Ålesund lokallag: Pizza møte on tour - Ørsta

Anbefalte innlegg

Og da hadde jeg self innbrudd i bilen natt til lørdag, endel riper, stjålet forsterker og cd-veksler og ødelagt paking og knust rute og dørlåsen er ødelagt. Så jeg får vel ikke blitt med på noen tur, kommer ann på hvor raske verkstedet er til og fikse ting og tang og takst og hele pakka..

 

DAMN

 

Ja verkstedene må bare fortsette og ta inn østeuropeera, forbanna tjuvpakk. Og har man en litt spesiell bil i tillegg så føler man seg ikke mye tryggere av den grunn. Den var kjip torkjell! ikke noe god følelse vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va det reservert bord og mat til 30 stk +- på Mama Mia i Ørsta KLOKKEN 16.30!!

Innen da MÅ alle som skal ha kommet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da hadde jeg self innbrudd i bilen natt til lørdag, endel riper, stjålet forsterker og cd-veksler og ødelagt paking og knust rute og dørlåsen er ødelagt. Så jeg får vel ikke blitt med på noen tur, kommer ann på hvor raske verkstedet er til og fikse ting og tang og takst og hele pakka..

 

DAMN

 

Da torkjell var det min tur. Til halt åpen takluke kom jeg til bilen i dag tidlig da naboen kom og sa at alarmen gikk bananas i 4 tiden og hørte folk som sprang som fy etter den gikk av. Dette tar helt av! sjøl på lille skredestranda kjeme dei å te sej til rette. Blir so eitrande!! bare og gøyme bilen langt vekk, heldigvis fekk de ikkje råkke og stjåle noe før alarmen gjekk. Ingen skade på kjøretøy HELDIGVIS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo helt sykt. M5 både her og der og til og med på hareidlandet prøver de seg. Skalk alle luker og lad børsene. Kommer synderne hit skal de sage meg få smake både krutt og neve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne å bli nervøs ej no... :( gla ej he garasje til golfen min :) hekje mykje lyst å mysse en til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da snakka jeg med naboen min, og han sa at søstra til meglern han nettopp brukte hadde satt fra seg bilen i 5 min mens ho sprang inn til kontoret sitt eller.no så hadde 3 mann fra hareid stjelt bilen, så ho hadde kjørt rundt på natta og lett etter den, FY flate hvor dette tar av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg lokka med en fra klubben, som jeg sikkert sitter på med iom at min bil er litt herpa... S2 Avant =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sjangs for at vi sunnmøringer får disse jubileumsmerkene i nærmeste fremtid? Ta med og dele ut på en pizzatour kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kanskje med på tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kanskje med på tur:)

 

Det er godt og høre satser på fintr vær nå =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været i helga

 

Ser ikkje så lovende ut med tanke på solskinn hvertfall, men får håpe det forandrer seg.

20 grader og solskinn hadde hvertfall vært "strålende": rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sjangs for at vi sunnmøringer får disse jubileumsmerkene i nærmeste fremtid? Ta med og dele ut på en pizzatour kanskje?

 

Snakka med han Terje i dag å han håpte på at de nye klistremerka og ny ladning med skiltplate kommer til turen men kan ikke love nokke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satsa på å få orden på "vrakje" eg og, so eg kan ve me!:) sprengt ic!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satsa på å få orden på "vrakje" eg og, so eg kan ve me!:) sprengt ic!: gråter :

 

 

Ja hvis ikkje så kan du sitte på me meg, men da må du faen me oppføre deg Onkel Frode:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sjangs for at vi sunnmøringer får disse jubileumsmerkene i nærmeste fremtid? Ta med og dele ut på en pizzatour kanskje?

 

Snakka med Ken Arne i går ang. dette og de merkene kommer dessverre ikke til ham før neste uke og blir da distribuert videre til oss uka etter.

Kommer tilbake når jeg vet mer.

 

Skiltplater er vi tom for nå men det er bestilt inn ny ladning som forhåpentligvis dukker opp lørdag sånn at de blir med på touren.

 

Når det gjelder touren har jeg bestilt tilsvarende være som vi har i dag men jeg var litt sen med bestillinga så det er ikke garantert. : smil :

 

Uansett håper jeg det dukker opp mange medlemmer både fra Ålesund og søre og at dere får en kjempefin tur med mange ikke-medlemmer on -sight som kanskje fatter interesse for klubben vår.

 

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis ikkje så kan du sitte på me meg, men da må du faen me oppføre deg Onkel Frode:p

 

oppføre meg? eg? gjere aldri noke tull eg da.... sprengte no ic en gang til...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff! kanskje bare en liten kjangs for at jeg får på frontfangeren i morgen :/ håper de ble ferdig med lakeringen i dag. Vist ikke så blir det uten :/ shiiiit. Men men det sosiale er jo det viktigeste hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kanskje med på tur:)

 

Du blir med.. Med turens grommaste hjul ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise Shell i Vegsund kl 13:00!!!

Satser på å ta halv fergen da så vi har litt å gå på i forsinkelse ;)

 

13.30 fergen fra Sulesund.

14.00 Oppmøte og samling v/ Sparebanken på Hareid.

14.30 Oppmøte og samling v/ Amfi Ulsteinvik

15.30 Samling på nedsiden av Amfi Ørsta

 

 

Håper de fleste vil vær med å møter opp :) stopp litt tidligere enn vanlig å drikke så går det bra ;)

 

Blir knall bra vær som han Terje bestillte så ditta blir knakandes bra!

 

bounce.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var turen avblåst for min del... møller klarte ikkje å få ræva i gir:( jaja får ver me neste gang da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er påkrevd for oss som ikke får vær med pga. konfirmasjon :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er påkrevd for oss som ikke får vær med pga. konfirmasjon :P
Å dei som skal ha 5-års bursdag : rolleyes Hadde huset fullt ifra gutta ifra barnehagen til krapylet idag......har faen me øresus enda : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål kan ikje være med pga øresus : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål kan ikje være med pga øresus : rock :
Hehe....nei skal ha selskap for familien imorra. Frista ikke så masse å kjøre med 15 toms piggfrie dekk heller : rolleyes Mangla spacera til sommerhjula mine serru. Vil absolutt kunne påstå å sei at det e vemodige greier..........e det......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller med to stk Passater frå Sykkylven;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.