#30176 Skrevet Desember 9, 2014 E der någen her som har en veldig billig liten forsterker? Skal kun brukes til og drive noen enkle full range høyttalere. Skal ikke brukes i bil så kan godt være 220 volt og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30177 Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Billige bakdempere til Golf IV 4Motion FK-dempere, sikkert iikke best, men billigst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30178 Skrevet Desember 10, 2014 Akkurat så mye så dei e verdt.... Eg har forholdsvis nye KYB mototube dempere, og ein må vær rimelig desperat før ein hive noe fra FK på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30179 Skrevet Desember 12, 2014 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30180 Skrevet Desember 12, 2014 Bilvask... Ser politiet ved ujevne mellomrom er ute med advarsel om å bruke "billige" bilvaskesteder. Gjelder det her i området også - ikke bare i Oslo? Både Klepp og Bryne har steder til 150,-/200,- hvor 4 mann bruker 6 minutter på bilen din. Her har lensmannen sikkert kontroll på hva som skjer - eller? Har andre tanker om dette? Er akkurat det samme her som i Oslo. Både prisen og kvaliteten er så som så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30181 Skrevet Desember 12, 2014 Jeg reagerer mer på at det står "medbrakte svamper er ikke tillatt" i selvvask hallene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30182 Skrevet Desember 12, 2014 Vinterftreff Drevsjø 6-8 februar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30183 Skrevet Desember 12, 2014 Vinterftreff Drevsjø 6-8 februar I`m in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30184 Skrevet Desember 12, 2014 I'm out Men hvis jeg vinner i lottoen så blir jeg med og spanderer apartement for stavanger lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30185 Skrevet Desember 13, 2014 I'm out Men hvis jeg vinner i lottoen så blir jeg med og spanderer apartement for stavanger lokallaget x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30186 Skrevet Desember 13, 2014 Du har jo 4x4 stående!? Skal ikke mye til før den er kjørbart vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30187 Skrevet Desember 13, 2014 Jeg reagerer mer på at det står "medbrakte svamper er ikke tillatt" i selvvask hallene... På YX i løkkeveien så står det rydd opp etter deg, ingenting om å ikke ta med svamp eller utstyr selv I tillegg er det to stk der, så sjeldent problem med kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30188 Skrevet Desember 13, 2014 Du har jo 4x4 stående!? Skal ikke mye til før den er kjørbart vell? Du har og 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30189 Skrevet Desember 13, 2014 Gøy å komma ut om morningen å se at det mangla 3 hjulbolter foran og 5 stk bak va lause De som hadde lyst på felgene mine fant vel utav at de ikkje kom onna bilen med jekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30190 Skrevet Desember 13, 2014 Nope, er lei av C4 nå. Kjører fwd til sommern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30191 Skrevet Desember 13, 2014 Noen som har lamda sonde til 1,8 monopoint injection motor liggende? Og eventuelt original resirk til 1,8t jeg kunne lånt å feilsøkt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30192 Skrevet Desember 13, 2014 Tror jeg har en org redirk liggende en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30193 Skrevet Desember 13, 2014 Noen som har lamda sonde til 1,8 monopoint injection motor liggende? Og eventuelt original resirk til 1,8t jeg kunne lånt å feilsøkt med Tror det ligger en resirk i hylla mi, evt kan du låne fra TTn hvis det ikke ligger en der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30194 Skrevet Desember 14, 2014 Då va nesten 2 år med japs (MR2) øve og Volkswagennøkkel ligge i lommen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30195 Skrevet Desember 14, 2014 Hva har du kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30196 Skrevet Desember 14, 2014 Hva har du kjøpt? Det ble en Shark Blue 2010 VW Golf 2.0TDI DSG 140hk. Sportsseter, takluke, stor dynaudio stereo, adaptiv understell ++ Bilde tatt i Molde rett før heimreisen begynte Som någen kanskje legge merke t så e venstre framlykt dekka i kondens. Eg hadde bilen inne på Møller for garanti på någen småting, måtte bytta beltelåsen som peip i et jævla sett, og låseknappen i dørå og så sko di se på lyktå. Når an va der så va der selvfølgelig bare litt dugg, og sa d måtte var store dråpar og helst renningar før di tog d på garanti. I dag va d meir store dråpar, og håpe d kan komma ein renning som eg får tatt bilde av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30197 Skrevet Desember 15, 2014 Gøy å komma ut om morningen å se at det mangla 3 hjulbolter foran og 5 stk bak va lause De som hadde lyst på felgene mine fant vel utav at de ikkje kom onna bilen med jekk! At du faktisk sjekke om hjulboltene e der når du ska ut å kjøra... Hadde eg aldri tenkt på! Flax at du hadde lav bil då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30198 Skrevet Desember 15, 2014 Vinterftreff Drevsjø 6-8 februar Im in! Leilighet bestillt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30199 Skrevet Desember 15, 2014 Im in! Leilighet bestillt:) Sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30200 Skrevet Desember 15, 2014 Nå e EBB i gang igjen, morsomme laveffektsprosjekter http://www.ebbt.no/en-liten-optimalisering/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...