#1 Skrevet April 8, 2008 Er på jakt etter noen steder som selger BBS LM replica felger. Finner ingen når jeg søker på ebay, og finner en haug av tråder om replica felgene rundt om på diverse forum, men ingen linker til firmaer som selger. Så, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et rimelig sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Lå noen på ebay.de i går... Søk på bare BBS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Her er produsenten: http://www.exclusivealloy.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 Du må søke på LM eller LM Style................. http://motors.shop.ebay.com/_Car-Truck-Parts-Accessories__lm-style_W0QQ_nkwZlmQ20styleQQ_fxdZ1QQ_ptasZ1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Jeg kan skaffe rial sin versjon som er rimelig lik.. Se på rial Daytona Race: http://rial.de/rial/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=136 PS.. ikke helt "billigst" disse, men litt billigere kontra BBS LM iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Jeg kan skaffe rial sin versjon som er rimelig lik..Se på rial Daytona Race: http://rial.de/rial/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=136 PS.. ikke helt "billigst" disse, men litt billigere kontra BBS LM iallefall Prøvde bestille disse hos tunershop, men fikk beskjed om att disse var ute av produksjon! Har du fått tak i og solgt slike i det siste? Jeg har sendt en mail til rial og spurt om dette stemmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Prøvde bestille disse hos tunershop, men fikk beskjed om att disse var ute av produksjon!Har du fått tak i og solgt slike i det siste? Jeg har sendt en mail til rial og spurt om dette stemmer.. Akkurat forepurt et slikt sett, og fått svar det ville ta ca 8 uker å få felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2008 Akkurat forepurt et slikt sett, og fått svar det ville ta ca 8 uker å få felga. Hvilken dim var det? Jeg prøvde bestille 8,5x18. Ble noen andre felger på meg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2008 Hvilken dim var det? Jeg prøvde bestille 8,5x18.Ble noen andre felger på meg da.. 8,5*19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2008 Jeg kjøpte på ebay for en uke siden Mine ligger på gardemoen nå 8,5 x 19 :=) Tror jeg ville handla med en gang om jeg hadde funnet noen, de sier felgene selger som tuborg i sahara Her kjøpte jeg : http://stores.ebay.com/euro-wheels-usa Men det er tom for 19" Var også i kontakt med dette firmaet, de hadde 2 sett på lager i 19" http://www.redline-motorworks.com/product/EX-M3-19-silver Andrew Loucks Redline Motorworks info@redline-motorworks.com http://www.redline-motorworks.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2008 8,5*19 Hva er prisen på Rial Daytona 8,5 , 19 da? Har en kompis som bytta sine orginale rs4 felger i noen Rial Daytona, har en mistanke om at han gjorde en meget god deal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2008 Her hadde det kommet mange gode tips ja. Takk takk Får se hva jeg finner da, ute etter 8.5x18" foran og 9x18" bak tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2008 Og for 30 min siden kom felgene mine på døra Ble sendt 1 april, i dag hadde jeg dem Er allerde levert inn for å få dekk på dem Så i morgen er det montering av fk justerbart senkesett og BBS LM Replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2008 Så veldig bra ut:D, hva kom herligheten(e) på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 8, 2008 Fikk svar fra Rial, dårlig nytt.. "Dear Mr. Sperstad, it's true that Daytona Race in 18" and 19" won't be produced in the future time. We only will sell the 20" and 22" Daytona race. Mit freundlichen Grüssen / With best regards Ulrike Osterkamp Verkauf Export / Export Manager RIAL Leichtmetallfelgen GmbH" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 8, 2008 Og for 30 min siden kom felgene mine på døra Ble sendt 1 april, i dag hadde jeg dem Er allerde levert inn for å få dekk på dem Så i morgen er det montering av fk justerbart senkesett og BBS LM Replica Tøffe felger Har selv hatt ekte LM i 20"... Finnes disse i 10x19 5/120? tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 8, 2008 Tøffe felger Har selv hatt ekte LM i 20"... Finnes disse i 10x19 5/120? tror du? BBS LM replica finnes i 5x120 ja.......men ikke i 10x19. Tror man kun får de i 8,5 og 9,5 x19. Jeg har iallfall sett slike i den dimen til salgs på Ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 8, 2008 Utrolig flotte felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2008 Da jeg kjøpte mine i fjor så fikk jeg beskjed om at replicaene i 18 og 19" også var på vei ut. Så skal dere ha så tror jeg dere bør handle nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 8, 2008 er disse felgene 9,5 -19?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 8, 2008 Fikk svar fra Rial, dårlig nytt.. "Dear Mr. Sperstad, it's true that Daytona Race in 18" and 19" won't be produced in the future time. We only will sell the 20" and 22" Daytona race. Mit freundlichen Grüssen / With best regards Ulrike Osterkamp Verkauf Export / Export Manager RIAL Leichtmetallfelgen GmbH" bra eg har eit sett liggandes da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 8, 2008 Og for 30 min siden kom felgene mine på døra Ble sendt 1 april, i dag hadde jeg dem Er allerde levert inn for å få dekk på dem Så i morgen er det montering av fk justerbart senkesett og BBS LM Replica Er ikke BBS LM Replica og få tak i Norge altså? Hva kom felgene på ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 8, 2008 799x4 = 16700NOK 520 i frakt = 2700NOK Da kommer jeg fram til 19400nok?? Har jeg regnet riktig så er ikke dette noe bra handel for replica felger. Får jo orginale til samme pris i norge nye jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 8, 2008 799 er for 4 ser det ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 8, 2008 799 er for 4 ser det ut som.. mhm er enig med deg om att det står for 4 stk. Utrolig billig for 19" Lm style da, 985 Dollar. med dagens kurs på litt over 5 kr? niceprice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...