#401 Skrevet Juni 25, 2008 Noen som skal drekka i dag? Jobber til 23.00 : bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Juni 25, 2008 blir vell et par øl til kampen.. er uansitt ikke noe som sjer her i egersund i ukedagene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Juni 25, 2008 Kanon Svein då skal eg ringa Ronny på dekoratøren å høra med han Har du ett bilde av din bil som viser toninga? Får bare feil ved opplasting når eg prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Juni 26, 2008 Gratulerer med ny grom bruksbil Frank!!! Første gang han er eier av dette merket også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Juni 26, 2008 Golf gti elle caddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Juni 26, 2008 Det er ikke ein gul 74 då såg den var solgt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Juni 26, 2008 Gratulera me bil Frank!!! K blei d for ng??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Juni 26, 2008 Fortell Dere så vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Juni 26, 2008 Den gule einseren te Øyvind Nordbø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Juni 26, 2008 Va just på besøg.. Va rett og slett dritfet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Juni 26, 2008 Myste litt på prosjekttråden på den gule her nå, ser bra ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Juni 26, 2008 siden alle andre i lokallaget skulle ha gammal golf ville jeg også ha det. Etter å ha kjørt den endel i dag kan jeg ikke annet enn å le. Mens s2`n gjør meg til en fartsbølle så blir jeg som en gamlefar med golfen... bare sitter og ler. Er jo ikke en dritt på bilen, bare et under den har lykter vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Juni 26, 2008 det er jo grisekult med Golf'ings Du bør nok ta en titt under matta inni bilen du også, og før du få uttalt "Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu" (som forøvrig er et fjell på New Zealand), så har du tatt ut både frontrute og annet unødvendig stæsj.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Juni 27, 2008 Har tittet under, eneste stedet som må taes på min er i ræva. Men jeg har nytt stål liggendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Juni 27, 2008 Rimelig strøken og rustfri golfen til Frank ja.. Men han har de verste setene jeg noen gang har vært borti.. !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Juni 27, 2008 Grattis med Golf Frank. Enhver husstand må jo han en Golf, det er jo en selvfølge! (caddy einser er absolutt godkjent det også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Juni 27, 2008 (caddy einser er absolutt godkjent det også) Best det hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Juni 28, 2008 Mange som ska ud idag eller? Har skikkelig blitt pressa av flerne te å drikka idag, så om eg hadde sagt nei hadde vel folk komt å henta meg så det e bare å tvinga i seg god stoff nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Juni 28, 2008 Starter å drikke nå. beer 4life 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Juni 28, 2008 Starta for en time siden bare å hiva seg i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Juni 28, 2008 Føler jeg får et jævlig besøk ikveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Juni 28, 2008 stakkars den kritelista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Juni 29, 2008 Då eg hjemma fra byn! Kor va adle heltene hen i kveld? Faen så sjibe dåkkår e!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Juni 29, 2008 Hehe fuck lista.. godt med jordbær Frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Juni 29, 2008 Hvis någen føle at eg e arrogoant, så stemme ikkje det.. Eg har ein forklaring! Eg e forresten hjemma igjen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...