Profileringshenger for Region Nord, nå med bilder. Utført av www.totalprofilering.no

Anbefalte innlegg

Regner med det blir en KABE Royal 850 eller noe i den duren, må jo ha plass til vorspiel...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir en KABE Royal 850 eller noe i den duren, må jo ha plass til vorspiel...:)

 

Nope, faktisk ikke... Den blir nok ikke ny, heller en eldre en, som jeg skal gjøre om til at den ser ny ut... MEN det er langt igjen dit...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, faktisk ikke... Den blir nok ikke ny, heller en eldre en, som jeg skal gjøre om til at den ser ny ut... MEN det er langt igjen dit...;)

Ken vi får bare laget folie i Kabe look,så kan du kjøpe ei vogn fra omså 1969.....

Åsså slenger vi bare på no hjulkapsler i krom og spinnere : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken vi får bare laget folie i Kabe look,så kan du kjøpe ei vogn fra omså 1969.....

Åsså slenger vi bare på no hjulkapsler i krom og spinnere : rock :

 

Alu, det må være alufelger...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alu, det må være alufelger...:)

 

Fins folie i alu felg look

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins folie i alu felg look

 

Jaja...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet ble meget bra:

 

Hei du...

Ser at det står Bodø Bil bakpå hengern.

Har aldri hørt at de er med på noe i det hele tatt.

Å gi klubbmedleman litt rebatt e utelukket der også.: gråter :

Men blir det omfoliering av hengern nu t sommern når Bodø Bil skifter navn??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du...

Ser at det står Bodø Bil bakpå hengern.

Har aldri hørt at de er med på noe i det hele tatt.

Å gi klubbmedleman litt rebatt e utelukket der også.: gråter :

Men blir det omfoliering av hengern nu t sommern når Bodø Bil skifter navn??: klø :

 

Hei

 

Bodø Bil er med og sponser denne hengeren ja. Rabatter kan jeg desverre ikke svare på, for det er ikke mitt bord. Sjekk med din lokallagsleder ang dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jepp. Dette var sikkert en av de rareste dagene i hele mitt liv.

 

Startet med at jeg fikk en tlf at hengern var stjålet, så var det hele i gang.

 

Jentene (http://www.cyaneed.no) skulle reise til Kirkenes for å holde konsert fredag, så dette var mildt sagt KRISE!!

Som sikkert mange av dere har fått med seg, så var denne full av musikkutstyret til Cyaneed.

 

Da var det bare å begynne å leite...jah...det føltes som å lete etter en nål i en meget stor høystakke. Vi engasjerte mange på Facebook, dagspressen som Finnmark Dagblad, Altaposten, Nordlys (Tromsø), og dagbladet hadde tatt tak i saken.

 

Det ble involvert MANGE i letingen, men så fikk vi en vending i saken. Mc klubben i Alta, Volverines ringte til Ida (gitaristen) og fortalte at de skulle hjelpe oss med å finne den.

 

Tia gikk, og håpet forsvant sakte men sikkert... Mens vi var på leting kom det inn en tlf med skjult nr, med en stemme som sa; -Hengeren står i Leirbotnvann. Så la personen på... Da var vi i feil enda av byen, så vi tok en totalvending og startet ut for å hente den. Å der sto den...:)

 

Tror nok tyvene hadde fått kalde føtter, for så sette den der når det ble mørkt. Når vi kjørte igjennom Alta fikk vi ca 16 tlf fra publikum som hadde sett den. :D Det viser bare et enormt engasjement, tlf ringte hele tiden. Så ringte poliiet også (jeg hadde ikke husket å ringe å si at den var funnet) å sa; -Hengeren din er funnet, den henger bak bilen din!?!?! Jeg måtte da le litt, -jo det stemmer bra det, vi har akkurat funnet den...:)

 

En komisk dag med andre ord...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft design på hengeren!

 

Lurer på en ting, om det er lov å spørre uten å tråkke på noens tær?

Hvilken nytte skal klubben (deres region) ha av denne hengeren? Ren reklame banner, eller er den tiltenkt andre oppgaver?

Tenkte siden klubben koster på 10k, + 8 (?) sponsorer med 3k hver, så har jo hengeren bringet inn 34 000,- kr totalt til hengerens eier (evnt minus kostnad på profilering).. (rett meg om jeg har kalkulert feil)

 

Prøv å les spm mitt som et saklig spm saklig, og ikke som kritikk, om mulig :)

Jeg sliter bare litt med å forstå konseptet, på lik linje med den kongelige campingvogna i klubben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft design på hengeren!

 

Lurer på en ting, om det er lov å spørre uten å tråkke på noens tær?

Hvilken nytte skal klubben (deres region) ha av denne hengeren? Ren reklame banner, eller er den tiltenkt andre oppgaver?

Tenkte siden klubben koster på 10k, + 8 (?) sponsorer med 3k hver, så har jo hengeren bringet inn 34 000,- kr totalt til hengerens eier (evnt minus kostnad på profilering).. (rett meg om jeg har kalkulert feil)

 

Prøv å les spm mitt som et saklig spm saklig, og ikke som kritikk, om mulig :)

Jeg sliter bare litt med å forstå konseptet, på lik linje med den kongelige campingvogna i klubben..

 

Denne skal brukes på diverse treff rundt om som vi arrangerer. Jeg står for lagring, forsikring etc etc. Og det er min private henger som er brukt til dette.

 

Profileringen kostet 16.000,- bare den. Så her er det litt diverse kostnader som kommer utenom. Så kom det en ekstrakostnad på 2500,- for folielringen helt fremme. Lakkeringen helt ned kostet 1500,- +++

 

Hvorfor sliter du med å forstå konseptet på dette? Ser desverre ikke den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, når det måtte betales så mye for profilering, så forstår jeg regnestykket uten problemer..

 

Det jeg ikke helt forstår, er fordelen med å ha en klubb henger til stort annet enn reklame banner.. Men for alt jeg vet så har dere med alskens utstyr rundt på div treff og trenger da noe å laste det opp i? (noe naturlig for en henger, jeg vet)

 

Jeg likte hengeren, og forsåvidt ideen, men det sto ikkeno som jeg så i første post om hvorfor hengeren var kjekk og ha, som igjen forsvarte utgiften fra klubbkassa og div sponsorer :) Derfor spurte jeg..

 

Igjen, ikke direkte kritisk, men bare litt opptatt av at klubbkassa og sponsormidler gagner klubbmedlemmene våre :)

Campingvogna i klubben derimot, er jeg nok litt kritisk til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, når det måtte betales så mye for profilering, så forstår jeg regnestykket uten problemer..

 

Det jeg ikke helt forstår, er fordelen med å ha en klubb henger til stort annet enn reklame banner.. Men for alt jeg vet så har dere med alskens utstyr rundt på div treff og trenger da noe å laste det opp i? (noe naturlig for en henger, jeg vet)

 

Jeg likte hengeren, og forsåvidt ideen, men det sto ikkeno som jeg så i første post om hvorfor hengeren var kjekk og ha, som igjen forsvarte utgiften fra klubbkassa og div sponsorer :) Derfor spurte jeg..

 

Igjen, ikke direkte kritisk, men bare litt opptatt av at klubbkassa og sponsormidler gagner klubbmedlemmene våre :)

Campingvogna i klubben derimot, er jeg nok litt kritisk til ;)

 

Står kansje ikke så tyderlig nei...:)

 

Ser ikke på det som kritisk;)

 

For å gjøre saken mere forståelig, så er avtalene med klubben og sponsorene for 3 år, dvs 1.5 år igjen av denne avtalen. Da kan jeg egentlig gjøre hva jeg vil. Men den vil nok forbli lik....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.