#376 Skrevet Juni 22, 2008 Jeg sang som faen jeg, vettafaen hva jeg sang da for jeg klarte faen ikke å se teksten en gang. Men bugge kom og joina på slutten. Frank the tank... kor e du?? sa han derre champs fyren...sjefs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Juni 23, 2008 haha bra kveld. joakim og bugge sprang rundt å fant\stjal øl som ikke var under oppsyn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Juni 23, 2008 øve t noge heilt aent... me har kjypt nytt hus på bryne idag!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Juni 23, 2008 Grattis Nogen så vet om noge stunt show i området? såg et par trailere me 2 monster trucker å litt diverse bila på forus idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Juni 23, 2008 øve t noge heilt aent... me har kjypt nytt hus på bryne idag!!!!! We Want Pictures!!! Grattis, ser fram te innflyttningsfest: cool : ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Juni 23, 2008 øve t noge heilt aent... me har kjypt nytt hus på bryne idag!!!!! Gratulera Morten!!! Konge!! Va ei knagande flott hus dokke hadde fått dokke au då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Juni 23, 2008 thnx!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Juni 23, 2008 Gratulere Morten. Må få se någen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Juni 23, 2008 ka se litt på det her.. http://www.teambygg.no/reeveien_51_jan2008.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Juni 23, 2008 Det blei handel ja, gratulere så møje Christopher glede seg alltid te fest,men han sovne tidligt så du bør ha ein plass du kan gjør av an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Juni 23, 2008 ingen problem.. goe plass i bodå i carporten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Juni 23, 2008 Det blei handel ja, gratulere så møje Christopher glede seg alltid te fest,men han sovne tidligt så du bør ha ein plass du kan gjør av an ØY!! Eg bidrar ihvertfall så godt eg kan te festlig lag så lenge eg e våken, alle går jo uansett når eg sovne :D (Wow, I guess this party really died" :D) ingen problem.. goe plass i bodå i carporten.. Hørtes jo komfortabelt ud det... Utrolig kor godt ein sove uansett kor når ein har hatt ein dram og to :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Juni 23, 2008 Carport? Ikkje garasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Juni 23, 2008 ska byggan om....med ti å stonne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Juni 23, 2008 Jo gratulere med nytt hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Juni 23, 2008 Hørtes jo komfortabelt ud det... Utrolig kor godt ein sove uansett kor når ein har hatt ein dram og to :D Elle 15 Men gratulera me nytt hus Morten, alle flytte sør øve...... hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Juni 23, 2008 Tenkte soding på bilen nå i ugå kor bør eg gå? kellys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Juni 23, 2008 Lett å svara på! DEKORATØREN på forus. Rett ved siden av Forus bilpleie. Eg betalte 6000 for alle vindu utenom front. Personlig syns eg medium bak å light fremme e d finaste. Ser nesten ut som om det e orginalt! Ring Ronny på 41239955 å snakk med an. Kanon greie type. Se her christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Juni 23, 2008 Takker Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Juni 24, 2008 Ja det blei det huset på deg Morten! Gratulere så mye!! Glede meg te kaffibesøk å inflyttningsfesten nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Juni 24, 2008 Att. Kluge E det sånn at du kan hjelpa te me litt sveising ? Har en eksos eg sko ha fått ein som e god te å sveisa te å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Juni 25, 2008 Nogen så kjenne nogen så kan valsa sjikkelig ? Rune du sleppe iche t me valså på min bil for trening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Juni 25, 2008 Att. KlugeE det sånn at du kan hjelpa te me litt sveising ? Har en eksos eg sko ha fått ein som e god te å sveisa te å se på Tippe at det neppe e et problem.. Spesielt nå når han har ferie og greier, det e jo så enkelt skryde han av Gjørr alt han for ein liden slant med pengar :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Juni 25, 2008 Hei folkens.. Nå er det påtide med lakkering, men jeg kunne trengt noe hjelp. Det jeg trenger hjelp til er å få av kanalskjørta mine på bilen noe som jeg absolutt aldri har vært borti før. Er det noen som kunne møtt meg som har en bukk e.l slik jeg kunne fått dem av med en hjelpende hånd? Send meg pm om det er noen som kunne bidratt med dette. Er meget takknemlig hvis noen hadde hatt tid til dette! Mvh Jean Daniél 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Juni 25, 2008 Noen som skal drekka i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...