#326 Skrevet Juni 14, 2008 Ti e d avskjeds fest då rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Juni 15, 2008 Hehe, blir vel på grillfesten det, så lenge den holdes i juli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Juni 16, 2008 Eg blir gal: bråk : Endelig kvitt seaten, så nå reinte eg me å ver kvitt problemene, men neida, det varte ikkje lenger en ein måned (Fekk Golfen 16.mai. Kom halveis ner bakken så kutta alle instrumentene, og alt aent som bruke strøm. Resten av bakken kom og gjekk de, men motor sveiv. Svingte inn på mega, så stopte motor og. Måte startan menge ganger slik at eg fekk satt an ein plass så an ikkje står i veien. Nå komme viking og hentan. Kor lenge går det før eg får an igjen denne gang? Forige gang (Seaten) gjekk det over ein måned: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Juni 16, 2008 E det muligt!! Surt! Håbe det fikse seg kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Juni 16, 2008 Argh, den er sur altså. Håper det ikke tar så lang tid da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Juni 16, 2008 jaja, du får se det på den lyse siden, eller.... det var litt feil ja.. ser det nå.. Lykke til iallefall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juni 16, 2008 sikkert startsperrå einaste så me hadde problem me ann,surt for d om, men bruktbil garanti i 3 måner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juni 17, 2008 Haha frisøren min det der ?? Se klippet og legg merke til frisyren. http://viktigbeskjed.no/frisor/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juni 17, 2008 Haha frisøren min det der ?? Se klippet og legg merke til frisyren. http://viktigbeskjed.no/frisor/ Haaahahahaha gullfine!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juni 17, 2008 Dårlig kontakt på jording ved batteriet, får an igjen i mårå. Konne våre mye verre, men surt aligavell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Juni 19, 2008 Hei gadd ikke å lage ny tråd Er det noen som kan annbefale ein plass eg kan tone rutene mine. Er det muligt å få gjort dette noen plass for 5000kr? eller er det å tru på nissen?? hvor mange % bør eg ha, må jo ikke se Harry ut då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Juni 19, 2008 Lurer på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Juni 20, 2008 Lett å svara på! DEKORATØREN på forus. Rett ved siden av Forus bilpleie. Eg betalte 6000 for alle vindu utenom front. Personlig syns eg medium bak å light fremme e d finaste. Ser nesten ut som om det e orginalt! Ring Ronny på 41239955 å snakk med an. Kanon greie type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juni 20, 2008 Tidenes råeste stuebord? Måtte bare dele dette bilde med dere andre. Syns rett og slett det va rått. Kunne fint tenkt meg slikt bord i stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juni 20, 2008 Ja sånt har jeg sett før, er griserått, det eller to porsche fleger i bunnen...Fett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Juni 20, 2008 Lett å svara på! DEKORATØREN på forus. Rett ved siden av Forus bilpleie. Eg betalte 6000 for alle vindu utenom front. Personlig syns eg medium bak å light fremme e d finaste. Ser nesten ut som om det e orginalt! Ring Ronny på 41239955 å snakk med an. Kanon greie type. Kanon Svein då skal eg ringa Ronny på dekoratøren å høra med han Har du ett bilde av din bil som viser toninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Juni 20, 2008 Tidenes råeste stuebord? Måtte bare dele dette bilde med dere andre. Syns rett og slett det va rått. Kunne fint tenkt meg slikt bord i stua Någen har snart ett sånnett! Har alt eg trenge egentlig, må bare ta meg tid til å syrevaska blokkå å lakka det. Men sånn aligavell, eg har feri å e tysste, andre så ska ud idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Juni 20, 2008 Ut idag hadde vært saker, hadde det ikke vært for en biltur i morgen igjen så skulle jeg drukke meg fra hus og hjem.. skal du fortsette i morgen kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Juni 20, 2008 Kjenne eg Kluge rett, holde han det gående heilt te han må på jobb igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Juni 20, 2008 høres ut som en god plan da snakker vi full fres i morgen aften rett på Munken da kanskje? var jo seff en hyggelig aften der sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Juni 20, 2008 Hehe, dere treffer meg i døren -så spørs om det blir like hyggelig som sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Juni 20, 2008 Er på jobb til sikkert ganske seint idag, selv om det skummer ut av munnen min så tørst som jeg er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Juni 20, 2008 Har jobbe helg, så blir ingen pilsing på byen med meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Juni 20, 2008 Hei Noen som vet om steder å "låne" pc deler osv i stavanger området? Gjerne en miljø stasjon som det ikke er noe spes overvåkning på? Frode ps, skulle hatt litt diverse til ett prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Juni 20, 2008 Jeg har endel liggendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...