Anbefalte innlegg

Jeg var en av di som aldri kom seg så langt som å møte opp.. sånn går det når man har for mange planer, å for lite tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tørre å påstå at Roadshowet var en suksess! Selvfølgelig en del ting man kunne gjort bedre, men slik er det nå alltids! Som Tom sier var det mye folk som var innom, men kunne gjerne vært flere biler som stilte ut! Alt i alt takk for et hyggelig treff, og vi snakkes på Vintertreffet 28. februar : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi snakkes på Vintertreffet 28. februar : smil :

 

Høres ut som at du blir borte til den 28.februar, å ikke vil prate me nån fram til da..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage Rune hvis du oppfattet det slik. Skal selvfølgelig prate med folk før den tid. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2200kr koster flybilletter fra stavanger til tromsø den helga 28 feb.. Kronerulling?? :D Skal seriøst vurdere det no framover..

E datoen spikra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur datoen er spikra, siden den er nevnt i oversikt tidligere.. men kan jo ikke si me sikkerhet siden jeg ikke har fakta på bordet..

skal du ikke ha med bilen? er jo det som er tingen med vintertreffet.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil fikser man. Min egner seg nesten ikke på asfalt, langt mindre på et vintertreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterkt å lufte einsern på banen Roar, så om den gjør seg på banen, så gjør nok Seaten din det også! :P Vi treng jo nån som kan ploge vei! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2200kr koster flybilletter fra stavanger til tromsø den helga 28 feb.. Kronerulling?? :D Skal seriøst vurdere det no framover..

E datoen spikra?

 

hundre kroner, fra mannen i hjørnet !!!!

 

kom igjenn folkens, nå har jeg begynt så nå er det bare å fortsette slik at vi får tilbake en bortkommen Tromsø mann :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at banen er "litt" mindre glatt denne gangen enn hva den var forrige gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må jo bare ha firhjulstrekk og gode dekk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hundre kroner, fra mannen i hjørnet !!!!

 

kom igjenn folkens, nå har jeg begynt så nå er det bare å fortsette slik at vi får tilbake en bortkommen Tromsø mann :)

 

Siden Roar av og til ikke husker hvor han er fra, så skal jeg hjelpe til med en hundrelapp jeg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D takker gutter.

 

Hvis det hjelper på ha jeg begynt å skarre på R'ene samt interessere meg for Ivar Aasen. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt save Roar from Stavanger! 100 kr herfra også !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.