#26 Skrevet Mai 19, 2008 Gleder meg til 6.juli da.. Det kan lett bli artig den 6. juli ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 20, 2008 Møtte deg Are i de bakkene etter Bue, på vei mot sørlandet. Avbrøt all samtale i bilen, nydelig bil det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 20, 2008 Møtte deg Are i de bakkene etter Bue, på vei mot sørlandet. Avbrøt all samtale i bilen, nydelig bil det der! Hei Eirik! Hehe, så du mista munn og mele da vi passerte hverandre? Takk for komplimanget angående bilen, kjempeartig å høre: vinke : Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 20, 2008 Du har ikke tilfeldigvis planer om å selge bilen etterhvert? Du må gjerne legge ut flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 20, 2008 Du har ikke tilfeldigvis planer om å selge bilen etterhvert? Du må gjerne legge ut flere bilder.. Hehe, det spørsmålet om å selge bilen får jeg titt og ofte:) Det er et par selgere på Audisenteret som er som flua på kuskjiten på meg når jeg innom for å kjøpe deler, så det er da noen som vil kjøpe den. Var litt gira i vinter, for jeg skulle få vanvittig god pris på ny Audi A5 3,0 tdi hvis en av selgerene fikk kjøpe den. Det var meninga at den skulle stå på utstilling i lokalet etter hva jeg forstod. Men jeg er nok litt for glad i bilen til å selge den. Jaktet på akkurat den bilen i 4 år før jeg fikk kjøpe den, og nå har jeg jo hatt den siden 1995 så det vil ikke være lett å selge: gråter : Men man vet jo ikke, det kan jo hende den blir lagt ut for salg en dag:) Skal legge ut litt bilder av den når jeg har fått det nye interiøret på plass:) Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 20, 2008 Den gamle 10vt maskinen, har du den enda? Noen mulighet for at du har en sprekkfri eksosmanifoil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 20, 2008 Den gamle 10vt maskinen, har du den enda? Noen mulighet for at du har en sprekkfri eksosmanifoil? Beklager Petter, men 10v`en har jeg nok ikke lenger. Den ble satt i en Audi 80 som ble grisekjørt til stemplene føk veggimellom:o Mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 20, 2008 Hehe, det spørsmålet om å selge bilen får jeg titt og ofte:)Det er et par selgere på Audisenteret som er som flua på kuskjiten på meg når jeg innom for å kjøpe deler, så det er da noen som vil kjøpe den. Var litt gira i vinter, for jeg skulle få vanvittig god pris på ny Audi A5 3,0 tdi hvis en av selgerene fikk kjøpe den. Det var meninga at den skulle stå på utstilling i lokalet etter hva jeg forstod. Men jeg er nok litt for glad i bilen til å selge den. Jaktet på akkurat den bilen i 4 år før jeg fikk kjøpe den, og nå har jeg jo hatt den siden 1995 så det vil ikke være lett å selge: gråter : Men man vet jo ikke, det kan jo hende den blir lagt ut for salg en dag:) Skal legge ut litt bilder av den når jeg har fått det nye interiøret på plass:) Mvh Are Du får gi en lyd om du skal selge da, kan vente 4 år jeg...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 20, 2008 Du får gi en lyd om du skal selge da, kan vente 4 år jeg...hehe Hehe, den er grei Christopher, skal ha deg i tankene den dagen jeg vil selge den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...