#451 Skrevet Juni 29, 2008 Sport quattroen til bugge som blir henta vel? I Lillestrøm.. Gutta boys på roadtrip! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juni 29, 2008 Sport quattroen til bugge som blir henta vel? I Lillestrøm.. Gutta boys på roadtrip! Da får endelig Franki kjørt Traverskrana igjen. La oss håpe at han lar inventaret på værkstedet være i fred denne gangen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juni 29, 2008 Haha, klart jeg må kjøre kran, har jo tros alt sertifikat. Er sq`n som skal hentes ja, prøve å få den klar i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juni 30, 2008 SQ til Stavanger regionen?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juni 30, 2008 Ikke ekte sq da tullebukk, ta heller å del ut kjeft til dine ansatte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juni 30, 2008 Ikke ekte sq da tullebukk, ta heller å del ut kjeft til dine ansatte Hehe, fikk du forsendelsespapirene til slutt? Er det kort eller lang SQ replica? motorisering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juni 30, 2008 Fikk papirene når jeg snakka med deg sist, men basketen kom ikke før kl 1550 Er lang sq replika, motor blir nok 2,6ltr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juni 30, 2008 Fikk papirene når jeg snakka med deg sist, men basketen kom ikke før kl 1550 Er lang sq replika, motor blir nok 2,6ltr 2,6?!? Full borring og stroking med andre ord.Ferdig bygd short block fra KRB eller selvbygg? (var det ikke KRB som hadde dette til en vettug pris?) Ikke før 15:50? For noen treiginger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juni 30, 2008 2,6?!? Full borring og stroking med andre ord.Ferdig bygd short block fra KRB eller selvbygg? (var det ikke KRB som hadde dette til en vettug pris?) Ikke før 15:50? For noen treiginger.... trodde det var snakk om før 12.20 jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juni 30, 2008 Krb sine priser er billigere enn å bygge selv, så ryker nok på en sånn selv også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juni 30, 2008 Krb sine priser er billigere enn å bygge selv, så ryker nok på en sånn selv også. Stemmer. Tenkte litt på en sånn selv en gang. Men vil først få urquattroen opp å gå på skilter med 10vt lyd og 3" eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juni 30, 2008 Frank, Finner ikke hvor jeg leste om 2.6'en som krb forhandlet. Husker du hvor det står om den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juni 30, 2008 Alt står i hodet mitt, 35k koster den med moms, det forutsetter en orginal bunndel i innbytte, kan være 7a eller 10vt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juni 30, 2008 Alt står i hodet mitt, 35k koster den med moms, det forutsetter en orginal bunndel i innbytte, kan være 7a eller 10vt også b-b-billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juni 30, 2008 2,6 10VT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juni 30, 2008 Det funker det, men skal gi deg et stalltips, står en audi 90 på autodb med 10vt 2.6ltr fra abt i den har også hiddensprut og koster rundt 20k... hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juli 1, 2008 go for it så har du kjupt 3 bila på ein måne kan stillla opp som HMS ansvarlig i "verkstedet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juli 1, 2008 Det funker det, men skal gi deg et stalltips, står en audi 90 på autodb med 10vt 2.6ltr fra abt i den har også hiddensprut og koster rundt 20k... hmmm Hvor? Finner den ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juli 1, 2008 Det va rart...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juli 1, 2008 Det va rart...... Har du handla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juli 1, 2008 Tja.....kanskje nei jo vetsje trorsje d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juli 1, 2008 haha sjekk her du. ser den har sunket enda mer i pris: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1912462 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juli 1, 2008 så jeg hadde blanda sammen to biler , denne har ikke hiddensprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juli 1, 2008 Neida, har ikkje handla. måtte bare fyra litt i deg petter. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juli 1, 2008 Neida, har ikkje handla. måtte bare fyra litt i deg petter. hehe hehe... kug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...