Ålesund lokallag: Pizza møte on tour - Ørsta

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Kom gjerne med innspill om når, hvordan, hvor mange og hvilken rute dere ønsker å kjøre inn hit til oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej e klar JC;)

 

Kjøre vell tunnelen frå Fosnavåg å innover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen er vel satt til 4mai.

Vi tar nok ferga over så er det vel ikke så himla mange veier til ørsta vel? Får lage ei fin kjørerute som vi evt kjører ilag når alle er på plass da?

Kor mange som dukka opp blir vel litt vanskelig å finne ut siden dem fleste bestemmer seg en time før omtrent :P

 

Men kjør på JC, lag en knakendes go plan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen er vel satt til 4mai.

Vi tar nok ferga over så er det vel ikke så himla mange veier til ørsta vel? Får lage ei fin kjørerute som vi evt kjører ilag når alle er på plass da?

Kor mange som dukka opp blir vel litt vanskelig å finne ut siden dem fleste bestemmer seg en time før omtrent :P

 

Men kjør på JC, lag en knakendes go plan ;)

 

Har ikke mye trua på vartdalsveiene ivertfall.:P lyst å kjøre eiksundet ej.

JC du får lage en bra plan inni ørstinji så kommer vi sigende vi. enten den eine eller andre veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mye trua på vartdalsveiene ivertfall.:P lyst å kjøre eiksundet ej.

JC du får lage en bra plan inni ørstinji så kommer vi sigende vi. enten den eine eller andre veien:)

 

Er ikke de veiene flotte for "inspirert" kjøring da? Har lyst å kjøre tunellen også, men den går vel an å kjøre gjennom som en omvei til hareid/ulsteinvik kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de veiene flotte for "inspirert" kjøring da? Har lyst å kjøre tunellen også, men den går vel an å kjøre gjennom som en omvei til hareid/ulsteinvik kanskje?

 

inspirert kjøring?? Nå skal vi vell holde fartsgrensa vell..

vist ikke så skal ivertfall ej prøve å nå 300 i eiksundtunnellen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inspirert kjøring?? Nå skal vi vell holde fartsgrensa vell..

vist ikke så skal ivertfall ej prøve å nå 300 i eiksundtunnellen:p

 

Jo, det var det jeg tenkte på. Så for meg at veiene dit er ganske artige å kjøre på, til og med uten å risikere lapp og liv. Men det kan hende jeg husker feil. Lenge siden jeg har kjørt der. For meg er det hipp som happ hvilken vei vi tar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det var det jeg tenkte på. Så for meg at veiene dit er ganske artige å kjøre på, til og med uten å risikere lapp og liv. Men det kan hende jeg husker feil. Lenge siden jeg har kjørt der. For meg er det hipp som happ hvilken vei vi tar!

 

Joda det stemmer det at veiene fra festøya til ørsta er meget artige å kjøre. Kan liksom ikke seile sin egen sjø på denne turen her da så vi tar vell den veien det blir bestemt der og da.

Etter erfaringer så blir det aldri nokke av det som er planlagt her inne allikavell så det tar jeg med en stor klype salt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Big på Chipsenter Ålesund og han ville gjerne være med hvis det var noe interesse for det denne turen.

Problemet hans er at han er borte 4. mai. Jeg er i Horten samme helgen. Snakket med JC om dette og for Ørstingenes del spiller det ingen rolle om vi tar det helgen før.

Hvordan høres 27/4 ut for resten av folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt uaktuelt Terje!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt uaktuelt Terje!!

 

makan til surhøl du e Espen:)! Det vil aldri passa for alle samtidig så får bare velge den daton det passer for flest. uavhengig om det passer for min del eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trekker tilbake det jeg sa. 27/4 passer like bra som 4/5. Tenkte plutselig paa feil helg. Men av ren smakssak saa foretrekker jeg 4/5!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel best og kjør tunellen på Eiksund og se hva bilen greier oppover den "lille" bakken:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å blitt med,men 27/4 passer ikke her hvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi holder på den 4. som først tenkt hvis ikke flertallet har tungtveiende grunner for hvorfor vi skal flytte det. La ikke datoen bli diskusjonstemaet i denne tråden. For å få med flest mulig er det viktigere at vi blir enige om når og hvor vi reiser herfra så får Ørstingane bli enige med seg selv om hva, hvor og når der inne. DET er det som er viktig her nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dato blir diskutert er det ikke bare å lage en avstemning i tråden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen står. så lang så ser det ut i denne tråden at folk flest kunne best da.. å mulig noen har planlakt den i tid med for å få fri så er ikke umulig det er best. Men er jo såklart litt synd å måtte sende han der tullingen av en leder lang vekk da å ikke få ha med han på tur! å ikke minst biggern å jr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir ikke me til Örsta, har hört att det er mye skummelt folk der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æssa, møte no berre litt uvanlige folk å na raude jens:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æssa, møte no berre litt uvanlige folk å na raude jens:P

 

Hmm... raude jens...: eek : skeptisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å en neger som prata breiere en Frode Jørgensen kjører på bane : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... raude jens...: eek : skeptisk

 

Rødt hår rød bwm cab lokal helt :) Grei fyr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.