#30601 Skrevet Mars 30, 2015 der du fant flensene. de er pakket inn i esker. det ligger både rustfritt og svartstål i esken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30602 Skrevet Mars 30, 2015 Biltema hadde faktisk! Så har fått ordnet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30603 Skrevet Mars 30, 2015 Hei! Er det noen i lokallaget med Vag-com som har anledning til å hjelpe meg med å resette (flapsa) Climatronicen? Sliter litt med resirk-ventilen, og vil gjerne prøve å resette via vag-com for å se om det kanskje løser seg av seg selv før jeg begynner å skru og herje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30604 Skrevet Mars 31, 2015 Hei venner i Rogaland: smil : Noen som kan hjelpe meg litt mon tru?? Jeg har i mange år vært på utkikk etter en påhengsmotor lik en som min bestefar hadde i min oppvekst og nå har jeg kommet over en i Hommersåk. Er det noen av dere som ikke bor så langt unna som kunne hentet den for meg før den blir solgt? Vil ikke miste denne: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30605 Skrevet Mars 31, 2015 Hei!Er det noen i lokallaget med Vag-com som har anledning til å hjelpe meg med å resette (flapsa) Climatronicen? Sliter litt med resirk-ventilen, og vil gjerne prøve å resette via vag-com for å se om det kanskje løser seg av seg selv før jeg begynner å skru og herje... Hei, hvis du kan vente til etter påsken så kan du komme innom meg å få hjelp Hei venner i Rogaland: smil : Noen som kan hjelpe meg litt mon tru?? Jeg har i mange år vært på utkikk etter en påhengsmotor lik en som min bestefar hadde i min oppvekst og nå har jeg kommet over en i Hommersåk. Er det noen av dere som ikke bor så langt unna som kunne hentet den for meg før den blir solgt? Vil ikke miste denne: eek : Er det snakk om store motoren? Noe en person kan løfte selv? Svoger med transporter bor på Hommersåk så kan sikkert få satt den bort dit en stund hvis det skulle stå på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30606 Skrevet Mars 31, 2015 Hei Finn, nei ikke store saken. En retro 9,5hk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30607 Skrevet Mars 31, 2015 Hei, Finn! Ja, det kan det veldig fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30608 Skrevet Mars 31, 2015 Hei igjen Finn, om det kan ordnes med han svogeren din hadde det vært supert. Snakket med Jan G Nielsen i Stavanger som kan hente den etter påske. Han kan jo da hente hos din Svoger om det lar seg gjøre. De selger motoren billig og som sagt første jeg har sett på mange år så redd den forsvinner om jeg venter til etter påske. Lar det seg gjøre tror du Finn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30609 Skrevet Mars 31, 2015 Hei igjen Finn, om det kan ordnes med han svogeren din hadde det vært supert. Snakket med Jan G Nielsen i Stavanger som kan hente den etter påske. Han kan jo da hente hos din Svoger om det lar seg gjøre.De selger motoren billig og som sagt første jeg har sett på mange år så redd den forsvinner om jeg venter til etter påske. Lar det seg gjøre tror du Finn? Go Finni..!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30610 Skrevet Mars 31, 2015 Jan og Finn: Ringte for å deale men var solgt: mad : Men tusen takk for respons!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30611 Skrevet Mars 31, 2015 Hvilken type motor var det ? Sånn at det går an å følge med litt om en lik skulle dukke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30612 Skrevet Mars 31, 2015 Jan og Finn: Ringte for å deale men var solgt: mad :Men tusen takk for respons!! Ahh kjipt! Bare hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30613 Skrevet Mars 31, 2015 Hei Lasse, Er en Evinrude 9.5 Sportwin fra +- midten av 60 tallet jeg er på jakt etter: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30614 Skrevet Mars 31, 2015 Flere enn meg så ska på Manowar konserten 2.feb neste år? http://www.stavanger-konserthus.no/event/?event=33091 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30615 Skrevet Mars 31, 2015 Petter, da må du nesten ha langt hår igjen, eller kan du kansellere bryllupet med en gang igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30616 Skrevet Mars 31, 2015 Fare for eg blir singel igjen då ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30617 Skrevet Mars 31, 2015 Hadde vært morro å opplevd Manowar igjen ja. Var på Norway Rock (tror det var 2009). Ganske rått ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30618 Skrevet Mars 31, 2015 Hadde vært morro å opplevd Manowar igjen ja. Var på Norway Rock (tror det var 2009). Ganske rått ja. Va der eg og, skambra konsert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30619 Skrevet Mars 31, 2015 Ja, husker godt trykket det var der ja. Manowar kan det der med å spille høyt! Var primært WASP jeg skulle få med meg, men stikker liksom ikke fra en konsert med Manowar!! Digger tekstene til de da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30620 Skrevet April 4, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30621 Skrevet April 4, 2015 Noen her i stvg området som har eller vet om en Honda Camino trømoped til salgs? eller andre kjekke trømopeder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30622 Skrevet April 5, 2015 Noen som kommer på LTH i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30623 Skrevet April 5, 2015 Eg hadde litt planer om det men ble plutselig billaus når reservebilen og parkerte tøfflene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30624 Skrevet April 5, 2015 Eg hadde litt planer om det men ble plutselig billaus når reservebilen og parkerte tøfflene. Har du sje ståltråd og gaffatape? har du bare ein reservebil? Trodde du hadde minst 4-5 stykker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30625 Skrevet April 5, 2015 har bare 3 med skilt 6er golfen (nødmodus) automatgolfen (gruff) og dieselgolfen står uten motor. jettaen får eg nok ikke skilt på før i august tidligst. Golf 2 gtien står uten motor og 77 GLS er avskiltet grunnet manglende eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...