Anbefalte innlegg

I år er det 15 år siden klubben kom igang å da skal det markeres! Og selvfølgelig skal vi gjøre det størst er i NORD:)

 

Dato for Roadshow 2008 blir LØRDAG 30. August!

 

Da ser det ut som alt går i orden så da kan vi legge ut litt mer info:

 

Vi starter den store dagen på Møller med offisiell start kl 1100 men man kan starte å komme allerede kl 10 da vi har mange biler som skal ha plass! Det blir til å skje mye spennende på Møller med både utstilling av biler, Tom og Jørgen G skal ha vaskeshow DB drag +++++ DB drag blir åpen klasse. Det vil si at alle bil merker kan stille, men DB dragen for en egen plass. Det blir også mange fine premier, men den desidert største er en tur til Nürburgring i Tyskland!! Her trenger man kun å være medlem å komme på treffet så er man med i trekningen. Vi blir til å ha en egen stand der man kan melde seg inn i klubben og da er man også med i trekningen! Vi i nord er ikke beskjeden og regner med dette blir det største Roadshow treffet i hele landet

 

Så fortell alle du kjenner at LØRDAG 30. AUGUST er det stor teff på møller i tromsø!!!

 

Vinneren av beste audi og vw for Gratis inngang til døgnvill og middag på steakers (Se lengere ned i tråden for mer info)

 

(Dette er åpent for alle)

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Roadshow Afterparty!

 

Vi blir til å tilby en pakke løsning der man for være med på Steakers og Døgnvill.

 

Pga at 50 cent skal spille på fredagen har vi bestemt oss for å lage en helge pakke der vi drar på døgnvill både fredag og lørdag.

 

Pakken blir til å koste 1000 kr da inkl helgepass og middag på steakers med hele gjengen ++++

 

 

Det blir kun lagt ut 20 slike pakker!! Styret og Hovedstyret er ikke med i disse. Så de 20 er kun til medlemmer.

Kommer mer info i denne tråden på hvordan billettene kan kjøpes, her gjelder først til mølla prinsippe!

LEGGES UT ILØPET AV FØRSTE UKA AV AUGUST!!

 

Denne pakken er ment kun for medlemmer av klubben!!

 

Alle som ikke kjøper pakkene kan selvsagt kjøpe døgnvill billett selv og møte hele gjengen oppe på døgnvill!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roadshow like man, knallbra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kongebra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meld meg bare på nå:Phehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ohh, æ e me :D satse på fri fra jobb :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til dette.. så TAR vi oss fri fra jobb:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ser faktisk at dagen er feil i henhold til dato! Lørdag 29.August er ikke i år.. blir vel kansje Lørdag 30.August det skal stå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg SÅ med på...lagt inn påminnelse på telefon og Outlook:)

Kanskje jeg endelig får planlagt så lang tid i forveien at jeg får med meg et treff og hilst på dere andre her i klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det at det er Dragrace samme Lørdag på Langnes????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det stemme ikke førr det e i Juni... heheheheeh rask ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst på dB-drag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst på dB-drag?

 

Er det noe du kan fikse?? Tenker da utstyr og alt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe du kan fikse?? Tenker da utstyr og alt??

 

Ja, det kan Bjørn ordne, vi hadde det i Hammerfest, så hvorfor ikke hos dere også. Dette er for alle biler, men det løste vi fint, med å stille DB-Drag litt på siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da blir selvsagt dette også med i programmet!

 

Jeg/styret tar kontakt med deg Bjørn iløpet av kort tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott

41426669 e tlf nr. søke du blir du forfær.....

Bjørn M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SE FØRSTE POST FOR MER INFO!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med overnattingsmuligheter? Har dere noen kontakt med en camping etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen billetter igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DB drag er avlyst dessverre!!

 

Men fortsatt billetter igjen til døgnvill og steakers!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAR PRATET MED PÅL PÅ DØGNVIL!SÅ VI FREMSKYVER MIDDAGEN 1 TIME!!

 

SÅ MIDDAG PÅ STEAKERS ER KL 1700 IKKE KL 1800!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dem som kun har lyst til å være med på middagen på steakers så send meg en PM eller Mail på: jvhageru@online.no

 

Dette koster 290 kr pr pers!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000,- kr for et helgepass på Døgnvill er billigere enn hva dere klarer å skaffe det for selv. Når det attpåtil er inkludert en middag på Steakers, kan jeg ikke skjønne at dette skal være noe å tenke på for de som skal på Døgnvill : klø : Flere store artister som skal dit, så dette er noe en ikke vil gå glipp av. ;)

Kom igjen folkens, dette blir jo kanonfett! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DB DRAG ER på programmet igjen!!!!

 

Fortsatt flere billetter igjen!!!! Har du lyst å ta med dama så er det bare å kjøpe billett!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer gratis inn.. :) er/vært frivillig så da får jeg backstage-tilgang å greier... :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.