Stavanger: Ur-Quattro på Ganddal

Anbefalte innlegg

Gleder meg til 6.juli da.. :D

 

Det kan lett bli artig den 6. juli ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte deg Are i de bakkene etter Bue, på vei mot sørlandet. Avbrøt all samtale i bilen, nydelig bil det der! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte deg Are i de bakkene etter Bue, på vei mot sørlandet. Avbrøt all samtale i bilen, nydelig bil det der! :)

 

Hei Eirik!:)

Hehe, så du mista munn og mele da vi passerte hverandre?:)

Takk for komplimanget angående bilen, kjempeartig å høre: vinke :

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis planer om å selge bilen etterhvert? :D

 

Du må gjerne legge ut flere bilder.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis planer om å selge bilen etterhvert? :D

 

Du må gjerne legge ut flere bilder.. :)

 

Hehe, det spørsmålet om å selge bilen får jeg titt og ofte:)

Det er et par selgere på Audisenteret som er som flua på kuskjiten på meg når jeg innom for å kjøpe deler, så det er da noen som vil kjøpe den. Var litt gira i vinter, for jeg skulle få vanvittig god pris på ny Audi A5 3,0 tdi hvis en av selgerene fikk kjøpe den. Det var meninga at den skulle stå på utstilling i lokalet etter hva jeg forstod.

Men jeg er nok litt for glad i bilen til å selge den. Jaktet på akkurat den bilen i 4 år før jeg fikk kjøpe den, og nå har jeg jo hatt den siden 1995 så det vil ikke være lett å selge: gråter :

 

Men man vet jo ikke, det kan jo hende den blir lagt ut for salg en dag:)

 

Skal legge ut litt bilder av den når jeg har fått det nye interiøret på plass:)

 

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle 10vt maskinen, har du den enda? Noen mulighet for at du har en sprekkfri eksosmanifoil? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle 10vt maskinen, har du den enda? Noen mulighet for at du har en sprekkfri eksosmanifoil? ;)

 

Beklager Petter, men 10v`en har jeg nok ikke lenger. Den ble satt i en Audi 80 som ble grisekjørt til stemplene føk veggimellom:o

Mvh Are

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det spørsmålet om å selge bilen får jeg titt og ofte:)

Det er et par selgere på Audisenteret som er som flua på kuskjiten på meg når jeg innom for å kjøpe deler, så det er da noen som vil kjøpe den. Var litt gira i vinter, for jeg skulle få vanvittig god pris på ny Audi A5 3,0 tdi hvis en av selgerene fikk kjøpe den. Det var meninga at den skulle stå på utstilling i lokalet etter hva jeg forstod.

Men jeg er nok litt for glad i bilen til å selge den. Jaktet på akkurat den bilen i 4 år før jeg fikk kjøpe den, og nå har jeg jo hatt den siden 1995 så det vil ikke være lett å selge: gråter :

 

Men man vet jo ikke, det kan jo hende den blir lagt ut for salg en dag:)

 

Skal legge ut litt bilder av den når jeg har fått det nye interiøret på plass:)

 

Mvh Are

 

Du får gi en lyd om du skal selge da, kan vente 4 år jeg...hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi en lyd om du skal selge da, kan vente 4 år jeg...hehe :)

 

 

Hehe, den er grei Christopher, skal ha deg i tankene den dagen jeg vil selge den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.