Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hvis någen føle at eg e arrogoant, så stemme ikkje det.. Eg har ein forklaring! Eg e forresten hjemma igjen nå...

 

Ka nå du har fonne på? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke off-topic under 'off-topic' og ikke lokkallag? (Jeg vet at vi har et grensetilfelle i vår egen Ådne, menmen. :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke off-topic under 'off-topic' og ikke lokkallag? (Jeg vet at vi har et grensetilfelle i vår egen Ådne, menmen. :P)

80% av innleggå i Stavanger Lokallag e off topic hvis ikkje mer : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Petter sier her så er det så mye offtopic/generelt piss preik her i lokallaget, så det beste ble å lage vår egen offtopic ( Klugen:tilber: ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke off-topic under 'off-topic' og ikke lokkallag? (Jeg vet at vi har et grensetilfelle i vår egen Ådne, menmen. :P)

 

Det kan neppe være et problem å ha en egen off topic tråd i lokallaget.. :)

Det er dessuten lokallags relatert stoff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dridharry på ungkaren, fodlefra fredag te sundag uden stopp!

Fest, fyll å disel , DET e tingen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig strøken og rustfri golfen til Frank ja.. Men han har de verste setene jeg noen gang har vært borti.. !!!!

 

Det er ikke de beste setene. Men de e enormt kule å se til syns eg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer til bilen, så trekkene bør han beholde absolutt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setene må byttes ut ja, kan jo sette inn setene fra s2`n og ha de støøge golf setene i den. haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setene må byttes ut ja, kan jo sette inn setene fra s2`n og ha de støøge golf setene i den. haha

 

Stolene i Golfen er jo så styge at de blir enormt kule syns eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja, men de er ubrukelige, tror nesten de er værre enn lada seter, får kaste inn noen gti stoler. Komforten kommer først, er jo tross alt en bruksbil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et go bilde av golf en din frank. :) Da kompisen min eide den.

 

IMG_2610.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja, men de er ubrukelige, tror nesten de er værre enn lada seter, får kaste inn noen gti stoler. Komforten kommer først, er jo tross alt en bruksbil

 

De knirka hvertfall bra husker eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, den ser litt bedre ut nå da, fjernet tilhengerfestet og ga den en skikkelig polering på fredagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, den ser litt bedre ut nå da, fjernet tilhengerfestet og ga den en skikkelig polering på fredagen

 

Det høres bra ud. Andre planer for den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ikke snakke om det flotte enderøret :D

 

Ser ut som den rusta på bakskjermen har vært der en stund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ud. Andre planer for den?

 

Blir andre felger snart, enten fuchs eller noen andre porsche felger. Så bytter jeg skjermen snart, bortsett fra det har jeg ingen andre planer, men kjenner jeg meg rett kommer jeg nok til å ta av med denne også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir andre felger snart, enten fuchs eller noen andre porsche felger. Så bytter jeg skjermen snart, bortsett fra det har jeg ingen andre planer, men kjenner jeg meg rett kommer jeg nok til å ta av med denne også

 

Skal servere deg noen linker fra Ebay jeg Franki. Ekke så dyrt når du handler fra over dammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir andre felger snart, enten fuchs eller noen andre porsche felger. Så bytter jeg skjermen snart, bortsett fra det har jeg ingen andre planer, men kjenner jeg meg rett kommer jeg nok til å ta av med denne også

 

Høres bra ud me fuchs felger. :) Det med skjermen tror eg er greit å før det blir for gale. Men ike ta for av da. :) Blir denne se i helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut det, alt er billig til golf, eks: en dørlist til s2`n 2000kr... en dørlist til golf 1 ca en utepils. Helt sjukt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ud me fuchs felger. :) Det med skjermen tror eg er greit å før det blir for gale. Men ike ta for av da. :) Blir denne se i helga?

 

Regner med jeg tar skjermen i løpet av et par uker, må bare få gang på s2`n. Til helga skal jeg til oslo å hente bil, så får nok ikke kommet dessverre. Skal prøve å ikke ta av, men kjenner bilen fortjener litt bedre motor så regner med det blir stappa i noe annet etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg tar skjermen i løpet av et par uker, må bare få gang på s2`n. Til helga skal jeg til oslo å hente bil, så får nok ikke kommet dessverre. Skal prøve å ikke ta av, men kjenner bilen fortjener litt bedre motor så regner med det blir stappa i noe annet etterhvert

 

Enda en bil. Ka da? Det er ikke akkurat noen hissig motor i denne bilen nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.