BBS LM replica felger - Hvor får man kjøpt?

Anbefalte innlegg

Er for 4 ja, ellers så kan dulikegodt kjøpe Ordentlig LM's. de koster rundt 1000 dollar/stk på tirerack...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.rimstyle.com

 

http://www.wheelsworldwide.co.uk

 

for eksempel...

 

mvh

Hans

 

Edit: Ser nå at ingen av disse har LM-replicaene liggende på sine nettsider. Noe som er merkelig,da begge firmaene annonserer med dem i diverse blader.

 

Rimstyle har tilogmed LM-replica i sort med rød stripe på kanten. Jeg synes de så dritfrekke ut.

 

WheelsWorldWide har dem tilogmed liggende under BBS,og orginale. Med pris osv. Kan være verdt å sjekke om de har lagerført dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut:D, hva kom herligheten(e) på?

 

Noen bedriftshemmeligheter må jeg da få ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse felgene 9,5 -19??

 

Disse er 8,5 x 19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

799x4 = 16700NOK

 

520 i frakt = 2700NOK

 

Da kommer jeg fram til 19400nok??

Har jeg regnet riktig så er ikke dette noe bra handel for replica felger.

Får jo orginale til samme pris i norge nye jo!

 

799 er for 4 , jeg også lurte en stund på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.rimstyle.com

 

http://www.wheelsworldwide.co.uk

 

for eksempel...

 

mvh

Hans

 

Edit: Ser nå at ingen av disse har LM-replicaene liggende på sine nettsider. Noe som er merkelig,da begge firmaene annonserer med dem i diverse blader.

 

Rimstyle har tilogmed LM-replica i sort med rød stripe på kanten. Jeg synes de så dritfrekke ut.

 

WheelsWorldWide har dem tilogmed liggende under BBS,og orginale. Med pris osv. Kan være verdt å sjekke om de har lagerført dem.

 

Ja,de var litt tøffe egentlig. :D

13420.jpg

13422.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,de var litt tøffe de egentlig. :D

13420.jpg

13422.jpg

 

En kompis har slike ORGINALE BBS lakkert akuratt likt som det der, har dem på en hvit e30 BMW M3, de er skikkelig tøffe :)

 

Vil tro at de hadde sett meget bra ut på en hvit Golf V :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

799 er for 4 , jeg også lurte en stund på det.

 

De har bare disse sikkelige bbs LM du kjøpte i 5x100 og ikke 5x112

I 5x112 som jeg skulle hatt hadde de bare noen jalla lm kopi felger.

 

Pokker I need LM..: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har bare disse sikkelige bbs LM du kjøpte i 5x100 og ikke 5x112

I 5x112 som jeg skulle hatt hadde de bare noen jalla lm kopi felger.

 

Pokker I need LM..: bråk :

 

De jeg kjøpte av euro wheels usa er da i 5x112 .. Du kan da alltids kjøpe ekte BBS Lemans om du føler lommeboka di tilater det? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får de i 5x120 i 19x8.5 og 19x9.5.. Men er 2-3mnd til neste produksjon av de..

 

Slik ser mine ut: :D dog på en bmw, men er i hvertfall 5x120..

 

IMG_0165.jpg

 

IMG_0420.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra Rial, dårlig nytt..

It's true that Daytona Race in 18" and 19" won't be produced in the future time. We only will sell the 20" and 22" Daytona race."

Vet ikke helt om jeg synes det er gode eller dårlige nyheter.. Får passe godt på mine da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får de i 5x120 i 19x8.5 og 19x9.5.. Men er 2-3mnd til neste produksjon av de..

 

Slik ser mine ut: :D dog på en bmw, men er i hvertfall 5x120..

 

IMG_0165.jpg

 

IMG_0420.jpg

 

Sånne vil jeg ha! Akkurat sånne!!

 

Hva ga du for med, inkl alt? Spesifiser gjerne hver enkelt kostnad..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva "18X8.0" front 18X9.0" rear STAGGERED WITH DEEP LIP" betyr? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSW har denne forklaringen:

What is a staggered fitment?

 

A staggered fitment is also referred to as a staggered application. Basically, it means that the wheels on the back of the vehicle are a different size than those on the front. Wider wheels are usually run on the back; for example, 19x8 on the front and 19x9.5 on the rear. This is typically done on rear wheel drive cars such as Infiniti G35, Nissan 350Z, BMW, Mercedes, Audi, VW, Ford Mustang, and others. Running wider wheels on the drive wheels means more grip on acceleration, and, from an aesthetic perspective, large lips. The TSW Thruxton 20x10, for example, carries a huge 5" lip.

 

A staggered fitment can also mean larger diameter wheels on rear, like 17" diameter on the front and 18" diameter on rear. Some examples of this would be aftermarket Acura NSX and Chevy Corvette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer tre bilder av bilen.

 

Ja jeg veit bilen er skitten og bildene er dårlig, men har rett å slett ikke hatt tid å vaske... Tok en del meir tid enn forventa å få sette på.

 

BBS LEMANS REPLICA 5x112 - 45 i inpress 8,5 19"

 

Subber litt framme med kraftig sving enda, så får sjå om ein finne ut ka det tar borti ;)

 

IMG_9172.jpg

IMG_9171.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt to sett : rock :

 

Let the other interested parties in Norway know that these are almost all sold out so please put in your orders soon. Will have more comming in at around June

 

Cheers,

 

EUROWHEELSUSA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt skeptisk til å overføre så mye penger ut av landet ass. Men virker jo som et seriøst firma.

 

"Most of these wheels are being sold to customers in Norway. Not sure what all the hype is out there for the BBS lm replica's. "

Tydligvis populære felger i Norge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt skeptisk til å overføre så mye penger ut av landet ass. Men virker jo som et seriøst firma.

 

"Most of these wheels are being sold to customers in Norway. Not sure what all the hype is out there for the BBS lm replica's. "

Tydligvis populære felger i Norge :)

 

Jeg overførte til dem :) Fikk da felgene jeg, ble sendt 1 april, var levert på døra 8 april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overførte til dem :) Fikk da felgene jeg, ble sendt 1 april, var levert på døra 8 april.

 

Overførte du via banken? eller paypal etc?

 

Jeg overførte via banken og satser på og få felgene om ei god uke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overførte du via banken? eller paypal etc?

 

Jeg overførte via banken og satser på og få felgene om ei god uke:)

 

Aksepterte ikke paypal siden det var utenlands forsending eller noe, husker ikke.. Så jeg valgte URGENT bank transfear , gjennom banken.

 

FIkk shipping nr fra fedex, som jeg kunne spore og følge med på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de satt opp prisen på Eurowheels nå tro? 19" Står til 929$ nå...

Er det noen her som har fått handla de til 799$?

 

 

Noen som vet om det lønner seg å sende disse til Sverige istedfor Norge med tanke på toll,moms og slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overførte til dem :) Fikk da felgene jeg, ble sendt 1 april, var levert på døra 8 april.

Sant det.

 

Satser på at det går bra! :)

 

Noen som vet om det lønner seg å sende disse til Sverige istedfor Norge med tanke på toll,moms og slik?

 

Må betale svensk moms i så fall, den er på 25% den å.. Så vet ikke helt om det lønner seg, sparer riktignok 30$ i frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Most of these wheels are being sold to customers in Norway. Not sure what all the hype is out there for the BBS lm replica's. "

Tydligvis populære felger i Norge :)

Jeg hadde tenkt å kjøpe slike LM i sort med rød pinstriping til denne sesongen men det ble ikke noe av. Godt er det for tydeligvis mange som har kjøpt slike å kommer til å kjøpe slike felger. Jeg har angst mot å møte andre med samme felger som meg ;) Hehe har ALDRI kjørt to sesonger på samme felger. Bytter gjerne felger midt i sesongen også......har ikke tall på hvor mange felger jeg har hatt opp igjennom årenes løp : rolleyes En på jobb kaller meg for felgoman : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kjøpe slike LM i sort med rød pinstriping til denne sesongen men det ble ikke noe av. Godt er det for tydeligvis mange som har kjøpt slike å kommer til å kjøpe slike felger. Jeg har angst mot å møte andre med samme felger som meg ;) Hehe har ALDRI kjørt to sesonger på samme felger. Bytter gjerne felger midt i sesongen også......har ikke tall på hvor mange felger jeg har hatt opp igjennom årenes løp : rolleyes En på jobb kaller meg for felgoman : haha :

 

Enkleste måten å ikke treffe noen andre med samme felgene er å bruke rikelig med penger på orginale BBS i litt spesiel dim. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkleste måten å ikke treffe noen andre med samme felgene er å bruke rikelig med penger på orginale BBS i litt spesiel dim. ;)
Eller kjøpe noe helt annet slik som jeg gjorde i år........: smil : Tror ikke mange Passat 3BG kjører rundt med Brabus felger som mine hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.