Erfaringer rundt justerbare understell

Anbefalte innlegg

Har hatt vmaxx på a4 1,8t b5. Var ikke fornøyd med settet i det hele tatt.

kan vel nesten uten å overdrive si at det ikke var mye stivere enn de orginale demperene.

kunne stå ved panseret å trykke bilen opp og ned som en annnen balje.

Skulle heller ikke mange kiloene i baksete før det ble subborama...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har supersport Black evolution på min A4 B5, vil tørre å påstå at bilen virket 10 år nyere å kjøre!

Er rett og slett helt supert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser flere kjører kw vr.3 her på sine b5 modeller. Hvordan er det å justere stivhet her ? Hvordan justeres det på kw demperne ? Må alt av eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt vmaxx på a4 1,8t b5. Var ikke fornøyd med settet i det hele tatt.

kan vel nesten uten å overdrive si at det ikke var mye stivere enn de orginale demperene.

kunne stå ved panseret å trykke bilen opp og ned som en annnen balje.

Skulle heller ikke mange kiloene i baksete før det ble subborama...

Montert feil eller stilt høyt? :P Jeg har hatt VMaxx på et par Golfer, og det er ihvertfall pinnestivt når det er stilt i bunn, og mongostivt når man fjerner hjelpefjørene og har det stilt i bunn samtidig. Forskjell fra biltype til biltype selvsagt, men så stor forskjell kan det vel neppe være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat montert V-Maxx på Golf 6 nå, og kan skrive under på at det er ganske hoppogsprett-stivt ved vanlig landeveiskjøring :P

Ingen hjelpefjærer på dette settet, så det er vel også forskjell fra bil til bil.

Senker akkurat nok for min del på MK6, men vil man ha laaav bil velger man noe annet.

Skal testes på Rudskogen til helga, så spent på hvordan det oppfører seg under banekjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW inox line v2 - høydejusterbart, hardhetsjustering og rustfritt.

2000mod Audi A4 b5 1,8tq avant

1cm igjen på gjengene fremme, 0cm igjen på gjengene bake - justert til hardeste på alle 4.

 

Etter oppgradering fra FK Silverline X er nå bilen pinne stiv, ligger mye bedre på veien og jeg har ikke subbet i buene én gang ;)

Enkel justering av hardhet - god løsning på låsing av justeringsmutter kontra FK sitt.

 

Likte også meget godt at det fulgte med bumpstops på dem :)

 

-Meget- fornøyd så langt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhører meg litt i denne tråden...

Har lyst til å få Golfen litt nærere bakken enn Eibach pro kit'et som er på i dag, uten noe voldsom senk av den grunn.

Er det noen med innspill på hvilke justerbare sett som ivaretar komfort og vedlikeholdsfrihet? Eibach Pro Street S, Supersport Control+?

Antatt senk er vel 2cm lavere effektivt enn hva Eibach sitt 35mm sett har per i dag (vært montert noen år).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kw3 er det mest behagelige jeg har hatt. På meget lav bil og har fortsatt kjørekomfort. (30cm fra senter og opp i hjulbue) Der har du individuel justering på demping/rebound og høyde. Kw2 ble for stivt hvis det skulle være stivt nok til at det ikke subber i buer.. Kommer Ann på bil også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du multilink så må du av for å få justert, eller borte hull i skjermen for å komme til uten å gjøre det. Å da evt bruke plastpropp. (innerskjerm)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva 'suger' med KW understell på rs2? Hva er bedre og hvorfor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tuningart på min touran . var bra ei ukes tid,så begynte knirkinga, litt til og fra i begynnelsen til nå å plage vettet av meg .tok den opp på bukk og fikk smurt opp demperstanga der den går igjennom støtputa bak med ett fett fra loctite .. lyden ble helt borte :) for ellers er jo dette settet fra tuningart billig og godt å kjøre på . kjører med det justert i bunn foran og bak. kunne gjerne fått den ned ett par cm til . men helt greit med 19" egentlig.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har supersport Black evolution på min A4 B5, vil tørre å påstå at bilen virket 10 år nyere å kjøre!

Er rett og slett helt supert :)

Har dette selv på min S4 B5, og jeg er kjempeforønyd. Det er ganske comfy hvis du ikke senker mye og rimelig stivt når det står i bunn bak + ca. 3 cm igjen på gjengene foran, noe som er bra ettersom det må være stivt for å unngå subbing når man vil bli kvitt mellomrommet fra dekk til skjerm.

 

Jeg føler jeg fikk mer for penga når jeg kjøpte Supersport Black Evo vs. KW V2 som jeg kjøpte til BMW'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva ambefales på a4 b5 1,8t ? ser supersport virker bra og vil at bilen skal bli stiv. bedre at den er extra stiv en at den subber mye bak og krenger som et uvær. har fk-kønigsport- koni og (supersport- spax) ja, det er stivt og ønsker noe i nærheten av dette. heller det en mjukt.

 

skal ikke koste skjorta heller, men en mellomting.. supersport preminum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt vmaxx på min, og det fungerte meget fint på b5 i allefall. Den bilen var type lav og STIV

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei:) er ikke det veldig billige sett? bare litt skeptisk til det.. men hører mange er fornøyd med vmaxx ja. og må være mulighet til å justere en god del ned samt at jeg får den bil bein, og heller litt lavere fremme en bak. syns den ser så sliten ut når den ligger bakover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde-4.jpg

 

Var lav nok denna på vmaxx, og jeg hadde enda gjenger og gå på både forran og bak..

 

Min ble kjørt meget aktivt og så settet fikk kjørt seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde-4.jpg

 

Var lav nok denna på vmaxx, og jeg hadde enda gjenger og gå på både forran og bak..

 

Min ble kjørt meget aktivt og så settet fikk kjørt seg

 

ser ikke verst ut det der nei:) viktigste er at det ikke er for mykt og at det holder en stund for her blir det jo bare vanlig kjøring og ikke på bane..litt aktivt,men generelt helt normalt etter veien. var spessiell farve på bilen, =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett i att det var det.. den ble stjålet 23/6....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett i att det var det.. den ble stjålet 23/6....

 

jævla tjuvpakk ! ikke noen tegn til bilen????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke annet enn att noen papirer fra den ble funnet nærmere sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke annet enn att noen papirer fra den ble funnet nærmere sverige.

 

kjipt at folk skal holde på slik!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supersport preminum line til auda a4 1,8t avant 1996 mod? noen erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er fornøyd med supersport preminum som jeg hadde på min a4 b5 avant 1996 uten quattro

 

skal ha meg justerbart til min a4 b5 avant quattro 2000 mod og lurer derfor på om black evo er like stivt bak og generelt som supersport preminum sitt?

vil ha et skikkelig sett og er fornøyd med preminum fra før men vil helst ikke ha noe som er mjukere en supersport.

 

hva ambefales på en slik bil? vil ha det stivt så den ikke subber formye samt vil jeg jo ha litt comfor også.

 

bilen er veldig fin og har gått 189.000. veldig kompakt og fin bil å kjøre så vil ikke herpe bilen med et dårlig og billig senkesett.

 

blir nok 19" zito wp 111 felger til våren med concave.

 

håper noen har noen seriøse tips uten at settet skal koste skjorta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har KW inox line v3 på einsern. Meget fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.