg er billøs og har noe jeg må gjøre imorgen og Marius var vel opptatt, men dere klarer vel å treffes uten oss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh sorry, synes det stod noe om evt mandag 12 som første. Spiller liten rolle for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh sorry, synes det stod noe om evt mandag 12 som første. Spiller liten rolle for min del.

 

: rolleyes

 

 

Dette er altså idag (Mandag den 12) selv om meldingen kom noe over midnatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi prøvd å etterkomme enkelte ønsker å flytte treffdagen, så vi har fra nå av treff på søndag kl 19.00 frem til Våren. Neste treff er kommende søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel også nevne at vi har tenkt på å heller stikke bort på Dollys istede for McDonald's om det er enighet om dette.

Håper det er mange som har mulighet til og komme, jeg tar meg en tur i allefall og har med merker/skiltplater om noen ønsker dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi prøvd å etterkomme enkelte ønsker å flytte treffdagen, så vi har fra nå av treff på søndag kl 19.00 frem til Våren. Neste treff er kommende søndag :)

 

Hva her dere kommet fram til? Hva er det nye opplegget for en stakkar som ikke har fulgt så nøye med i det siste.

Treff annenhver søndag i partalls uker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva her dere kommet fram til? Hva er det nye opplegget for en stakkar som ikke har fulgt så nøye med i det siste.

Treff annenhver søndag i partalls uker?

 

 

Jepp, som i første post :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å trille meg en tur på søndag... Mandager går med til fotballtreninger, så søndag er jo det jo faktisk mulig å dukke opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hurra for treffdagen.

Hvordan er muligheten for å møtes i en parkeringskjeller dersom det ryker og fyker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.