#526 Skrevet Juli 7, 2008 Kan oppdatere med nok en fartsbot, blei 7800kr fattigere på vei til oslo istad, nå skylder jeg snuten over 16.000kr. Noen som vil være med på kronerulling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Juli 7, 2008 FY FAEN Frank! Er det mulig, fartskontroll igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Juli 7, 2008 gjennomsnitt gjennom oslo, ble målt til 115 i 80 sona. Det var alt uno`en klarte heldigvis, nå skal je slutte å kjøre fornå har jeg kankje 1 prikk igjen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Juli 7, 2008 uff.. har ikke flaksen med deg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Juli 8, 2008 Har vært lite fartsbøter de ite 4 åra, men denne sommn har det tatt helt av. Faens forbanna drit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Juli 8, 2008 gjennomsnitt gjennom oslo, ble målt til 115 i 80 sona. Det var alt uno`en klarte heldigvis, nå skal je slutte å kjøre fornå har jeg kankje 1 prikk igjen tror jeg. Du kan jo kjøre golfen da går det jo greit eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Juli 8, 2008 Er kanskje ikke så rart når bilene hans er utsyrt med kun gass :D Det virker ihvertfall sånn.. Så er vel mer flaks at han har lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Juli 8, 2008 ble stoppa her endag jeg og.. men nekta å godta bota.. de påstod de hadde målt meg til 115.. jeg lå helt i ræva på en annen bil så de stoppa oss begge.. jeg sa bare at de kun hadde måling på han foran og etter mye om og men, så innrømte de at det var kun bilen foran de hadde måling på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Juli 8, 2008 Det er godt någen tørr å nekte.. Godtok med en gang jeg.. Angrer på det.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Juli 8, 2008 kan lønne seg iblant ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Juli 8, 2008 Dette va litt morsomt.. Her e ein artikkel posta kl 15:45 Bra måned for trafikken Så gikk det ein time: Og så imorges.. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Juli 8, 2008 – Trygg Trafikk jobber mye med forebyggende arbeid blant ungdom, og det er flott om det hjelper. Det er uansett altfor mange tragedier i trafikken, forteller Gilje. og begge ulykkene etter dette var personer over 60 år involvert.. Kanskje de skulle hatt forebyggende arbeid for de over 60 isteden?? Føler at med en gang det er ungdommer involvert så er det med en gang uvettig kjøring men når gamlinger krasjer er det bare "uflaks" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Juli 9, 2008 Ser HER at det er påmeldt ca 500stk til Schizofrenidagene, betyr det da at det er 1000stk som møter opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Juli 9, 2008 Ser HER at det er påmeldt ca 500stk til Schizofrenidagene,betyr det da at det er 1000stk som møter opp Skal vi ta oss en tur? Hva gjør folk oppe så seint egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Juli 9, 2008 Kan oppdatere med nok en fartsbot, blei 7800kr fattigere på vei til oslo istad, nå skylder jeg snuten over 16.000kr. Noen som vil være med på kronerulling? Skulle du egentlig hatt lappen du? Kan donere 200 spenn!;D Har du forresten ringt til mo i rana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Juli 9, 2008 Skal vi ta oss en tur? Hva gjør folk oppe så seint egentlig? Så seint? er jo midt på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Juli 9, 2008 Så seint? er jo midt på dagen Ja dette e heilt normale tider på døgnet.....Nei du Doffer,det e nok stort sett bare meg å deg så har denne døgnrytmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Juli 9, 2008 Ja dette e heilt normale tider på døgnet.....Nei du Doffer,det e nok stort sett bare meg å deg så har denne døgnrytmen hehe, tror og det.. Komma deg hjem snart du, står Corona å vente på deg i kjølen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Juli 9, 2008 Så seint? er jo midt på dagen Ja, det er jo vel egentlig det.. En time til jeg går på fri med egg, bacon, bønner til frokost og rett i binga;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Juli 9, 2008 Ja, det er jo vel egentlig det.. En time til jeg går på fri med egg, bacon, bønner til frokost og rett i binga;D hehe, har hele 2 timer igjen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Juli 9, 2008 hehe, har hele 2 timer igjen her Hvor jobber du henne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Juli 9, 2008 Hvor jobber du henne da? Jobber ikke i nordsjøen, men ser du gjør det, hvor jobber du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Juli 9, 2008 Ser HER at det er påmeldt ca 500stk til Schizofrenidagene,betyr det da at det er 1000stk som møter opp Vel, der har du desverre litt feil.. Hvis det er 500 påmeldte så er det desverre ikke fler enn max 150 stk som møter opp. Dette fordi at schizofreni betyr at 1 person har flere personligheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Juli 9, 2008 Jobber ikke i nordsjøen, men ser du gjør det, hvor jobber du? Supply: bh : Båten heter Olympic Promoter.. Lå i tananger i påska.. Ligger vest av sjetland nå.. Er så lei at jeg kunne brent opp skuta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Juli 9, 2008 Har tenkt å oppgradere eksos på bilen min, ska eg gå for catback elle ta heile sjiden? å kor? Hørte me svendsen eksos idag å di sko ha 8950 for catback så iche komme før om ein måne elle to men di hadde inne to endepotte så kom på 8000 alt va me montering å moms. Ingen så vet om nogen så e greiere på pris å lige litt kveldsjobbing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...