Stavanger: Ur-Quattro på Ganddal

Anbefalte innlegg

Såg i dag enn knall røe orginale Ur Quattro på ganddal. Nogen i klubben sin elle ?

Ann va jaffal græle fine !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jeg også tidligere i uka på Gausel, NE registrert tror jeg den var, med de gode gamle skilta. Så fin ut i farta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info og bilder takk, hvis noen har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne så jeg og rett utenfor ålgård , ND skilt tror jeg d var?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød med rødt skinn og 17" felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vett me isje atle, men eg sa det til morten på jobb, å han sa det heilt sikkert va den så me hadde inne på skadesenteret enn gong, for lenge si. Den hadde vertfall rødt skinn, så det stemme nok det du seie der Atle. Der e jo isje så mange av de bilane så går i destriktet her. Eg såg bilen kun fra siå og bagante i forbifarten, så det va vanskele å se ke interiør der va i ann !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg såg d ud såm an hadde originalfelga, traff an jo bare i fårbifarten men he jo sett etpar a dei bilan ettekvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen må få tatt biler og slengt ann ud..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ann på audi sentere idag me pansere åbent å 3 audi ansatte så sto å sogla oppi :D sko ta bilde når eg kom ud ijen men ann hadde kjørt, NE registrert me audi ringa på siå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e d nok den me rødt skinnint.

 

Han slide me å få tag i ei justeringsskrua t el. høydejustering av lyktå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok denne det er snakk om her..

NE reg med rødt skinn interiør.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tatt bilde fra caddyen elle?? haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme nok at det er den bilen ja. Hehe !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tatt bilde fra caddyen elle?? haha

 

haha...ja bilde e tatt ifra caddyen:D

Påtide med senk...haha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg som knipsa det bildet fra lastebilen sin:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt klubbmedlem som har denne bilen, Are Kristensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt klubbmedlem som har denne bilen, Are Kristensen.

 

Hei og hå!

Det er jeg som eier den bilen, er ny her inne:)

Har hatt den i 14 år nå, så det er ungen min det der:)

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du restaurert den eller noe? Såg veldig fin ut! Møtte deg for noen uker siden og ga deg tommelen opp, men tror ikke du la merke til det. Då må få ut noen flere bilder av den vett du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du restaurert den eller noe? Såg veldig fin ut! Møtte deg for noen uker siden og ga deg tommelen opp, men tror ikke du la merke til det. Då må få ut noen flere bilder av den vett du :)

 

Heisann Stian!

Jeg tror nok ikke jeg så at du gav meg tommelen opp, jeg hadde garantert hilst tilbake hvis jeg hadde lagt merke til det:)

 

Jeg har hatt bilen siden 1995, så det har da blitt litt jobbing på den opp igjennom årene.....og en del pengeutlegg:)

Satte i en 3b 20V maskin i den i 2003. Var så heldig å få tak i en som bare hadde gått drøye 5000 km da jeg fikk kloa i den:) Men jeg skal innrømme at jeg savner den harde gangen som var i den 10-ventilerte motoren jeg hadde tidligere, nydelig lyd!!:tilber:

I samme slengen som den nye motoren ble montert, så ble bilen totalt demontert og jeg fikk lakket alt i deler. Veldig god lakkjobb av gutta på Audi skadesenteret på Gandal!

Akkurat nå driver jeg å oppgraderer interiøret. Alle setene, dørtrekk og mansjetter skal trekkes opp. Setene framme skal bygges opp med ny skumgummi siden de har en tendens til å bli litt nedsunket i lårstøttene. Orginalt er det rødt skinn i interiøret, men jeg skal prøve en ny kombinasjon denne gang;

Det blir svart skinn med rød søm, pluss at "quattro" skal sys inn i alle seteryggene (fram/bak) i rød farge. Mansjettene rundt girspake og handbrekk blir også i svart med rød søm. Håper jeg gjør et bra valg nå med fargekombinasjonene: klø :

Jeg har akkurat hentet Scorpion eksosanlegg på posten som jeg skal montere i løpet av uka håper jeg. Satser på å få litt finere lyd ut av ræva på urquattroen da:)

 

Huff, blir litt svett av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt på denne bilen, men en hobby skal man jo ha: smil :

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Are :)

 

Kanonfin bil du har. Hørtes ut som enn bra fargekombinasjon me sort skinn og røde sømmer i intriøret. Håper den blir å se på lokallagstreff fremover. Holdes ved mc.donalds på kvadrat, første søndagen i måneden.

Neste treff er 1 juni klokken 19.00

Velkommen i klubben.

 

Mvh Fredrik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Are :)

 

Kanonfin bil du har. Hørtes ut som enn bra fargekombinasjon me sort skinn og røde sømmer i intriøret. Håper den blir å se på lokallagstreff fremover. Holdes ved mc.donalds på kvadrat, første søndagen i måneden.

Neste treff er 1 juni klokken 19.00

Velkommen i klubben.

 

Mvh Fredrik.

 

Takk skal du ha Fredrik, fint du liker bilen:)

Det er ikke umulig jeg tar meg en tur på kvadrat, men jeg kan nok ikke komme 1. juni, for jeg har neppe fått setene tilbake innen da. Er litt spent på hvordan det blir med de fargene, men jeg tror og håper det blir bra saker:)

Vet du når neste treff er?

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Are og velkommen i klubben. Nydelig bil du har der! :)

 

Neste treff blir Vålertreffet der vi er mange som skal bort, slenge deg på du også? Er en del info om det på lokallagstråden. Ellers er neste lokallagstreff 6.juli. Håper å få sett bilen din live i nærmeste fremtid.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Are :)

 

Kanonfin bil du har. Hørtes ut som enn bra fargekombinasjon me sort skinn og røde sømmer i intriøret. Håper den blir å se på lokallagstreff fremover. Holdes ved mc.donalds på kvadrat, første søndagen i måneden.

Neste treff er 1 juni klokken 19.00

Velkommen i klubben.

 

Mvh Fredrik.

 

Takk skal du ha Fredrik, fint du liker bilen:)

Det er ikke umulig jeg tar meg en tur på kvadrat, men jeg kan nok ikke komme 1. juni, for jeg har neppe fått setene tilbake innen da. Er litt spent på hvordan det blir med de fargene, men jeg tror og håper det blir bra saker:)

Vet du når neste treff er?

Mvh Are

 

CRAP!Sånn går det når man ikke leser nøye nok, ser jo nå at treffene er første søndagen i måneden:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Are og velkommen i klubben. Nydelig bil du har der! :)

 

Neste treff blir Vålertreffet der vi er mange som skal bort, slenge deg på du også? Er en del info om det på lokallagstråden. Ellers er neste lokallagstreff 6.juli. Håper å få sett bilen din live i nærmeste fremtid.. :D

 

 

Hei Kjell, og takk for tilbakemeldinga :)

Jeg skal da stille opp på lokallagstreffet så får du ta bilen i nærmere øyensyn: smil :

Skal prøve å komme 6. juli, regner med at jeg er ferdig med interiøret innen den tid.

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til 6.juli da.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.