#22576 Skrevet Januar 26, 2012 Takk, hvordan ser jeg om det er varme eller ikke? To tilkoblinger på baksiden og litt tykkere enn vanlige speilglas . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22577 Skrevet Januar 26, 2012 Men det går å sette speil som har varme i ett speilhus som ikke har varme og omvendt? Går hvertfall greit på golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22578 Skrevet Januar 26, 2012 Men det går å sette speil som har varme i ett speilhus som ikke har varme og omvendt? Går hvertfall greit på golf... Ja, det funker helt fint . Kjøpt passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22579 Skrevet Januar 26, 2012 Igen 35i: Hvordan i helvete kan jeg få opp bakluka? den er låst og hverken sentrallås eller nøkkel i luka virker? (sentrallås funker ellers, men det hjelper ikke på luka) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22580 Skrevet Januar 26, 2012 Igen 35i: Hvordan i helvete kan jeg få opp bakluka? den er låst og hverken sentrallås eller nøkkel i luka virker? (sentrallås funker ellers, men det hjelper ikke på luka) I bakluka er en serviceluke til å bytte ryggelyset. der kan du åpne bakluka . Fra innsiden selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22581 Skrevet Januar 26, 2012 hvis någen her vil tjena ei krona å fikse dette for meg betale eg gladeligt.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=230399 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22582 Skrevet Januar 26, 2012 Jaggu på tide at de skrev noe fornuftig i avisen Jeg har kjørt i rundkjøringer rundt om i hele Europa og i Marokko... men det er her i Stavanger jeg har vært nærmest til å bli påkjørt eller få juling av en tulling i en BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22583 Skrevet Januar 26, 2012 Fikk til bakluka, klarte ikke få hånda inn den luka, men brakk hele dekselet til meg fra toppen, og klarte å få armen inn å lukke opp, var bare sentrallås-mekanismen som trengte smøring... (hvorfor er det ingen b3 som har nøkkel som virker i bakluka? har hatt 4 stk nå og ingen kunne låses opp med nøkkel i luka) Rundkjøringer i rogaland er bare kaos. jeg prøver å blinke hensiktsmessig, men blir misforstått allikevell, spesielt om jeg blinker til venstre nå jeg skal helt rundt. ellers blinker jeg stort sett bare ut av rundkjøringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22584 Skrevet Januar 26, 2012 Noen som har en tilhenger under 1400 kg jeg kan låne idag? skal kjøre en dobbeltseng fra hundvåg til sola... Får låne henger på statoil ålgård, men hadde vert greit å slippe å kjøre dertil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22585 Skrevet Januar 26, 2012 Statoil på forus har også hengere til utlån;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22586 Skrevet Januar 26, 2012 da må jeg betale, får låne gratis på ålgård... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22587 Skrevet Januar 26, 2012 Har diverse custom løsninger til a4/s4 b5, men suge på å skrive bokmål. Får prikker om eg skriver i anna en lokallaget;) Ser du har lagt ut en del nå! Knallbra:) Skriv i konkurransetråden her at du har gjort det så er du med i trekningen du også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22588 Skrevet Januar 26, 2012 Ser du har lagt ut en del nå! Knallbra:) Skriv i konkurransetråden her at du har gjort det så er du med i trekningen du også La ut ein lide guide om koss du skifte vindu på a6 4b eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22589 Skrevet Januar 27, 2012 Ser du har lagt ut en del nå! Knallbra:) Skriv i konkurransetråden her at du har gjort det så er du med i trekningen du også Oppdaga at alle bilda mine av custom jobbane ei har gjort har blitt sletta fra hardisken desverre: bh : Men skal montere 2.0tfsi coiler på s4en min i dag, så får prøve å lage en sak på de i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22590 Skrevet Januar 27, 2012 Syke bananer, begynna å spara! BMW M550d, 3.0 liter, 381hk, 740Nm, 3 VNT turboer http://www.dinside.no/888198/bmw-m-550d-rekord-diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22591 Skrevet Januar 27, 2012 Syke bananer, begynna å spara! BMW M550d, 3.0 liter, 381hk, 740Nm, 3 VNT turboer http://www.dinside.no/888198/bmw-m-550d-rekord-diesel Det er bare sick. Men det betyr også at det finnes en dag masse gode girkasse til oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22592 Skrevet Januar 27, 2012 friske greier! koss funke d med 3 turboer? jobbe di over kvert sitt område på registeret eller e dår full pupp i alle 3 heile veien? lige isje d der modellnavntullet t bmw di siste årå asså... har du ein 3.0L så ska an hetta 530... (og M emblemet har ingenting på ein traktor å gjør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22593 Skrevet Januar 27, 2012 friske greier! koss funke d med 3 turboer? jobbe di over kvert sitt område på registeret eller e dår full pupp i alle 3 heile veien? lige isje d der modellnavntullet t bmw di siste årå asså... har du ein 3.0L så ska an hetta 530... (og M emblemet har ingenting på ein traktor å gjør) Dei fungere sekvensiellt, kvert sitt turtallsområde men med overlapp. M merke passe fint på denna, ska ikkje se bort i fra at an gruse M5 på mellomakselerasjonstallå når dei komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22594 Skrevet Januar 27, 2012 ska ikkje se bort i fra at an gruse M5 på mellomakselerasjonstallå når dei komme d tvile eg isje på! nå må di bare laga ein friskere M5 med bensin:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22595 Skrevet Januar 27, 2012 kor mye rabatter e det me får på meca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22596 Skrevet Januar 27, 2012 kor mye rabatter e det me får på meca? 22% på deler. Olje etc. er mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22597 Skrevet Januar 27, 2012 Kan forsåvidt gå me på M-merkingå, men ein 5-serie me 3-liter ska hetta 530... Eller bare M5D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22598 Skrevet Januar 27, 2012 22% på deler. Olje etc. er mer. 23% på deler, 44% på olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22599 Skrevet Januar 27, 2012 23% på deler *pirkete* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22600 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som har telefonnummer man ringer til Meca? Ringte Vibemyr her om dagen å fikk en hoven forklaring på at de drev et bilverksted og ikke solgte enkle deler til kunder. WTF! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...