#51 Skrevet Mai 9, 2008 Men nok om det, vi er jo tross alt gode leke kamerater igjen Jepp, hvis det er han du kan ringe til når du får fuglebæsj på bilen i england, så kommern med en gang Forsåvet han ja. hmm, hakke vært borti menzerna eller chemical guys før gitt, men ser ut som funker. Virka som stort sett alle her på forumet sverga til mequiers Menzerna bør absolutt prøves, samme med endel som Chemical Guys har. Forseglingen til CG er gull verdt forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 12, 2008 Ene bilde er i sola hvert fall Show & shine er det hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 12, 2008 Touranen var pen igår Petter;) Nå blir det ikke polering på lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 12, 2008 Christer Antonsen; Touranen var pen igår Petter;) Nå blir det ikke polering på lenge hehe.. Nei, blir nok kun voks 3-4hver uke Ble fornøyd etter nattens arbeid før treffet! Får vel begynne på naboens biler eller noe.. Så bra ut din også, men lakkert i mars da var den ikke? hehe.. Skal ikke mye til da Jobber du med Ketil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 13, 2008 Ble jo litt speil i den Tok bare det jeg hadde tilgjengelig, siden Bilxtra var utsolgt for det jeg ville ha, IGJEN.. Så brukte svamp ( ),Turtle Zip bilshampoo og Turtle Wet Wax it.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 13, 2008 Så bra ut din også, men lakkert i mars da var den ikke? hehe.. Skal ikke mye til da Deler av bilen er lakkert i Mars ja. Klarlakken er såpass myk, at jeg får swirls etter hver vask. Igår spylte jeg av støvet og tørket av med waffle weave. Swirl hell med en gang Dessuten var forsåvidt bilen full av swirls og matt etter jeg fikk den fra lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 14, 2008 Vet ikke hva slags farge du har, men bilen din er svart/mørk... det er ikke så veldig mange klarlakker som holder vaskeripene unna da gitt... eneste klarlakken som jeg vet om som er relativt grei når det gjelder det er en fra mercedes..keramisk??? og stein hard Men når det er sagt så var bilen svært pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 14, 2008 Klarer vel fint å holde lakken fin for swirls om man vasker riktig! Audi har også hard klarlakk, faktisk er noen hardere en mercedes sin keramiske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 14, 2008 Klarer vel fint å holde lakken fin for swirls om man vasker riktig! Audi har også hard klarlakk, faktisk er noen hardere en mercedes sin keramiske! Har du en oppskrift på hvordan vaske riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 14, 2008 Klarer vel fint å holde lakken fin for swirls om man vasker riktig! Audi har også hard klarlakk, faktisk er noen hardere en mercedes sin keramiske! Det visste jeg ikke. Vet at klarlakken til Mercedes er hard, bror er lakkerer så har lakkert litt med den. Hva slags type klarlakk bruker Audi? Er også interessert i å vite hvordan man vasker bilen riktig:) Blir lakkering av bilen, og da skal den holdes strøken! A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 14, 2008 Er også interessert i å vite hvordan man vasker bilen riktig:) Blir lakkering av bilen, og da skal den holdes strøken! A.J. ta den i en annen tråd da... Her eks: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98995 Her var tanken show & shine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 14, 2008 Sendt PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 30, 2008 Polerte litt istad. Litt jobb med panseret. Eller ikke. He,he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 31, 2008 Ble ny polish på meg idag og. Måtte prøve Chemical guys 5050 " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 31, 2008 CG 5050 er en god voks det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 23, 2008 Etter 1 1/2 år i garasjen, ville jeg endelig få shinet GT`en. Lars Lysebo var klar til innsats, og kom meg til unnsetning en søndag. (Da jeg ikke har greie på dette) Litt bilder: Ble veldig fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 23, 2008 Noen litt mer close... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 23, 2008 Nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 23, 2008 Kan fylle inn for hva som ble brukt;) *Riccardo Clay og Synthetic quick detailer Mezzerna PO85 Mezzzerna 106 Hagmans lakkforsegling Autoglym Instant Tyre Dressing Husker ikke navnet på alle produktene i farta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 24, 2008 Min bror er helt hektet på bilpleie, og har masse bilpleieprodukter som jeg heldigvis har tilgang til også Her har jeg vasket en kamerat sin supra med meguiars sin gold class såpe. Første gang jeg brukte den såpen, og ble VELDIG imponert! Veldig bra glans i lakken, såklart kan noe tilskrives at lakken på bilen bare er en måned gammel, but still.. Siden lakken var så ung, ble det bare vasking denne gangen, får heller gå grundigere til verks neste år:) Beklager dårlige bilder, er ingen stor fotograf.. Prøvde å fange litt av perlemor effekten Blank karbon er alltid pent:) Helheten, tok en runde på felgbanen med autoglyms metal polish også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 24, 2008 Her er før og etter bilder av en bil jeg tok i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 25, 2008 Min bror er helt hektet på bilpleie, og har masse bilpleieprodukter som jeg heldigvis har tilgang til også Her har jeg vasket en kamerat sin supra med meguiars sin gold class såpe. Første gang jeg brukte den såpen, og ble VELDIG imponert! Veldig bra glans i lakken, såklart kan noe tilskrives at lakken på bilen bare er en måned gammel, but still.. Siden lakken var så ung, ble det bare vasking denne gangen, får heller gå grundigere til verks neste år:) Beklager dårlige bilder, er ingen stor fotograf.. Prøvde å fange litt av perlemor effekten Blank karbon er alltid pent:) Helheten, tok en runde på felgbanen med autoglyms metal polish også. Godt å se at denne er i "form" igjen:) Nydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...