Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Shellen med Turistheimen?

Kan åg anbefale YX'en på løkkeveien som har innendørs vaskehall i kjelleren med skum osv.

40,- for ein polett så rekke te ein kjappe vask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shellen ved turistheimen ja. Eg brukte hallen nærmest veien, men regner med begge er like bra. Det står ikke noe om skumkanon velg forvask så er det skumkanon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og lige godt YX i løkkeveien, bruge mynt istedenfor polettar:-) tjene ingenting på polettane..

Lige ikke springa så ein galning å holla på fordi tiå går ud....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg suns XYen i løkkeveien e rå, går du litt utenom rushtiå, så kan du holla på me nesten ka du vil. Eg kjøbe mange poletter når eg fyst kjøbe, så har eg. Sjeldent eg har mynt uansett.

Suns avfettingå e for svak samt litt tynn også e trykke for høyt på skommen (e bare å ikje bruga trykk). Men ellers kanon fasiliteter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. :P Blir ein sak mot boretslaget dette, dårlig vei/løst avløpslokk som jore at dekke fekk rift og et deksel foran hjulbuen knakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett om der e nogen fornuftige oppgraderinger å gjørr i forbindelse me toppakningbytte på ein chippa 1.9tdi 116hk? Toppakningå røyg kort ti itte chipping...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på ein Victor Reinz toppakning og sjekk at toppen e 100% beine, bruk topplokksbolter fra ARL (150hk) så har du oppsett som tåle 2bar++

E noen dårlige toppakninger originalt på 115/116hk varianten, 130hk langstilt e og gjenganger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er trikset for å få lest av minnekort sdcard på ipad? Eg har kjøpt orginal Apple minnekortadapter ,men når eg plugger i finner eg ikke bildene på ipaden det funket med et uorginal kinaadapter , men desverre røyk det i loddinga..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er det noen her i Stavanger som har søkt seg inn på Maskinteknikk Tekniske Fagskole på SOTS 2015-2017? : rolleyes

Mvh

André Kaasa

Haugesund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på ein Victor Reinz toppakning og sjekk at toppen e 100% beine, bruk topplokksbolter fra ARL (150hk) så har du oppsett som tåle 2bar++

E noen dårlige toppakninger originalt på 115/116hk varianten, 130hk langstilt e og gjenganger

Blir dette kit'et rektigt då?

Ska på motorkode ATJ

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131465351385&alt=web

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal toppen planslipes blir det vel nokså riktig har bilen 2 hulls pakning fra før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det settet har garantert ikkje ARL bolter, e kun den motoren som har 12.9 bolter, alle andre der har 10.9 bolter. Kjøp boltene hos Møller, koste ikkje alverdens heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska planslipas, eller hvertfall sjekkas av ein motormann.

E 3 hål i den gamla pakningå, å 3 hål i den eg linka t, har eg missa noge?

Spurte selgar ka boltar så e, men det stemme sikkert så du seie Petter. Får sjekka møllerpris, om di e blodtørstige som vanligt ser eg Darkside har di t ein ok pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27, reine ungdommen i forhold te oss gamle og sledne :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!! Gralla Selle! Du får holda på ungdommen så lenge du kan! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers en liten teaser på ny "softis" bil som Lasse ville kalt det. Hente neste uga. a514c1b61ca46e4a254146016f9a1328.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Selle og Kjell med caddy!

Då e det vel bare å dra fram den gamle photoshopen te Rune av Doffer å få inn Kjell på den!!!

E der någen så har tenkt seg ut på jærhagen neste fredag? Eg lurte på om eg sko drassa me meg golfen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Missunlig på den caddyen. Litt dugnad med øl bilskruing så bør jo caddyen være fort på beina igjen? Så kan du ha ett rullende prosjekt av den sånn som eg har med mine minst like kjekt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.