Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har ett mål om det ja :) fekk jo ikkje med meg någen treff i år så må gå med meg någe neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt på våler ,men var fryktelig langt å kjøra Jetta å golf 1 så spørs om det blir gjentakelse sjøl om det frister litt å dra med nyoppussa campingvogn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har kjørt mk2 uten isolasjon og med bøtteseter te Våler merr enn 1 gang, hørres jo comfy ut det du snakke om:nana::nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va me den eine turen me kluge og anbefales ikke. Men togturen frå kr.sand va gudd på vei heim! Hehe

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har peiling på sjåfør/limo tjenester? Filletanten til min mor valgte å bli kjørt Oslo - Trondheim denne helgen ifm bursdagen til min mormor og prisen kom rett under 23 000. Sliter litt med å få det regnestykket til å gå opp..

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes dyrt ut, har desverre ikke kjennskap til det :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har peiling på sjåfør/limo tjenester? Filletanten til min mor valgte å bli kjørt Oslo - Trondheim denne helgen ifm bursdagen til min mormor og prisen kom rett under 23 000. Sliter litt med å få det regnestykket til å gå opp..

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

 

Har du ringt f.eks Oslo Taxi å hørt med dem hva en slik tur ville kostet hos dem ? For å få en liten pekepinn på hvordan prisleiet er ?

 

Jeg vet at persontransport koster fort en del penger. Det er snakk om en del mil/timer, diesel, lønn til sjåfør, slitasje, bompenger, mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har peiling på sjåfør/limo tjenester? Filletanten til min mor valgte å bli kjørt Oslo - Trondheim denne helgen ifm bursdagen til min mormor og prisen kom rett under 23 000. Sliter litt med å få det regnestykket til å gå opp..

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

 

Eg har vel ein liten peiling etter 10 års erfaring :P

 

Først, hvis man gjør et sånn stunt og etterpå begynner å tenke på pris er man ute å seiler.

 

Et kjapt søk på taxikalkulator vise billigste taxi til 10 tusen. https://www.taxikalkulator.no/

 

Uten å vite noe om firma eller biltype vil jeg tro du ikke er langt unna med 23 hvis du feks bestiller en slik tur igjennom Bislet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes prisen er drøy, men forstår at hun ikke har blitt helt svindlet og det er bra! Dama er tross alt 93 år og et lett bytte sånn sett :)

 

Over til annet, har vi ikke en spottings-tråd? Så en grå RS3 med RK98x00 skilt på E39 i dag, kjent for folket? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes prisen er drøy, men forstår at hun ikke har blitt helt svindlet og det er bra! Dama er tross alt 93 år og et lett bytte sånn sett :)

 

Over til annet, har vi ikke en spottings-tråd? Så en grå RS3 med RK98x00 skilt på E39 i dag, kjent for folket? :)

 

Matt grå? Stod te salgs hos Møller huske eg vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vettkje om eg ville kalt an matt, men sånn mørk grå farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vettkje om eg ville kalt an matt, men sånn mørk grå farge.

 

Audi-Exclusive-RS3-Sportback-Forum-Necka

 

Då tenke me nok på same bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God hjul folkens!! :-D

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til alle sammen! :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte ikke å finne tråden ang rabattavtaler, så tar det her og håper at Robin ser dette :-) Stemme d at me ikje har rabattavtale me Breaks Norge?

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spor opp han her å sriv melding og spør :)

Ein tidligere kolega og Farmen deltaker :)

 

Han skal drive ein avd for Brakes her på Vestlandet

 

IMG_0282.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spor opp han her å sriv melding og spør :)

Ein tidligere kolega og Farmen deltaker :)

 

Han skal drive ein avd for Brakes her på Vestlandet

 

[ATTACH=CONFIG]244694[/ATTACH]

D va derfor eg sporte, kjenne han godt :-) Tenkte å sjekka om an konne ordna ein rabattavtale hvis me ikje hadde någe allerede.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin Amlie har tatt over rabattansvaret, han setter sikkert pris på tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det gamla og Godt Nyttår, alle i Stavanger Lokallag !!!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår ja! Snakka me Hulten, han jobber mot bedrifter/verksted. Dvs hvis en spesifiere at en vil ha EBC bremser, så vil han få ein del av kagå. Ikje fått någe spesifikke verksted han levere te, men kan oppdatera hvis någen vil hjelpa te å støtta ein som prøve å laga arbeid for seg sjøl i et tungt marked.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår folkens!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utsette me LTH til neste søndag eller blir det i dag? :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.