Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Joda, så kjekt å se på andre folk sitt arbeid. :)

 

Hadde vært kjekt med et lite treff.

 

- dato

- sted

- Grillings

 

Mer trenger man jo ikke. :)

 

Borestranda camping. Beach wheels 2015 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett sosialt treff hadde og vært hyggelig en fin kjøretur, telt, bål,drikkevarer : smil :

 

Lysebotn? Vet at MX-5 klubben sperret veien, slik at man kunne kjøre opp til ørneredet med litt andre sporvalg opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysebotn har også en veldig ålright campingplass som er såpass stor at man kan være helt for seg sjøl en plass.

Så har de jo en litt koselig pub der også.

 

Sign me up :)

 

Lørdag bort og søndag heim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysebotn? Vet at MX-5 klubben sperret veien, slik at man kunne kjøre opp til ørneredet med litt andre sporvalg opp...

 

Det kunne jo være et treff folk kunne tenke seg kom til oss for også det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig kul låt! Men det kunne vært gøy å kjørt opp og ned noen ganger der...

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne havna någe i bakevja så legger den frem her i tilfelle noen har tips men har oversett den.

 

Foresten noen som har peiling på Ipad air her eg sliter litt med att min henger seg og kobler seg av wifi til alle tider. Ganske slitsomt i lengden må skru den helt av og på igjen når den henger seg. Når den kobler av wifi må eg inn på innstillinger å skru av og på igjen wifi for å få den på nett.

Den har aldri gått i gulvet og den blir oppdatert når det kommer oppdateringer.

Eg har en Ipad 4 og og den er mye mer stabil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne havna någe i bakevja så legger den frem her i tilfelle noen har tips men har oversett den.

 

Gå på innstilinger på din ipad/ wifi. Trykk på "i" ikonet for mer info om wifi koblingen. Trykk på DNS. Ta bort det som står fra før av. Skriv inn. 8.8.8.8 lagre og prøv å surf igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mest fordi vi har skrudd mer de siste årene enn hva vi har kjørt de jævla bilene... xD

 

Å kjøre bilen man skrur på er oppskrytt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ihvertfall oppfordre samtlige til å bli med på TBG-stance treff i Tønnsberg. Det blir rått!

Ikke så mye kjøring, men godt sosialt lag og mye pent å se på :)

Blir også afterparty med noe godt å tygge i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: Ser dårlig med tid i helgene fremover med tanke på polering. Men eg komme nok te og ta en kveld og gjør en del med bilen. Rett etter jobb klokken fire typisk... E kanskje ikkje så nøye med poleringen eg så deg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kjøre bilen man skrur på er oppskrytt...

Å kjøra bilen ein skrur på e sterkt undervurdert! Dokke andre burde prøva det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan regneskapsføring her?

 

EDIT; Fant utav det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til brukbar IPad holder til bil gjerne en som er grei og montere og litt stødig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signatur oppdatert med nyervervelsen, softis-cruise-bil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn i henhold til treff 2015 hadde ikke vært greit med noen mindre ambisiøst utstillings treff på en parkeringsplass eller noe liggende?

 

 

Er det noen som kan lage to slike i rustfritt, orker ikke bytte de hver gang skal justere høyden på bilen

justering.png

 

PS gratis med bil Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS gratis med bil Petter

 

Nei, er det en ting som er sikkert så er det at bil IKKE er gratis :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingstreff er noe jeg feks synes er veldig kjedelig, spessielt når man er så få.

Jeg har lyst å treffe folk for en dag/kveld for bullshit, grillings og cruising. Kanskje litt "GLAAASS!" (satan jeg hører robin og teknopål i hode mitt når jeg leser det om og om igjen...) og "Scatman John" (ikke sant petter!?) på kvelden ;)

 

Turen til lysebotn blir sikkert veldig gøy. Just cruisin'

 

For å gjør det litt interessant for øvre delen av Rogaland burde vi organisere noe med billig overnatting. Jeg skjønner at de ikke gidder å kjøre ferja 2 ganger på en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og automat einseren er klar for cruising kanskje har ett lite håp om kansje Jettaen og kan være ferdig til da.:)

Petter du blir vel og med nå så du har fått så fin softisbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.