Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

E der någen her som har en veldig billig liten forsterker? Skal kun brukes til og drive noen enkle full range høyttalere. Skal ikke brukes i bil så kan godt være 220 volt og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat så mye så dei e verdt.... :P Eg har forholdsvis nye KYB mototube dempere, og ein må vær rimelig desperat før ein hive noe fra FK på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilvask...

Ser politiet ved ujevne mellomrom er ute med advarsel om å bruke "billige" bilvaskesteder.

Gjelder det her i området også - ikke bare i Oslo?

Både Klepp og Bryne har steder til 150,-/200,- hvor 4 mann bruker 6 minutter på bilen din.

Her har lensmannen sikkert kontroll på hva som skjer - eller?

Har andre tanker om dette?

Er akkurat det samme her som i Oslo. Både prisen og kvaliteten er så som så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reagerer mer på at det står "medbrakte svamper er ikke tillatt" i selvvask hallene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm out

Men hvis jeg vinner i lottoen så blir jeg med og spanderer apartement for stavanger lokallaget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm out

Men hvis jeg vinner i lottoen så blir jeg med og spanderer apartement for stavanger lokallaget :)

x2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo 4x4 stående!? Skal ikke mye til før den er kjørbart vell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reagerer mer på at det står "medbrakte svamper er ikke tillatt" i selvvask hallene...

På YX i løkkeveien så står det rydd opp etter deg, ingenting om å ikke ta med svamp eller utstyr selv :) I tillegg er det to stk der, så sjeldent problem med kø :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo 4x4 stående!? Skal ikke mye til før den er kjørbart vell?

Du har og 4x4 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å komma ut om morningen å se at det mangla 3 hjulbolter foran og 5 stk bak va lause :)

De som hadde lyst på felgene mine fant vel utav at de ikkje kom onna bilen med jekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, er lei av C4 nå. Kjører fwd til sommern. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lamda sonde til 1,8 monopoint injection motor liggende? Og eventuelt original resirk til 1,8t jeg kunne lånt å feilsøkt med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en org redirk liggende en plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lamda sonde til 1,8 monopoint injection motor liggende? Og eventuelt original resirk til 1,8t jeg kunne lånt å feilsøkt med

Tror det ligger en resirk i hylla mi, evt kan du låne fra TTn hvis det ikke ligger en der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va nesten 2 år med japs (MR2) øve og Volkswagennøkkel ligge i lommen igjen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du kjøpt?

Det ble en Shark Blue 2010 VW Golf :) 2.0TDI DSG 140hk. Sportsseter, takluke, stor dynaudio stereo, adaptiv understell ++ :)

Bilde tatt i Molde rett før heimreisen begynte :)

20141129_121428_zpse8322889.jpg

Som någen kanskje legge merke t så e venstre framlykt dekka i kondens. Eg hadde bilen inne på Møller for garanti på någen småting, måtte bytta beltelåsen som peip i et jævla sett, og låseknappen i dørå og så sko di se på lyktå. Når an va der så va der selvfølgelig bare litt dugg, og sa d måtte var store dråpar og helst renningar før di tog d på garanti.

I dag va d meir store dråpar, og håpe d kan komma ein renning som eg får tatt bilde av.

20141213_142139_zpsed99afd2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøy å komma ut om morningen å se at det mangla 3 hjulbolter foran og 5 stk bak va lause :)

De som hadde lyst på felgene mine fant vel utav at de ikkje kom onna bilen med jekk!

At du faktisk sjekke om hjulboltene e der når du ska ut å kjøra... Hadde eg aldri tenkt på!

Flax at du hadde lav bil då :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.