#501 Skrevet Juli 6, 2008 Eg måtte fra 0800 - 2300 på min egen borsdag å iche minst lokal_lags_treff Du måtte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Juli 6, 2008 Yes va et ventilasjonsanlegg me måtte ha gang på før dår komme 500 statoil arbeidere på jobb i varmen ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Juli 6, 2008 Eg va i Haugesund og på Karmøy heila helgå, så gjekk glipp av både Roadshow og lokallagstreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Juli 6, 2008 Han så har hydrolift a6en ska vist sella http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1905592 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Juli 6, 2008 Låge ude lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Juli 6, 2008 Ikje dårlig pris heller, så den gikk fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Juli 6, 2008 ann går godt men mangle quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Juli 7, 2008 Offtopic.. starter ikke en ny post men må bare uttrykke min frustrasjon.. Tok turen til Møller bil Forus på torsdag i forrige uke for å få en pris på montering av et FK automotive coiloversett.. Ble lovt en god pris og selvfølgelig med klubb rabbatter.. Sitat: Joda det skal jo lønne seg å være medlem i klubben, og det er jo gode prosenter".. Fikk prisoverslaget sendt over på e-post idag.. 8722.- for montering med rabatt... Sleng på en 4 hjulskontroll i tilegg og jeg er ruinert.. Godt Finn Kristian stiller med garasje... Jeezez.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Juli 7, 2008 Offtopic.. starter ikke en ny post men må bare uttrykke min frustrasjon.. Tok turen til Møller bil Forus på torsdag i forrige uke for å få en pris på montering av et FK automotive coiloversett.. Ble lovt en god pris og selvfølgelig med klubb rabbatter.. Sitat: Joda det skal jo lønne seg å være medlem i klubben, og det er jo gode prosenter".. Fikk prisoverslaget sendt over på e-post idag.. 8722.- for montering med rabatt... Sleng på en 4 hjulskontroll i tilegg og jeg er ruinert.. Godt Finn Kristian stiller med garasje... Jeezez.. Hehe. Det var det jeg sa.. Det er svin å få merkeverksteder til å ta slike jobber. Helt utrolig. De tar ca 1000kr timen. Å bruke ca 8 timer på montering er i det drøyeste laget vil jeg si... Mn mn. som du sier. Godt å ha venner til å stille opp Dette er jo en kjekk jobb også. Hyl ut når du skal montere så tar jeg turen bortom jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Juli 7, 2008 Offtopic.. starter ikke en ny post men må bare uttrykke min frustrasjon.. Tok turen til Møller bil Forus på torsdag i forrige uke for å få en pris på montering av et FK automotive coiloversett.. Ble lovt en god pris og selvfølgelig med klubb rabbatter.. Sitat: Joda det skal jo lønne seg å være medlem i klubben, og det er jo gode prosenter".. Fikk prisoverslaget sendt over på e-post idag.. 8722.- for montering med rabatt... Sleng på en 4 hjulskontroll i tilegg og jeg er ruinert.. Godt Finn Kristian stiller med garasje... Jeezez.. En av grunne til å holde seg unna merkeverksteder.. dem flår folk på timepriser. Virker som dem jobber med en timerate på 2500.- til tider. Edit: var innom og fikk ettermonterte cruisecontrol kosta da 2500 for bare monteringa. Sjekka i autohidden at tiden estimert var 0,7 timer på monteringa i min bil. det kunne stemme med forsinkelsen i klokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Juli 7, 2008 Godt Finn Kristian stiller med garasje... Jeezez.. Any time babe!! Any time... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Juli 7, 2008 Brukte 5 timer på min bil, uten bukk, og da har jeg aldri skrudd på en skrue understell før.. Kanskje de tar betalt for at alle ansatte skal få lov til å være med på å skru ny TT? Hadde ikke forbauset meg. Men noen som har fått priser på hjulstillingskontroll? Verkstedet på løkkeveien skulle ha 1750,-. Synes det var 1000kr for mye jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Juli 7, 2008 klepp auto kan jeg anbefale.. ligger vel omtrent halve prisen av møller.. tror jeg betalte 800 kr for firhjulskontroll der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Juli 7, 2008 Næh! Bra pris. Trur det blir en telefon dit i løpet av uka. De må ta det mens jeg venter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Juli 7, 2008 nå er det vel over ett år siden da men. har alltid brukt de.. og de er raske og billige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Juli 7, 2008 Må bare dela någen bilder me dåkkår her... Gutta på tur me langtidslånt henger og greit overvekt på hengeren. N.b. eneste vekta baki bilen er en hund på 40kg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Juli 7, 2008 Det var det værste jeg har sett!! Var det mange som blinka med lysene til dere eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Juli 7, 2008 Det var det værste jeg har sett!! Var det mange som blinka med lysene til dere eller?? Hallo! Justerte lysa heeeelt ned på 3'ern da Måtte også bruke gangetabell for å få riktig lufttrykk på hengeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Juli 7, 2008 Hallo! Justerte lysa heeeelt ned på 3'ern da Måtte også bruke gangetabell for å få riktig lufttrykk på hengeren Åja daså.. da var det ikke no problem.. Kuletrykk på ca 350 kg? Uansett et flott bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Juli 7, 2008 Det e det der så kalles dårlikt lasta henger, sikkert heilt forjævlikt å kjøra me? Øyvind: Ready for tumårråo? Har du ennå feri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet Juli 7, 2008 Hvem trenger senkesett.. bare leie ikea henger ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Juli 7, 2008 Kluge; Du vett jo kem så har lasta hengaren... Kremt østlendinger... kremt. Men var utrolig at den bilen hadde feste på forhjula.. (mesteparten av tiden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet Juli 7, 2008 Det e det der så kalles dårlikt lasta henger, sikkert heilt forjævlikt å kjøra me? Øyvind: Ready for tumårråo? Har du ennå feri? Heilt klart amatører "de derre".. Men jadda, jeg har ferie, og er klar som et egg!! blir meir å meir forbanna på de helvetes sveisinga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet Juli 7, 2008 Nei, men da tar vi det i morgen! Når passer det å begynne? 10.00 - 12.00 enn plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Juli 7, 2008 Heilt fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...