#76 Skrevet Juli 3, 2011 Har hatt vmaxx på a4 1,8t b5. Var ikke fornøyd med settet i det hele tatt. kan vel nesten uten å overdrive si at det ikke var mye stivere enn de orginale demperene. kunne stå ved panseret å trykke bilen opp og ned som en annnen balje. Skulle heller ikke mange kiloene i baksete før det ble subborama... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 4, 2011 Har supersport Black evolution på min A4 B5, vil tørre å påstå at bilen virket 10 år nyere å kjøre! Er rett og slett helt supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 4, 2011 Ser flere kjører kw vr.3 her på sine b5 modeller. Hvordan er det å justere stivhet her ? Hvordan justeres det på kw demperne ? Må alt av eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 4, 2011 Har hatt vmaxx på a4 1,8t b5. Var ikke fornøyd med settet i det hele tatt. kan vel nesten uten å overdrive si at det ikke var mye stivere enn de orginale demperene. kunne stå ved panseret å trykke bilen opp og ned som en annnen balje. Skulle heller ikke mange kiloene i baksete før det ble subborama... Montert feil eller stilt høyt? Jeg har hatt VMaxx på et par Golfer, og det er ihvertfall pinnestivt når det er stilt i bunn, og mongostivt når man fjerner hjelpefjørene og har det stilt i bunn samtidig. Forskjell fra biltype til biltype selvsagt, men så stor forskjell kan det vel neppe være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 15, 2011 Har akkurat montert V-Maxx på Golf 6 nå, og kan skrive under på at det er ganske hoppogsprett-stivt ved vanlig landeveiskjøring Ingen hjelpefjærer på dette settet, så det er vel også forskjell fra bil til bil. Senker akkurat nok for min del på MK6, men vil man ha laaav bil velger man noe annet. Skal testes på Rudskogen til helga, så spent på hvordan det oppfører seg under banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 15, 2011 KW inox line v2 - høydejusterbart, hardhetsjustering og rustfritt. 2000mod Audi A4 b5 1,8tq avant 1cm igjen på gjengene fremme, 0cm igjen på gjengene bake - justert til hardeste på alle 4. Etter oppgradering fra FK Silverline X er nå bilen pinne stiv, ligger mye bedre på veien og jeg har ikke subbet i buene én gang Enkel justering av hardhet - god løsning på låsing av justeringsmutter kontra FK sitt. Likte også meget godt at det fulgte med bumpstops på dem -Meget- fornøyd så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 15, 2012 Forhører meg litt i denne tråden... Har lyst til å få Golfen litt nærere bakken enn Eibach pro kit'et som er på i dag, uten noe voldsom senk av den grunn. Er det noen med innspill på hvilke justerbare sett som ivaretar komfort og vedlikeholdsfrihet? Eibach Pro Street S, Supersport Control+? Antatt senk er vel 2cm lavere effektivt enn hva Eibach sitt 35mm sett har per i dag (vært montert noen år). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 15, 2012 Kw3 er det mest behagelige jeg har hatt. På meget lav bil og har fortsatt kjørekomfort. (30cm fra senter og opp i hjulbue) Der har du individuel justering på demping/rebound og høyde. Kw2 ble for stivt hvis det skulle være stivt nok til at det ikke subber i buer.. Kommer Ann på bil også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 15, 2012 Har du multilink så må du av for å få justert, eller borte hull i skjermen for å komme til uten å gjøre det. Å da evt bruke plastpropp. (innerskjerm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 5, 2012 Hva 'suger' med KW understell på rs2? Hva er bedre og hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 7, 2012 Noen som har noen erfaringer rundt dette settet? http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-4/tuningart Jeg ser at det er veldig billig, og det passer bra for lommeboken min, men er det noe å satse på ? Eller burde jeg gå for noe dyrere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 1, 2012 har tuningart på min touran . var bra ei ukes tid,så begynte knirkinga, litt til og fra i begynnelsen til nå å plage vettet av meg .tok den opp på bukk og fikk smurt opp demperstanga der den går igjennom støtputa bak med ett fett fra loctite .. lyden ble helt borte for ellers er jo dette settet fra tuningart billig og godt å kjøre på . kjører med det justert i bunn foran og bak. kunne gjerne fått den ned ett par cm til . men helt greit med 19" egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 1, 2012 Har supersport Black evolution på min A4 B5, vil tørre å påstå at bilen virket 10 år nyere å kjøre!Er rett og slett helt supert Har dette selv på min S4 B5, og jeg er kjempeforønyd. Det er ganske comfy hvis du ikke senker mye og rimelig stivt når det står i bunn bak + ca. 3 cm igjen på gjengene foran, noe som er bra ettersom det må være stivt for å unngå subbing når man vil bli kvitt mellomrommet fra dekk til skjerm. Jeg føler jeg fikk mer for penga når jeg kjøpte Supersport Black Evo vs. KW V2 som jeg kjøpte til BMW'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juli 12, 2012 hva ambefales på a4 b5 1,8t ? ser supersport virker bra og vil at bilen skal bli stiv. bedre at den er extra stiv en at den subber mye bak og krenger som et uvær. har fk-kønigsport- koni og (supersport- spax) ja, det er stivt og ønsker noe i nærheten av dette. heller det en mjukt. skal ikke koste skjorta heller, men en mellomting.. supersport preminum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juli 12, 2012 Satt vmaxx på min, og det fungerte meget fint på b5 i allefall. Den bilen var type lav og STIV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juli 12, 2012 okei:) er ikke det veldig billige sett? bare litt skeptisk til det.. men hører mange er fornøyd med vmaxx ja. og må være mulighet til å justere en god del ned samt at jeg får den bil bein, og heller litt lavere fremme en bak. syns den ser så sliten ut når den ligger bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juli 12, 2012 Var lav nok denna på vmaxx, og jeg hadde enda gjenger og gå på både forran og bak.. Min ble kjørt meget aktivt og så settet fikk kjørt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juli 12, 2012 Var lav nok denna på vmaxx, og jeg hadde enda gjenger og gå på både forran og bak.. Min ble kjørt meget aktivt og så settet fikk kjørt seg ser ikke verst ut det der nei:) viktigste er at det ikke er for mykt og at det holder en stund for her blir det jo bare vanlig kjøring og ikke på bane..litt aktivt,men generelt helt normalt etter veien. var spessiell farve på bilen, =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juli 12, 2012 Du har helt rett i att det var det.. den ble stjålet 23/6.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juli 12, 2012 Du har helt rett i att det var det.. den ble stjålet 23/6.... jævla tjuvpakk ! ikke noen tegn til bilen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juli 13, 2012 Ikke annet enn att noen papirer fra den ble funnet nærmere sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juli 13, 2012 Ikke annet enn att noen papirer fra den ble funnet nærmere sverige. kjipt at folk skal holde på slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juli 18, 2012 supersport preminum line til auda a4 1,8t avant 1996 mod? noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 14, 2012 jeg er fornøyd med supersport preminum som jeg hadde på min a4 b5 avant 1996 uten quattro skal ha meg justerbart til min a4 b5 avant quattro 2000 mod og lurer derfor på om black evo er like stivt bak og generelt som supersport preminum sitt? vil ha et skikkelig sett og er fornøyd med preminum fra før men vil helst ikke ha noe som er mjukere en supersport. hva ambefales på en slik bil? vil ha det stivt så den ikke subber formye samt vil jeg jo ha litt comfor også. bilen er veldig fin og har gått 189.000. veldig kompakt og fin bil å kjøre så vil ikke herpe bilen med et dårlig og billig senkesett. blir nok 19" zito wp 111 felger til våren med concave. håper noen har noen seriøse tips uten at settet skal koste skjorta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Oktober 20, 2012 Har KW inox line v3 på einsern. Meget fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...