#31626 Skrevet Februar 4, 2017 Hvis eg e heima til då så komme eg Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31627 Skrevet Februar 5, 2017 Må klargjør bilen for salg på mandag i tillegg te at eg må sova mellom jobb nå og i natt, så spørs om d bler tid. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31628 Skrevet Februar 8, 2017 Noen som har deler til 2,5 tdi r5? trenger veivdrev foran med hel kile og om noen kanskje har en våtstøvsuger til utlån? Vil gjerne vaske ut forige eier av a6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31629 Skrevet Februar 17, 2017 Som någen kanskje allerede har fått med seg, så har me kjøpt nytt hus: smil : Derfor e vårt hus lagt ut for salg!! Kult om någen vil kjøpe det eller dela annonsen på Faisbukk!! https://www.finn.no/91025143 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31630 Skrevet Februar 17, 2017 Allerede delt. Hadde det vært nærmare stvg så hadde eg kjøpt det sjøl. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31631 Skrevet Februar 18, 2017 Drømme hus a gitt :- ) Syns pengene ikke er tilgjengelig enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31632 Skrevet Mars 5, 2017 Looookallgstreff i dag! 1900 på maccen kavdrat Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31633 Skrevet Mars 5, 2017 Som dåkk sikkert såg, så kom ikkje eg då eg e home alone med kidså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31634 Skrevet Mars 5, 2017 Eg var hjemma aleina med Katten sløvaskap egentlig men fristet ikke kjøre til Kvadrat rett og slett. Ser frem til vår/sommer kjekkere da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31635 Skrevet Mars 5, 2017 Ble jobbing med båten i dag sånn at jeg kan få den ferdig. Kanskje jeg rekker Våler med poloen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31636 Skrevet Mars 6, 2017 Va opptatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31637 Skrevet Mars 6, 2017 Har desverre ikke rukket å fått med meg at det er ny månede, Men kanskje vi kan ta et treff midt i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31638 Skrevet Mars 17, 2017 Ka seie dåkke, ska me ha oss ei øvenatting oppe i Haugesund i mai? https://forum.vacn.no/showthread.php?286788-Vestlandstreffet-2017-Utstilling-p%E5-s%F8ndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31639 Skrevet Mars 17, 2017 Ikke umulig om camingvognå er klar skal vertfall opp å se på Kjøringå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31640 Skrevet Mars 17, 2017 Det e vel den eneste helgen eg har planer frem te juni så det va jo typisk! Kunne godt tenkt meg å fått vert med her. Nokså morsom å kjøre på denne banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31641 Skrevet Mars 17, 2017 Hadde våre kjekt. Ska sjekkanom det går. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31642 Skrevet Mars 17, 2017 Stavanger: Våler 2017 2.-4.juni https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fforum%2Evacn%2Eno%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D286881&share_tid=286881&share_fid=2039&share_type=t Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31643 Skrevet April 2, 2017 noen som skal på lokal lags treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31644 Skrevet April 2, 2017 Se om jeg ikke kan få med meg det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31645 Skrevet April 3, 2017 Fine gjeng i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31646 Skrevet April 3, 2017 Har et spørsmål ... Kan man sette klister på skilter med svart flagg parti istede for blått ? Er det lov ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31647 Skrevet April 3, 2017 Man kan, men nei, da endrer du på kjennemerket til bilen så er i teorien ikke lov. Kjørt med det selv ganske lenge, men aldri blitt stoppet av den grunn. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31648 Skrevet April 3, 2017 Man får svarte merker av biltilsynet om man vil, så antar at det er lov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31649 Skrevet April 4, 2017 Gjør man? Da er det vell sikkert bllitt lov da. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31650 Skrevet April 4, 2017 Man kan, men nei, da endrer du på kjennemerket til bilen så er i teorien ikke lov. Kjørt med det selv ganske lenge, men aldri blitt stoppet av den grunn. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Alltid vært lov dette? Man kan få merke å sette over nasjonal flagget utlevert av biltilsynet. Det er også (var vertfall) mulig å bestille skilter uten feltet og sentrert skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...