#31976 Skrevet Mai 30, 2018 Eg satse på at d e ein jekk eller to eg konne lånt når me komme fram? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31977 Skrevet Juni 11, 2018 https://www.finn.no/108622816 Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31978 Skrevet Juni 13, 2018 Åpning av motorsportanlegget til sesongstart våren 2020. Det drøyer fremdeles litt... Sto vel høst 2019 tidligere i vår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31979 Skrevet Juni 13, 2018 Trenger interesse fra andre kommuner også ser det ut som, er nok mye som må være iorden før de kan sette en faktisk dato.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31980 Skrevet Juni 13, 2018 Tror aldri det var snakk om at det skulle være klar høsten 2019, men at det skulle være asfalt innen da, så blir det vel å bruke vinteren på resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31981 Skrevet Juni 18, 2018 Viktig å begynne interessen tidlig! Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31982 Skrevet Juni 18, 2018 Angående KNA så sendte jeg de en melding på facebook om dette banemeter salget de har. Tenkte jeg skulle sponse de litt. Ville bare høre hvordan de lå an med finansiering og slikt og om de var avhengig av disse salgene. Dette var svaret jeg fikk: Hei Stian, og takk for interessa! Salg av "banemeter" er en del av finansieringen av forprosjektet, og går i hovedsak til løpende utgifter, f.eks. har vi hatt kostnader til utarbwidelse av reguleringsplan og gebyr på dette. For tiden jobber vi med en redesign av dragstripen gpr å integrere street legal i langstrekket foran depot. Når der gjelder hovedfinansieringen gjenstår å få tilsagn for lånefinansiering, her trengs ekstern kvalitetssikring av forretningsplanen, (ca 20 MNOK) og sponsorer (ca 10 MNOK). Dersom du tenker å bidra med et større beløp, kan du få detaljert innsikt. Så kan se ut som de har ett stykke igjen enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31983 Skrevet Juni 18, 2018 Eg kjøpte 'to meter' i junior sitt navn. Kjekt å ha diplom på barneromme eller garasje om dette sko bli någe av Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31984 Skrevet Juni 21, 2018 Då har me solgt og overtagelse e 1 august. Så tiå e knapp så ser ut te at me ikje får begge bilene nordøve i denne runden. E d någen som har plass te Passaten ein stonn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31985 Skrevet Juni 21, 2018 Gratulere:) dårlig med lagringsplass hos meg desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31986 Skrevet Juni 22, 2018 Då har me solgt og overtagelse e 1 august. Så tiå e knapp så ser ut te at me ikje får begge bilene nordøve i denne runden. E d någen som har plass te Passaten ein stonn? Hvis du tørr kan du parkera på eiganes utfor soneparkeringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31987 Skrevet Juni 22, 2018 Hadde håpt på å finna ein plass der någen ser an jevnlig [emoji14] Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31988 Skrevet Juni 22, 2018 Hvis du ikke finner noe lokalt, så har jeg alltids plass i Sandeid for noen uker [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31989 Skrevet Juni 22, 2018 An kan stå hos meg på gården 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31990 Skrevet Juni 22, 2018 An kan stå hos meg på gården Kanon lasse! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31991 Skrevet Juni 26, 2018 Lokallagsmøte på søndag, kem stille? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31992 Skrevet Juni 27, 2018 meg og Kjell, som vanlig tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31993 Skrevet Juni 27, 2018 Bler min andre og siste, så eg komme iallefall Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31994 Skrevet Juni 27, 2018 Godt mulig jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31995 Skrevet Juni 27, 2018 Må slanka flyttelasset, någen som vil ha? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31996 Skrevet Juli 1, 2018 Någen som ska på treff i kveld? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31997 Skrevet Juli 1, 2018 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31998 Skrevet Juli 1, 2018 Kati e d? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31999 Skrevet Juli 1, 2018 Kl1900, McD kvadrat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32000 Skrevet Juli 1, 2018 Godt oppmøte?l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...