Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

nok en gang får jeg ikke med meg dette lokaltreff med CC treff etterpå, liiitt laber på å følge med :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ofte er det treff nå uttover høsten / vinteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er annen hver søndag gjennom året, neste er 11 oktober.

 

Dessverre så har treffene dødd ut, vært lite i sommer og blir neppe noe oppmøte fremover. Veldig trist men mange har vel gitt opp, meg selv inkludert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi fått til en pizza-aften slik vi hadde i fjor? Da var det jo panser oppmøte!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er annen hver søndag gjennom året, neste er 11 oktober.

 

Dessverre så har treffene dødd ut, vært lite i sommer og blir neppe noe oppmøte fremover. Veldig trist men mange har vel gitt opp, meg selv inkludert.

Virker som alt relatert til klubben har dødd ut? Dette er virkelig synd..Jeg har virkelig tid og lyst til å komme på lokallagstreff. Men som nevnt over så er det kanskje en ide å prøv ett annet tidspunkt, slik at det blir litt lettere for oss langtfrareisende å dra hjem til "rett tid"? Jeg er for så vidt kun 25 min ferge, + 20 min kjøring lengre enn f.eks Vegard Storås, så jeg kunne samkjørt med ham ved en anledning. Gjerne en pizza-aften som nevnt over, det tror jeg hadde gjort seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å møtt opp. Er fra Trondheim. Men er vernepliktig på Ørland HFS, så klokka 19:00 på en Søndag passer dårlig. Etter Mars 2016 vill ikke dette være ett problem for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å møtt opp. Er fra Trondheim. Men er vernepliktig på Ørland HFS, så klokka 19:00 på en Søndag passer dårlig. Etter Mars 2016 vill ikke dette være ett problem for meg.
Jøss, flere i nærmiljøet på denne siden av brua også..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, flere i nærmiljøet på denne siden av brua også..:P

 

Ja, enn så lenge værtfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff, noen som skal ut og lufte bilen ikveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg turen med golfen. Er bare meg og tåke her nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden har ikke vært oppdatert siden oktober da oppmøtet har vært ikke-eksisterende.

 

Nytt år nye muligheter, tråden er oppdatert og første treffdato er i morgen. Har noen lyst til å ta turen skriv gjerne i tråden, ellers er det vanskelig å vite om det er verdt å ta turen eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer gjerne på treff etterhvert som jeg får tak i ny bil :-) Blir sikkert ikke før utpå vårparten, tho..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke klar over at dere bruker å treffes, da jeg ser at det er lite info om det.

Er selv ny da jeg ble medlem i fjor, skulle absolutt ha blitt med på en matbit vist anledningen byr seg.

Men da må det opplyses litt bedre, eventuelt lage en FB profil for medlemmer som bor i Trøndelag.

var bare tilfelle at jeg havnet her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er neste treff?? Oppdaga dette nå.. [emoji53][emoji53] Går det bra for en Hemnværing å bli medlem i lokallaget i Trondheim, kan ikke finne noen andre lokallag nærmere.. (Er tidligere fra Trondheim)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke klar over at dere bruker å treffes, da jeg ser at det er lite info om det.

Er selv ny da jeg ble medlem i fjor, skulle absolutt ha blitt med på en matbit vist anledningen byr seg.

Men da må det opplyses litt bedre, eventuelt lage en FB profil for medlemmer som bor i Trøndelag.

var bare tilfelle at jeg havnet her :)

 

Er en side på FB :-) VACN trondheim lokallag :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke klar over at dere bruker å treffes, da jeg ser at det er lite info om det.

Er selv ny da jeg ble medlem i fjor, skulle absolutt ha blitt med på en matbit vist anledningen byr seg.

Men da må det opplyses litt bedre, eventuelt lage en FB profil for medlemmer som bor i Trøndelag.

var bare tilfelle at jeg havnet her :)

 

Som nevnt lengre ned finnes det visstnok en facebook side for Trondheim Lokallag. Nå er det riktignok ikke alle som bruker facebook, denne tråden ligger godt iøynefallende under Trondheims delen så gjemt er den ikke ;)

 

Når er neste treff?? Oppdaga dette nå.. [emoji53][emoji53] Går det bra for en Hemnværing å bli medlem i lokallaget i Trondheim, kan ikke finne noen andre lokallag nærmere.. (Er tidligere fra Trondheim)

 

Neste treff er ikveld.

 

Naturligvis er du velkommen i lokallaget, skulle bare mangle. Ta med bilen og møt opp på treff når du måtte ønske :)

 

Er en side på FB :-) VACN trondheim lokallag :-)

 

Kanskje denne fb siden skulle vært åpen for alle slik at vi uten facebook kan se om det står noe interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som møter opp treff i Trondheim i kveld? Jeg er ny i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

 

Kanskje denne fb siden skulle vært åpen for alle slik at vi uten facebook kan se om det står noe interessant?

 

Det er mulig, er usikker på hvem som administrerer den gruppa.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kanskje denne fb siden skulle vært åpen for alle slik at vi uten facebook kan se om det står noe interessant?

Både denne og Nord-Trøndelag sin side ble holdt hemmelig, som "invite only" for å begrense tilstrømmingen av ikke-medlemmer slik at dette ikke skulle bli en helt vanlig side for alle med VAG i trondheim.. Men jeg kjøper absolutt argumentet ditt, så skal få fikset på det :) Det har jo sklidd ut uansett så.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det treff sist søndag?:-) Var det noe oppmøte? Er det annenhver søndag dere kjører treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det treff sist søndag?:-) Var det noe oppmøte? Er det annenhver søndag dere kjører treff?

 

Tror ikke det ble noe oppmøte, jeg rakk iallefall ikke innom. Annenhver søndag ja, datoene blir oppdatert i tittel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det ble noe oppmøte, jeg rakk iallefall ikke innom. Annenhver søndag ja, datoene blir oppdatert i tittel.

 

Okei :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var en tur innom, det var ingen opp møte forrige søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 14. er det isbanekjøring på Grønsjøen (Leksvik). Alternativ møteplass? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 14. er det isbanekjøring på Grønsjøen (Leksvik). Alternativ møteplass? :)

 

Ja, det blir i pitlane på isen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.