#476 Skrevet Juli 1, 2008 så jeg hadde blanda sammen to biler , denne har ikke hiddensprut hmm. Hadde vært mye penger spart på å fått med ferdig hiddensprut Sko det blitt 2.5/2.6 burde det nesten blitt ein 20V topp for å få utnytta det skikkelig. Tenke, tenke. (Damå hadde drept meg med ein te bil i oppkjørselen;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juli 1, 2008 Kan ha bilen hos meg i smug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 1, 2008 jeg og vil ha motor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 1, 2008 Kan ha bilen hos meg i smug Blir nok til at jeg prioriterer skilt først på bilen. Blir ikke så altfor billig hvis en tenker på at det eneste jeg er ute etter er bunndelen, og 15lapper for en bunndel som er kjørt en del og svetter olje her og der, kontra en splitter ny fra KRB, så vet jeg ihvertfall hva jeg går for jeg og vil ha motor:) Kjøp da vel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 1, 2008 må prioritere leilighet og studie fremover så blir vanskelig:( men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 4, 2008 ingen så har ein lakkerer så trenge noge mønney? hadde vært kjekt å fått lakkert bilen før rudskogen treffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 5, 2008 Eg lakke ikkje men har endel tynner ståandes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 5, 2008 Frank " Tynner? Tyner? tYner? " hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 5, 2008 Kem stakk av med nürburgring billetten idag på roadshowet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 6, 2008 Det blir treff i kveld? Ville komt innom en liten å hentet noen klister hvis noen har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Juli 6, 2008 jada det blir treff i dag. utenfor macen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Juli 6, 2008 Okei, flottesen. Får se om jeg kommer innom bare en liten 5minutter.. Skulle hatt noen klister til bakrutene mine. Ikke le hvis jeg kommer!! (bilen ser ikke ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Juli 6, 2008 Regne med någen tog bilder idag, så sleng de ud.. Konne ikkje komma idag, måtte faktisk jobba.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Juli 6, 2008 Var der i ca 2 minutter.. På vei hjem fra kristiansand dyrepark kongeplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Juli 6, 2008 Var der i ca 2 minutter.. På vei hjem fra kristiansand dyrepark kongeplass Ja, så du hadde det "travelt" imorges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Juli 6, 2008 Eg presterte jo faktisk å forsåva meg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Juli 6, 2008 Eg presterte jo faktisk å forsåva meg....... E bare pingler så kvile middag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Juli 6, 2008 hhahaa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Juli 6, 2008 Eg prøvde faktisk å ringa deg to ganger og Kluge, men va ikje lett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Juli 6, 2008 Hardt å bedriva party på høgt nivå, farlikt me de nye reglane når du får brennas heile kvelden. Kvilte ikkje middag, har nettopp våkna/stått opp. Blei seint i nått Eg prøvde faktisk å ringa deg to ganger og Kluge, men va ikje lett.. Har ingen tapte anrop.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Juli 6, 2008 F..... det va det eg sko i dag ja ja ta det igjen neste gang. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Juli 6, 2008 Kvilte ikkje middag, har nettopp våkna/stått opp. Blei seint i nått NO SHIT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Juli 6, 2008 Ja, så du hadde det "travelt" imorges Var jo bare for å ta igjen deg Kjører pent og pyntelig ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Juli 6, 2008 Var jo bare for å ta igjen deg Kjører pent og pyntelig ellers hehe, forstod det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Juli 6, 2008 Eg måtte jobba fra 0800 - 2300 på min egen borsdag å iche minst lokal_lags_treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...