Profileringshenger for Region Nord, nå med bilder. Utført av www.totalprofilering.no

Anbefalte innlegg

Siden det har blitt en del spørsmål innad i Regionen om Hengeren som skal representere VACN, Region Nord.

 

Jeg hadde faktisk ikke tenkt å legge dette ut enda, siden det skulle være en liten overaskelse til dere når hengeren var ferdig.

Sånn ble det nå desverre ikke.

 

Så til saken:

 

Hengeren er min egen henger og er en ny 4-P Twin xl, klubben har kjøpt seg inn i den til en sum av 10.000,-. Denne skal folieres opp med reklame fra våre partnere. Og dette blir ikke en helt vanlig henger, det kan jeg skrive under på! Det blir en henger med bilder av Vw og Audi, og blir proff lagt opp.

 

Planene for bruken er at denne skal være med på våre treff i Region Nord. Når jeg sier alle, så er vintertreffene også inkludert!

 

Hengeren vil stå hos meg, da det faller seg mest naturlig, siden jeg eier den. Skulle det være et lokallag som trenger hengeren til et arrangement, så er det ingen problemer med det!

 

Jeg har håpet å få med Sortland Auto og Møller Bil Tromsø, da vil alle fylkene være representert.

Når vi skal arrangere Roadshow 30.August å hengeren skal stå utenfor Møller i Tromsø, trur jeg ærlig talt det ville sett rart ut med Alta Motor, Hammerfest Auto Og Sortland Bil. Å manglet Møller Bil Tromsø...:)

 

Så jeg håper vi kan få alle med.

 

De som skal være med i pr. i dag er:

 

Alta Motor

Hammerfest Auto

BB-Racing

Dekkskift.no

M-Design

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes ikke det er helt rett at du "bruker opp" våre sponsor midler fra Møller Tromsø.

sett og si at dem har tenkt å bruke 10000,- på oss i VACN, så stikker hengeren av med 5000,- da får vi 5000,- mindre her i fylket...

 

bare min mening da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes ikke det er helt rett at du "bruker opp" våre sponsor midler fra Møller Tromsø.

sett og si at dem har tenkt å bruke 10000,- på oss i VACN, så stikker hengeren av med 5000,- da får vi 5000,- mindre her i fylket...

 

bare min mening da...

 

Det er snakk om 3000,- som sponsorene skal bruke på denne hengeren som skal være en del av Region Nord, som også omfatter Troms Lokallag. Det var snakk om 5000,- først, men er nå forandret til 3000,-.

 

Det er ikke "jeg" men regionen som skal tilby Møller denne sponsorplassen.

 

Dette er en henger som skal brukes på regions basis!

 

Men for all del, det er ingen problem å la Møller Bil Tromsø være utenom.

Tar vi bare inn Sortland Auto, Alta Motor og Hammerfest Auto. Det vil kansje se litt rart ut når vi har hengeren utenfor Møller Bil Tromsø under Roadshowet...:) Og Møller bil kansje føler seg forbigått i denne sammenhengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra tilltak ken arne. lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se hengern ass!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette Ken Arne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengeren ble ferdig til Roadshowet i Hammerfest 21. juni, og dette er resultatet:

MMS bilder fra TLF 056.jpg

MMS bilder fra TLF 025.jpg

MMS bilder fra TLF 026.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet ble meget bra:

MMS bilder fra TLF 062.jpg

MMS bilder fra TLF 063.jpg

MMS bilder fra TLF 064.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke en michelinmann som står på hengeren, det er bare Kjetil som absolutt ville være med på bildet...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hengeren var utrolig kul! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette, ta en tur innom Hareid ved anledning:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hengeren var utrolig kul! :D

 

Helt enig, den ble ganske unik...:)

 

Blir bra dette, ta en tur innom Hareid ved anledning:P

 

Selfølgerlig skal vi det...;) Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengeren ble FET Ken Arne ;) Cool stuff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengeren ble FET Ken Arne ;) Cool stuff!

 

Du e me både forran å bak...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, trur du ikkje æ la merke te det kanskje? Det va jo det som gjorde at den gikk fra FET til FET! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er jo du som er FET ikke hengeren :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæken! Den blei meget bra dn hengern!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kudos for henger Ken Arne! Har selv brukt Totalprofilering (det er de på Melhus du har fått fra ja?) selv, og kan ikke si annet enn at jeg var MEGET fornøyd med servicen derifra.

 

Ellers vil jeg bare skyte inn at designet er smart, i den form av at det bare er å bytte ut de sorte feltene om det blir endring av sponsorer kommende år. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kudos for henger Ken Arne! Har selv brukt Totalprofilering (det er de på Melhus du har fått fra ja?) selv, og kan ikke si annet enn at jeg var MEGET fornøyd med servicen derifra.

 

Ellers vil jeg bare skyte inn at designet er smart, i den form av at det bare er å bytte ut de sorte feltene om det blir endring av sponsorer kommende år. : ja :

 

Bra er de virkerlig på service, Alf har vært enestående:)

 

Nå er det slik at denne folien har en levetid på 3 år, så begynner den nok å bli dårlig. Partnerne er inne for 3 år også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal kjøre mellom Alta og Tromsø før ACR "høsttreffet"?? For jeg skal reise ned til Hovedtreffet på rudskogen, så hvis det er noen av dere som kunne tenkt seg denne med seg er det bare å si fra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor feit ble ikke den?:)

Må være noe med de bildene frampå hengern... Tror jeg teller 6 jeg har tatt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon bra Ken A...:) Må jo si jeg har mere sansen for denne enn campingvogna...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor feit ble ikke den?:)

Må være noe med de bildene frampå hengern... Tror jeg teller 6 jeg har tatt:P

Du har tatt nesten alle der ja...:)

Det er jo bare tromsbiler og nordlandsbiler og ingen fra finnmark...:( Men brae bilder uansett...:)

Kanon bra Ken A...:) Må jo si jeg har mere sansen for denne enn campingvogna...

 

Hehe, enig der ja...:)

 

Mitt neste prosjekt er helt likt, men da med en campingvogn;) Men det er når jeg har alt på plass med flytting og jobb;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.