BBS LM replica felger - Hvor får man kjøpt?

Anbefalte innlegg

Ikke dumt å få bbs replica sendt som gift :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He will arrange a very nice price on the invoice : rock :

 

Håper det blir bra..

 

Pål, hvor får mann kjøpt bbs lm senterkopp/merke?

Må jo se ekte ut også, selv for oss som ikke har råd til ekte saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He will arrange a very nice price on the invoice : rock :

 

Håper det blir bra..

 

Pål, hvor får mann kjøpt bbs lm senterkopp/merke?

Må jo se ekte ut også, selv for oss som ikke har råd til ekte saker.

e-GAY er din venn der.......men du bør vite diametern på navhullet for å bestille da det finnes BBS senterkopper i ørten dimensjoner.

 

http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&fcl=3&frpp=50&from=R2&fccl=1&satitle=bbs+felgendeckel&sacat=14771%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=71576&sabfmts=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de kun har BBS-look til biler med 5x100 nå, hvis ikke jeg har feil nettaddresse..er inne på nettbutikken på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen BBS LM replica på Ebay som jeg bød på, men selgeren ville ikke sende til Norge :-(

Er det ingen som har addresse til noen som selger disse replica felgene, bortsett fra private på ebay?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen BBS LM replica på Ebay som jeg bød på, men selgeren ville ikke sende til Norge :-(

Er det ingen som har addresse til noen som selger disse replica felgene, bortsett fra private på ebay?

 

Er selger i Tyskland eller USA? Er han i USA, så oppretter du bare en konto hos Jetcarrier, så har du en amerikansk adresse du kan sende til og så videresender de til en god pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eurowheels usa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekker denne til livet igjen :P

 

Kan ikke finne noen felger som helst i "butikken" til Eurowheels USA, skulle hatt meg noen slike BBS LM Replica's i 19", noen som kan være behjelpelig med å spore opp ett sett? =) ...eller har en e-post adresse jeg kan nå Eurowheels på? Gjerne PM!

 

Mvh :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg handlet av Eurowheels for snart et år siden så var de iferd med å gå tomme for replica felger, de produseres ikke lengre.

 

Finner du ikke så er det godt mulig det er tomt, desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klart å sporet opp ett sett i 8,5 x 19 et 35, har lite peiling på inpress så lurer på om det kommer til å passe på en Golf IV? Og har innpress eller et, noe med bredden på felgkanten å gjøre? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klart å sporet opp ett sett i 8,5 x 19 et 35, har lite peiling på inpress så lurer på om det kommer til å passe på en Golf IV? Og har innpress eller et, noe med bredden på felgkanten å gjøre? :)

 

Det passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du et firma som solgte fremdeles? Forhør deg på vw vortex forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, de hadde 2 sett med bolsirkel 5 x 100 :) men det jeg spurte om tidligere, varierer felgkanten etter inpress? slik at et 45 har større eller mindre kant enn et 35? spør fordi jeg ikke har peiling :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ja og nei. Lavere innpress gir mer kant, men visse felger har lik kant uavhengig av innpress og bredde. I ditt tilfelle, hvor du har ET35, bygger felgen 35mm lenger inn enn ut, målt fra senter på felgen. Innpress antyder hvor langt felgene dine bygger ut/inn, så da gir lavere innpress mer kant (logisk nok).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, grei forklaring;) så da har "min" type felg med et 35 større kant enn en med et 45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt, om det er så at de felgene du har ikke kommer med like brei kant uavhengig av bredde og innpress;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg det, men prisen var da så som så :P Høy :P men det er vel slik, er det stor etterspørsel øker prisen.
Får jo nesten brukte orginale til den prisen der : rolleyes Begynner å bli en del slike replica rullende rundtom i Norge nå. Glad jeg ikke kjøpte slike ifjor hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo nesten brukte orginale til den prisen der : rolleyes Begynner å bli en del slike replica rullende rundtom i Norge nå. Glad jeg ikke kjøpte slike ifjor hehe

 

Ja det hadde jo passa dårlig med imaget ditt som felgfetisjist. :P;)

 

Litt ot:

Jeg vil faktisk våge å strekke det enda lengre enn deg Pål, og si jeg nesten er glad jeg ikke er en av de som har punget ut og skaffet meg originale LM. Replicafelgen ser jo pokker så bra ut og man må kikke både en og to ganger for å se forkjellen.

 

Blir dette dusinvare på veiene er originale felger ihvertfall ikke verdt den allerede stive nyprisen. Missforstå meg rett; beintøffe felger, men etter den nye prisjusteringen faller det liksom litt igjennom å betale "3-delt" pris for en "2-delt" felg. Når man i tillegg kan få spørsmålet: "er de ekte?", står ikke felgene høyest på ønskelista mi lenger. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo nesten brukte orginale til den prisen der : rolleyes Begynner å bli en del slike replica rullende rundtom i Norge nå. Glad jeg ikke kjøpte slike ifjor hehe

 

*host host* Hvor finner man orginale brukte 19" til rundt 10k? : rolleyes

 

Jeg måtte opp i nesten 3-dobblte for strøkne brukte 19" i tyskland..

 

MYE av det som ligger tilsalgs er kopier, dumt men..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jo tro kvaliteten er deretter også....

 

Min ekte 20" tålte mye juling, kan ikke tenke meg at disse replica felgene tåler på langt nær så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde jo passa dårlig med imaget ditt som felgfetisjist. :P;)

 

Litt ot:

Jeg vil faktisk våge å strekke det enda lengre enn deg Pål, og si jeg nesten er glad jeg ikke er en av de som har punget ut og skaffet meg originale LM. Replicafelgen ser jo pokker så bra ut og man må kikke både en og to ganger for å se forkjellen.

 

Blir dette dusinvare på veiene er originale felger ihvertfall ikke verdt den allerede stive nyprisen. Missforstå meg rett; beintøffe felger, men etter den nye prisjusteringen faller det liksom litt igjennom å betale "3-delt" pris for en "2-delt" felg. Når man i tillegg kan få spørsmålet: "er de ekte?", står ikke felgene høyest på ønskelista mi lenger. : gråter :

De replica-felgene er sikkert ikke noe verre enn andre replica-felger. Med de prisene før BBS fikk nye eiere gikk det an å kjøpe nye org. Lemans (greit nok det kosta....men MYE dyrere nå) Var vel først ifjor at Lemans ble å få som replica,da er et plutselig ikke så "ekslusivt" å ha slike felger lenger når en hel skokk med folk kjører rundt med de. Med de prisene på ekte Lemans så må man neste ta opp huslån for å kjøpe. Derfor er jo replica et godt alternativ,men jeg synes at litt av ekslusiviteten har forsvunnet med alle de replica-felgene som er her på berget. Kunne gjerne tenkt meg et sett ekte Lemans jeg da ;) men ikke til den nyprisen de ligger på nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.